Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

חזרתי מטיול באיטליה ובקרתי בפאגני.

יצאה לי לצלם את הפאגני החדשה,עכשיו השאלה היא למי ובכמה אני מוכר את זה אם בכלל.

תודה לכלום.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

במידה ומה שעשית הוא נגד רצון ורשות החברה, אז אתה אדם חמדן שלא אכפת לו לדפוק אחרים בשביל הכסף..

במידה ולא והם הסכימו שתצלם, קבל את סליחתי ואני בטוח שמגזין אוטו או משהו בסגנון ישמחו לקבל את התמונה.

2017 Citroen C3 Shine

פורסם

לא יצא לך למכור כלום. בארץ, לא ישלמו גרוש. כי זה לא מעניין אף אחד. בחו"ל יש אנשים שישנים ליד המפעל ימים בשביל תמונה אחת.

 

במידה ומה שעשית הוא נגד רצון ורשות החברה, אז אתה אדם חמדן שלא אכפת לו לדפוק אחרים בשביל הכסף..

במידה ולא והם הסכימו שתצלם, קבל את סליחתי ואני בטוח שמגזין אוטו או משהו בסגנון ישמחו לקבל את התמונה.

 

 

אתה לא רציני, נכון?

איפה אתה חי? הם מתים שתעשה להם ספין תקשורתי אם צילמת להם את האב טיפוס.:roll:

פורסם

תעלה את התמונה לפה, נגיד לך אם היא שווה משהו, יכול מאוד להיות שצילמת את הדגם החדש של הזונדה שבדיוק עכשיו שכחתי איך נקרא

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אם הוא יעלה את התמונה לפה אז כל אחד יוכל לראות אותה ותלך הבלעדיות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

תמונה של הזונדה החדשה יכולה להיות שווה הרבה כסף יחסית.

ערוך מחקר קצר ברשת על אם קיימות בכלל תמונות כאלה ובאיזה שלב של פיתוח היא נמצאת (יוצאת עוד מעט).

 

שים לב- התמונות שצילמו בפיפ גיר היו ברשות הרבים מה שנקרא. אם עשית סיור במפעל וראית את הרכב תוך כדי הסיור וכולם ראו אז סבבה אבל אם הלכת לחדר צדדי או משהו כזה עברת על החוק הישראלי (לא יודע מה עם האיטלקי).

פורסם

תוך כדי סיור בקו ההרכבה יצאתי מחוץ למפעל(יצאתי מחוץ לשער)ואז תוך הסתכלות לתוך המפעל אני רואה אותה צילמתי תמונה רגילה וסרטון של 3 שניות שאפשר להוציא פרים טוב.

אני ינסה לראות עם יש עניין בתמונה בח"ול ובארץ.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

בארץ אף אחד לא יקנה ממך את זה, בחו"ל - יש סיכוי. אם התמונות שוות משהו מגזינים ישראליים אולי יקחו אותן תמורת קרדיט עבורך.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...