Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים: " מהירות מופרזת היא הסיבה העיקרית לתאונות"


S^M
שימו לב! השרשור הזה בן 5402 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מעניין, אי שמירת מרחק פעם היה גורם לקרוב ל % 70 מהתאונות , מה עם דיבור בפלאפון ללא דיבורית . מישהוא חושב שזה לא גורם לעליה בתאונות דרכים בעשור האחרון ?

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זה פשוט מאוד: אנחנו במשבר כלכלי, וכמו כל גוף (פרטי/ממשלתי) גם אגף התנועה של המשטרה וגם קופת המדינה מרגישים את זה בכמות המרשרשים שעומדים לרשותם.

 

עשו אחד ועוד אחד עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (למי שלא יודע - רשות ממשלתית בחסות הממשלה) ויצאו בהצהרה חד משמעית שהם פתרו את החידה לבעיית תאונות הדרכים במדינה - מהירות. והנה לכם גושפנקא "מקצועית" כביכול שבאמצעותה יהיה יותר קל לדרוש תקציבים מוגדלים לרכישת ניידות אכיפת מהירות, משכורות לשוטרים, מצלמות וכו' וכו'...

 

הכבישים והתשתיות בסדר, החינוך בסדר, השפיטה וההרתעה בסדר (למרות שזה לא באחריות המשטרה, אבל עדיין אפשר להוציא איזה חוק שימנע עסקאות טיעון מגוחכות כשמדובר על הרג של אנשים בתאונות דרכים), החוקים בסדר והכול יופי טופי! האגוז הקשה והסורר של הקטל בכבישים הוא המהירות - וככה נפתור את הבעיה.

 

פשוט זלזול באינטלגנציה שלנו.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"ברשות מסבירים כי כאשר נהג מאבד שליטה במכונית, מבצע עקיפה לא בטוחה, או אינו מציית לתמרור או רמזור, יש יסוד סביר להניח כי הסיבה הישירה לכך היא מהירות נהיגה מופרזת"

 

העבירה - הגורם לעבירה

----------------------

לא נתן זכות קדימה בצומת - מהירות מופרזת.

מעבר באדום - מהירות מופרזת.

אי עצירה בעצור - נעשה במהירות מופרזת

עקיפה של רכב שנוסע 70 באיילון מבלי להסתכל במראה - מהירות מופרזת.

 

מה הקשר?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השירשור הזה יהיה ארוך ארוך.:roll:

 

כל הכתבה הזאת היא פשוט בדיחה אחת גדולה זה כאילו(לא כאילו הם רציניים)שהמשטרה אמרה המהירות המופרזת היא הבעיה ובזה נפטרה בעיית תאונות הדרכים בישראל,ממש בושה.

 

עכשיו הם כנראה הגיעו למסקנה שכל מי שחורג ב7 קמ"ש מהמהירות המותרת צריך להיענש,אני בטוח שזה יביא גם לאישור ה400 מצלמות מהירות בכבישי הארץ ובנידות בכל פינה.

 

גם התגובות הם בגדר בדיחה,הרשות צודקת !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם התגובות הם בגדר בדיחה,הרשות צודקת !

 

אכן התגובות שלך , בדיוק כמו הכתבה הם בגדר בדיחה ותו לא.

 

"ברשות מציינים כי מלבד תאונות שבהן מבצע אחד הנהגים עבירת מהירות, ניתן להניח כי מהירות היא גורם עיקרי גם בתאונות הנגרמות בגלל סיבות אחרות, כמו למשל סטייה מנתיב או אי מתן זכות קדימה."

 

"ברשות מסבירים כי כאשר נהג מאבד שליטה במכונית, מבצע עקיפה לא בטוחה, או אינו מציית לתמרור או רמזור, יש יסוד סביר להניח כי הסיבה הישירה לכך היא מהירות נהיגה מופרזת"

 

"ראוי לציין כי באגף התנועה שותפים לדעת הרשות, וסבורים כי עבירות מהירות גורמות לחלק ניכר מתאונות הדרכים. כך התבטא לאחרונה ראש אגף התנועה, ניצב אבי בן-חמו, בוועדת הכלכלה בכנסת: "העמדה המקצועית היא, שמהירות היא אחד הגורמים המובילים בתאונות דרכים... אגב, גם אם התאונה נובעת מסיבות של סטייה מנתיב או מסיבות של הסחת דעת או מכל סיבה אחרת, היא עדיין משולבת בנושא של המהירות והתוצאה שלה היא קטלנית... לדעתי, המהירות מהווה ‎60% מהתאונות".

 

מספיק ולו לקרוא את הפיסקאות הללו על מנת להבין שמדובר לכל הפחות בביזיון מוחלט , דבר המעיד לצערי על טיבה של משטרת ישראל והרשות לבטיחות בדרכים אשר עוסקים בפופוליזים זול וקליט , אותו הם מעדיפים על עבודת משטרה ומחקרים אמיתים אשר יאפשרו טיפול נכון יותר במכת תאונות הדרכים.

מעניין אם במשפט רצח לדוגמא משפטים כמו ניתן להניח, או יסוד סביר או לדעתי , מעניין אם אילו היו מביאים להרשעתו של רוצח..

איפה המחקרים שיגבו את ההצהרות המטופשות של הליצנים אשר השתתפו במסיבת העיתונאים הזו ?

איפה כתבי הרכב אשר יציגו שאלות לצוות של המומחים המדהימים הללו ??

 

על-פי נתוני אגף התנועה, המופיעים בדו"ח, בשנת 2008 רשמה המשטרה כ-217 אלף דו"חות בגין מהירות מופרזת. העבירה שזכתה למספר הדו"חות הגבוה ביותר,

היא אי-חגירת חגורת בטיחות: 242 אלף דו"חות ניתנו לנהגים בשנה שעברה.

 

זה פרצופה האמיתי של המשטרה , מתעסקת בקקי ובעבירות קלות לאכיפה במקום לטפל בעבריני תנועה כבדים ועבירות חמורות...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שקורה לדעתי היא העובדה שכל נהגי ישראל באשר הם, תמיד נמצאים במצב שבו הם נוהגים מעל המהירות המותרת.

 

גם אני עושה את זה תמיד.

 

הבעיה היא לא שנוסעים מעל המהירות המותרת, אלא שיש חוקי מהירות ישנים מדי, שלא קשורים למציאות שיש לנו כיום.

 

אם מישהו כאן נוסע יותר מ50% מהזמן במהירות המותרת או מתחתיה (לא כולל פקקים), שירים את היד או ירשום תגובה.

זה לא קיים!

 

אני יכול להגיד שבגלל ש99% מהנהגים שמעורבים בתאונות לובשים מכנסיים בזמן התאונה, המכנסיים הם אלו שגורמים לכך, בגלל שהם גורמים לחיכוך ולהעלאת הטמפרטורה בחלקים של הגוף שאחראים על 90% מכוח החשיבה של הגברים, ועל ידי כך, מפריעים לריכוז.

טכנית, זה נכון? אולי.

 

המחקרים האלו מגמתיים לגמרי ואם היו מבקשים מהאקדמיה לעשות מחקרים במקום מחברות פרטיות שפועלות לפי האינטרסים שלהם, אולי היו מגיעים למשהו נכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככה זה כשאנשים חסרי מוח יושבים ומחממים את הכיסא ודואגים שאלו שמשלמים להם ימשיכו לשלם את המשכורות.

 

תארו לכם שהם היו אומרים משהו הפוך ? סביר שמישהו במשרד התחבורה היה רץ לקצץ להם את התקציב השנתי לפחות בחצי ! הם לא פראיירים.

 

ויש דרך מאד פשוטה וקלה להוכיח את זה :

כל מה שנאמר על ידי הרשות הוא : טענות, השערות, נסיונות ליצירת קורלציות, והסתמכות על דיעות קדומות.

 

עובדות ? אין.

לא נתונים סטטיסטיים המצביעים על קשר ישיר, לא תחקירי תאונות המביאים תמונה חד משמעית, וגם לא התייחסות בסיסית להבדל בין נהיגה נורמטיבית לנהיגה עבריינית (או במילים אחרות - כולם עבריינים).

 

עם עובדה פשוטה הם לא יכולים להתווכח - כאשר רכב נוסע לבד, במהירות גבוהה, בכביש ישר לחלוטין ותקין, הוא ימשיך לעשות זאת עד לרגע ש"יקרה" משהו שישבש את הנסיעה. כל בר דעת מבין שאותו "משהו" הוא הגורם לתאונה שעלולה להתרחש ולא מהירות הנסיעה האבסולוטית שבה הרכב נסע ברגע שלפני.

נכון שכאשר אותו "משהו" יתרחש במהירות גבוהה התוצאות יהיו חמורות יותר, אבל מניעת התאונה צריכה להיעשות על ידי מניעת התרחיש ולא על ידי כך שניתן לתאונה להתרחש בכל מקרה ורק נמזער את הנזקים.

 

אבל, למה שיתנו לעובדות לבלבל אותם ?

 

אם מישהו בממסד היה מפעיל את המוח לרגע, הוא היה מבין ש:

אם ישקיעו את התקציב המוקצה למצלמות המהירות החדשות בחינוך תעבורתי ושיפור לימודי הנהיגה, ותוספת ניידות גלויות ושוטרים שיגרמו לנהגים להתנהג כמו בני אדם על הכביש ולכבד איש את רעהו, יהיו הרבה פחות ארועים ותאונות.

 

עכשיו רק חסר שיקום מישהו בממשלה ויגיד שהכי טוב לחזור לרכב על גמלים ... ככה יהיו 0 תאונות.

 

דני G.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה אנחנו יכולים לעשות נגד זה?

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד לא נראה לי שמהירות מופרזת היא הגורם העיקרי לתאונות. עד כמה שידוע לי, מהירות מופרזת אינה הגורם הראשי ולו ל-20% מהתאונות. הגורם העיקרי, אם אני זוכר נכון, הוא עקיפות לא מתוזמנות והתעלמות מתמרורים. בודאי שהשילוב עם מהירות גבוהה, לפעמים אפילו גבוהה ב-8 קמ"ש, יכולה להשפיע על התוצאות של התאונה.

 

הרעיון של מהירות מופרזת כגורם לתאונות הוא מבלבל. בדרך הכלל לא מתכוונים לכך שרוב התאונות נגרמות ממהירות מופרזת, זה פשוט לא נכון. מה שכן יכול להיות נכון שבמקרה של תאונה, מהירות נמוכה יותר יכולה היתה למנוע את התאונה או לצמצם נזקים, או שאחוז גדול מהתאונות הקשות או הקטלניות הן כאלה בגלל מהירות מופרזת. כלומר, מישהו חותך נהג אחר והם מתנגשים. אם הנדחף היה איטי יותר (בלי קשר להגבלת המהירות) התאונה אולי היתה נמנעת או לא היתה הופכת לתאונה קשה.

 

הרעיון הטוב ביותר הוא ליצור מהירות נסיעה אחידה, לא לנסוע לאט ולא לנסוע מהר ביחס לשאר התנועה בדרך. בוודאי שיש מרווח להיגיון (לא להשתגע בעיר ב-70 קמ"ש ומעלה, או מחוצה לה באיזה 180, וגם לא לזחול) אבל בחייכם, הגורם העיקרי לתאונות? (וזה בא ממישהו שבדרך כלל לא סוטה ב-10 קמ"ש מההגבלה, ואפילו זה בקושי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לעשות משהו, אבל זה דורש השקעת הרבה זמן והתארגנות של קבוצה גדולה.

מה אני מתכוון? לדעתי פשוט צריך להתארגן קבוצה גדולה של אנשים שיש להם קצת זמן פנוי ולעקוב אחרי כל הבחירים של הרשות עם מצלמות וממל"זים ופשוט לתעד אותם עושים עבירות תנועה, בעיקר עבירות מהירות.

אין מצב שכולם שם לא עוברים את ה 90 קמ"ש בכביש בין עירוני ואין מצב שאדם ממוצע לא עושה עבירת תנועה פעם בכמה זמן.

מה שאני מציע זאת הצעה די מגעילה, אבל אני בטוח שאם היו מוציאים אותה לפועל והיינו רואים בחדשות את הבכירים עושים עבירות תנועה וכשמבקשים את תגובותיהם מקבלים איזה הודעה מגמגמת אז אנשים היו חושבים פעמיים אם להתמנות לתפקידים בכירים ברשות כי ידעו שרודפים אותם בגלל השטויות שלהם.

אותו דבר אפשר לעשות למי שתומך בזה במשטרה ובממשלה (זוכרים כמה רעש היה כשהנהג של מופז נתפס על איזה 140 קמ"ש וכמה רעש היה כשתפסו את אחד הבכירים של המשטרה נוסע ב 180 קמ"ש).

 

לדעתי, מבחינת החוק, זו הדרך היחידה להתמודד מול הגופים האלה.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן התגובות שלך , בדיוק כמו הכתבה הם בגדר בדיחה ותו לא.

 

:mm_yeah:

fs1600 שים לב,דווקא התגובה שלך היא כרגע בדיחה אחת גדולה,עד שלא תסביר למה הרשות צודקת.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העניין, לדעתי, הוא אחריות אישית.

 

אני מוכן לנסות את כל הגזירות שהממשלה מטילה עלינו במסגרת ה"מלחמה" בתאונות בתנאי אחד:

 

אחריות אישית

 

דהיינו, אם מישהו מטיל גזירה מסויימת, בואו נאמר איסור נהיגת צעירים בלילה, איסור הסעת יותר מ- 2 נוסעים עד גיל 21 וכו' - זה בסדר, בתנאי שכעבור שנתיים עורכים מחקר ומבררים את יעילות הגזירה.

אם הגזירה הצליחה להוריד את מספר התאונות / נפגעים - להשאיר אותה.

אם לא - לבטל אותה, ולהעיף את האדיוט שהטיל אותה.

 

שאול מופז - אנחנו כולנו זוכרים את שיטת הניקוד החדשה, הגזירות על הצעירים וכו' - אף אחת מהגזירות לא עבדה, ולכן צריך לבטל את הגזירות, ומופז צריך ליטול אחריות על פגיעה באיכות חייהם של התושבים, ולפרוש מהחיים הציבוריים.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוקבקיסט אחר כתב משהו נכון, שחצי מההרוגים הם בכלל הולכי רגל.

איך זה קשור למהירות?

 

גם אם כן, זו מהירות בתוך העיר, ואת זה דווקא לא אוכפים.

במקרים אחרים אלו דריסות בכבישים מהירים, ואז שוב, הבעיה היא לא מהירות, אלא אידיוטים שחוצים כבישים מהירים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5402 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...