Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים: " מהירות מופרזת היא הסיבה העיקרית לתאונות"


S^M
שימו לב! השרשור הזה בן 5374 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

וואי נמאס מהדפוקים האלה שאומרים בחו"ל ככה ובחו"ל ככה!!!

 

למה אתה חושב שבחו"ל יותר טוב? בחו"ל הרבה יותר גרוע!!!

למה אתם חייבים להיות דבעים כאלה ?

 

וכן המהירות היא אחד הגורמים העיקרים לתאונות.

הם יודעים על מה הם מדברים ואתם מזיינים את המוח בשטויות שלכם כי אתם חושבים שאתם נמצאים באיזה סרט של מהיר ועצבני ומנסים לשכנע את המדינה שזה בסדר לנסוע על 140 בישראל, אז זהו שלא! זה לא בסדר, אתם בניתם את המדינה ? את הכבישים בארץ ? אתם? לא! אתם סתם חבורה של מושפעים שרוצים לנסוע על 200 קמ"ש כי ראיתם יותר מידי טלוויזיה .

 

אם כל הנהגים בארץ היו שומרים על החוק כלומר על המהירות המותרת ולא לעבור עליה , בעיר ובכביש הראשי אז המודעות שלהם לסביבה היתה רחבה יותר והם היו שמים לב לסביבה בצורה טובה יותר ובככה אחוז התאונות היה יורד.

אבל לא אתם טיפשים בראש אז אתם מרשים לעצמכם לעבור על החוק ועוד מתלוננים , רוצים מהירות ? תעברו לחו"ל, לא?! שם הרי טוב יותר . לכו לארה"ב שאתם עליה כל כך חולמים ושם יתנו לכם בתחת ברחוב אחרי שישדדו אותכם .

 

אני עוד מעט בן 18 וישלי רישיון מגיל 17, אני נמצא כל היום על הכביש כבר 5 חודשים ללא המלווה ובחיים לא עברתי על המהירות המותרת ובחיים לא הייתי מעורב בתאונה.

ואני רואה את אותם מפגרים שטסים במהיריות, מה זה נותן לכם ?אורגזמה ימתרוממים רוצחים ?

 

אתה לא מבין את המניע של רוב המגיבים בפורום הזה לתגובותיהם בעניין הכתבה המדוברת.

 

רוב המגיבים פה הם אנשים שאוהבים לנהוג ורוצים להמשיך לעשות כך בבטחה.

כולם היו רוצים שיהיו פחות תאונות בישראל, ושהכביש יהיה מקום יותר בטוח עבורם, ושלא יצטרכו לפחוד כל הזמן שאיזה טמבל יעשה שטות על הכביש בסמוך אליהם, וכשזה קורה, שלא תהיה שם גדר הפרדה.

 

כשאנחנו קוראים בכתבה הזאת איך מקבלי ההחלטות במדינה שלנו מסתמכים על דברים כמו "ידוע ש...", "יש יסוד סביר להניח..." ו "לדעתי..." בעת קבלת ההחלטות על אופן הטיפול במניעת תאונות הדרכים, במקום להסתמך על מחקרים, אנחנו מזדעזעים ומבינים שמשם לא תגיע הישועה.

 

לצערי, רק בעוד שנתיים נוכל להסתכל על גרף הנפגעים בתאונות דרכים ולראות שלא השתנה כלום, ורק אז יבינו שמיקוד כל המאמצים באכיפת מהירות תוך התעלמות מנושאי החינוך, ההדרכה ושיפור התשתיות, לא הביא תוצאות.

 

הלוואי ואני אטעה, ואם זה יקרה אני אשמח לאכול את הכובע שלי, אבל בינתיים אני חייב להגיד שהיה עדיף לתת לפורום הזה לנהל את ה"רשות" מאשר לעובדי המדינה שנמצאים שם היום.

 

נ.ב. בחו"ל כן יותר טוב...

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי, רק בעוד שנתיים נוכל להסתכל על גרף הנפגעים בתאונות דרכים ולראות שלא השתנה כלום, ורק אז יבינו שמיקוד כל המאמצים באכיפת מהירות תוך התעלמות מנושאי החינוך, ההדרכה ושיפור התשתיות, לא הביא תוצאות.

 

אוי נו באמת, לא מספיק להסתכל אחורה? אל לפני שהתחילו את מסע הצלב נגד המהירות? לפני 4שנים? 5שנים? (זה הכי רחוק שאני יודע מגוף ראשון) ואני בטוח שיש פה אנשים שיוכלו להעיד גם על 10, 15 ו20 שנה אחורה.

אוכפים מהירות כי זה נקי, כי זה קל, והרבה יותר קל להאכיל אותנו שטויות בכפית מאשר לגעת בבעיה האמיתית. אה כן, זה גם מכניס הרבה יותר כסף.

 

עריכה: עשיתי את החיפוש והנה מה שמצאתי

2008: 411 הרוגים ב16,436 תאונות, מתוכן 344 קטלניות

2007: 401 הרוגים ב15,906 תאונות, מתוכן 354 קטלניות

2006: 413 הרוגים ב17,048 תאונות, מתוכן 372 קטלניות

2005: 446 הרוגים ב16,886 תאונות, מתוכן 379 קטלניות

 

לצערי זה הכי רחוק שהאתר של הלשכה לסטטיסטיקה הולכת (לעט העובדה שב2005 הייתה ירידה של 6% במספר ההורגים לעומת 2004). אבל המספרים מדברים בעד עצמם, עם כל האכיפה המוגברת של מהירות, לצעירנו המספרים שהיינו כולנו רוצים לראות נופל, נשאר בשלו..

לעומת זאת, אם מישהו יוכל להעלות לכאן את הכנסות המשטרה בדו"חות מהירות במהלך השנים האלה, אני מאוד ארצה לעיין במידע הזה

לילה טוב ויהי זכרם ברוך.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אם כולם מדברים שטויות, אז גם אני רוצה.

תעיפו לי מהפרצוף כל הבחורות וכל הזקנים שפונים בלי לאותת, ובלי לזוז מהנתיב השמאלי.

תעיפו את כל המשאיות שמחליטות לעקוף משאית אחרת בעליה, וכמובן בכביש שני נתיבים.

תעיפו כל המטומטמים שעוצרים ברמזור ירוק מהבהב, וכל אלה שמצפצפים מתי שהאור ירוק.

תעיפו את המטומטמים שנוסעים בנתיב ציבורי.

תעיפו את כל נהגי התחבורה ציבורית שחושבים שהכביש שלהם ושל אמא שלהם.

תעיפו את הנציב הציבורי החדש בחיפה והקריות :evil:

תעיפו את כל מי שלא עוצר בעצור, או נותן זכות קדימה

תעיפו את כל מי שלא מאותת בכיכר, ונותן לנו לנחש לאן הוא נוסע.

תעיפו את מי שחוצה את הכביש איפה שאין מעבר חציה.

וכולה..

ורק אז אפשר לנסוע בנתיב השמאלי במהירות 110 ולסכן את החיים של כולם.

נו באמת, כולם להרגע.

מהירות אולי היא הגורם להריגה.

אבל בטוח לא הגורם לתאונה.

יש הבדל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואי נמאס מהדפוקים האלה שאומרים בחו"ל ככה ובחו"ל ככה!!!

 

למה אתה חושב שבחו"ל יותר טוב? בחו"ל הרבה יותר גרוע!!!

למה אתם חייבים להיות דבעים כאלה ?

 

וכן המהירות היא אחד הגורמים העיקרים לתאונות.

הם יודעים על מה הם מדברים ואתם מזיינים את המוח בשטויות שלכם כי אתם חושבים שאתם נמצאים באיזה סרט של מהיר ועצבני ומנסים לשכנע את המדינה שזה בסדר לנסוע על 140 בישראל, אז זהו שלא! זה לא בסדר, אתם בניתם את המדינה ? את הכבישים בארץ ? אתם? לא! אתם סתם חבורה של מושפעים שרוצים לנסוע על 200 קמ"ש כי ראיתם יותר מידי טלוויזיה .

 

אם כל הנהגים בארץ היו שומרים על החוק כלומר על המהירות המותרת ולא לעבור עליה , בעיר ובכביש הראשי אז המודעות שלהם לסביבה היתה רחבה יותר והם היו שמים לב לסביבה בצורה טובה יותר ובככה אחוז התאונות היה יורד.

אבל לא אתם טיפשים בראש אז אתם מרשים לעצמכם לעבור על החוק ועוד מתלוננים , רוצים מהירות ? תעברו לחו"ל, לא?! שם הרי טוב יותר . לכו לארה"ב שאתם עליה כל כך חולמים ושם יתנו לכם בתחת ברחוב אחרי שישדדו אותכם .

 

אני עוד מעט בן 18 וישלי רישיון מגיל 17, אני נמצא כל היום על הכביש כבר 5 חודשים ללא המלווה ובחיים לא עברתי על המהירות המותרת ובחיים לא הייתי מעורב בתאונה.

ואני רואה את אותם מפגרים שטסים במהיריות, מה זה נותן לכם ?אורגזמה ימתרוממים רוצחים ?

 

ללא כל פשרות בניסוח ! אלו שנוסעים מהר בעיר הם בפרוש רוצחים שקיבלו כלי משחית לידיהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לצערי, רק בעוד שנתיים נוכל להסתכל על גרף הנפגעים בתאונות דרכים ולראות שלא השתנה כלום, ורק אז יבינו שמיקוד כל המאמצים באכיפת מהירות תוך התעלמות מנושאי החינוך, ההדרכה ושיפור התשתיות, לא הביא תוצאות.

 

אני מסכים.

החלק העצוב הוא שהם יבינו אבל לא יודו בכך בחיים.

עד שלא נתחיל לתת קנסות או עונשים לאנשי ציבור שלא ממלאים את האחריות שלהם כלפי העם אבל עדיין מקבלים משכורת, המצב לא ישתנה.

 

ללא כל פשרות בניסוח ! אלו שנוסעים מהר בעיר הם בפרוש רוצחים שקיבלו כלי משחית לידיהם.

 

בעיר אולי כן, אבל המהירות בעצמה לא הורגת. חייבת להיות עוד עבירה כלשהי באותו זמן כדי שתהיה תאונה, או לפחות טמטום כלשהו שקשור לחוסר הבנה של הרכב.

 

יש ערים שבהן אין מקומות שבהם אפשר לנהוג מהר, פשוט כי יש אנשים בכל מקום. למשל בתל אביב.

 

אבל בצפון למשל יש את נשר וחיפה, שבהן יש חלקים ארוכים מאוד עם מהירות 50-60, שלנסוע במהירות הזו זה פשוט מסוכן, כי המהירות האמתית של התנועה היא 90.

דוגמה טובה לזה זוהי העליה והכניסה של נשר, שאין לידה אנשים בכלל. מצד אחד יש בה גדר הפרדה, בצד השני יש קיר שאי אפשר להגיע אליו כי הוא רחוק מאוד.

אותי, אגב, תפסו שם על 90, בדו"ח היחיד שהיה לי אי פעם בארץ, ויכלו לתפוס כל אחד מהנהגים האחרים באותו רגע או בכל רגע נתון.

מה מסוכן בדיוק בנסיעה שם? אני אתן לך תשובה:

 

העובדה שהדוחות נמוכים מדי! זה מה שהממשלה שלנו אומרת.

750 ש"ח על נסיעה במהירות שבה כולם נוסעים.

סיכנתי מישהו? לא!

 

אגב, איך אתה מרגיש לגבי העובדה שחצי שרשור קראו לבן אדם אידיוט ואז אתה בא ומצטט אותו כאילו שהוא גאון הדור?

 

רואים שאתה לא קורא את ההודעות של האחרים כי כבר קבעת לך דעה, ושלא יבלבלו אותך עם עובדות.

חבל מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככה זה כשאנשים חסרי מוח יושבים ומחממים את הכיסא ודואגים שאלו שמשלמים להם ימשיכו לשלם את המשכורות.

 

תארו לכם שהם היו אומרים משהו הפוך ? סביר שמישהו במשרד התחבורה היה רץ לקצץ להם את התקציב השנתי לפחות בחצי ! הם לא פראיירים.

מסקנה יש להם מוח ושכל הם רק מפעילים אותו לאפיקים אחרים, שייצרו להם המשך פרנסה קלה. למה לעבוד קשה שאפשר לעבוד קל

 

ויש דרך מאד פשוטה וקלה להוכיח את זה :

כל מה שנאמר על ידי הרשות הוא : טענות, השערות, נסיונות ליצירת קורלציות, והסתמכות על דיעות קדומות.

 

עובדות ? אין.

לא נתונים סטטיסטיים המצביעים על קשר ישיר, לא תחקירי תאונות המביאים תמונה חד משמעית, וגם לא התייחסות בסיסית להבדל בין נהיגה נורמטיבית לנהיגה עבריינית (או במילים אחרות - כולם עבריינים).

 

עם עובדה פשוטה הם לא יכולים להתווכח - כאשר רכב נוסע לבד, במהירות גבוהה, בכביש ישר לחלוטין ותקין, הוא ימשיך לעשות זאת עד לרגע ש"יקרה" משהו שישבש את הנסיעה. כל בר דעת מבין שאותו "משהו" הוא הגורם לתאונה שעלולה להתרחש ולא מהירות הנסיעה האבסולוטית שבה הרכב נסע ברגע שלפני.

נכון שכאשר אותו "משהו" יתרחש במהירות גבוהה התוצאות יהיו חמורות יותר, אבל מניעת התאונה צריכה להיעשות על ידי מניעת התרחיש ולא על ידי כך שניתן לתאונה להתרחש בכל מקרה ורק נמזער את הנזקים.

 

אבל, למה שיתנו לעובדות לבלבל אותם ?

 

דני אתה אומר זאת בעצמך. גם זה שנופל מבית של 10 קומות עד עשרה ס"מ מהרצפה ,אומר so far so good.

 

אם מישהו בממסד היה מפעיל את המוח לרגע, הוא היה מבין ש:

אם ישקיעו את התקציב המוקצה למצלמות המהירות החדשות בחינוך תעבורתי ושיפור לימודי הנהיגה, ותוספת ניידות גלויות ושוטרים שיגרמו לנהגים להתנהג כמו בני אדם על הכביש ולכבד איש את רעהו, יהיו הרבה פחות ארועים ותאונות.

1000 % צודק . הייתי מסתפק קודם כל בחינוך ותרבות כיבוד הזולת , ואהבת לרעך כמוך , אחרי זה חינוך תעבורתי .

 

עכשיו רק חסר שיקום מישהו בממשלה ויגיד שהכי טוב לחזור לרכב על גמלים ... ככה יהיו 0 תאונות.

 

דני G.

 

טוקבקיסט אחר כתב משהו נכון, שחצי מההרוגים הם בכלל הולכי רגל.

איך זה קשור למהירות?

 

גם אם כן, זו מהירות בתוך העיר, ואת זה דווקא לא אוכפים.

במקרים אחרים אלו דריסות בכבישים מהירים, ואז שוב, הבעיה היא לא מהירות, אלא אידיוטים שחוצים כבישים מהירים.

 

 

לכאן יש להביא את הנאמר על ידי שר התחבורה בדיון שהתקיים בכנסת השבוע

 

בהתייחסו למצב הבטיחות של הולכי הרגל, הציג שר התחבורה תמונה קודרת: "בהשוואה בין-לאומית מול מדינות אירופה וארצות-הברית, שיעור ההרוגים של הולכי הרגל במדינת ישראל הינו מהגבוהים בעולם, דבר שמחייב טיפול דחוף, ממוקד ויעיל לשינוי המגמה". כץ ציין כי למרות שמתחילת השנה נרשמת ירידה של כ-20% במספר ההרוגים בתאונות, חלקם של הולכי הרגל דווקא עולה: "באופן אבסורדי, אחוז הנפגעים מקרב הולכי הרגל אפילו עלה (ב-2000) לארבעים ומשהו אחוזים, שזה באמת דבר נדיר מבין המדינות בעולם".

 

ניסוח שהיה אומר כי "לתאונה המתרחשת במהירות גבוהה סיכויים גבוהים יותר להיות קטלנית יותר" יותר מקובל, אבל לא מספיק בומבסטי, כנראה.

מילים בסלע

 

בחו"ל נוסעים במהירויות 130 קמ"ש ומעלה, ויש כבוד על הכביש לכל הנהגים . זו סיבה טובה לנסיעה מהירה במינימום תאונות . לא כמו בארץ , נידחפים , חותכים , זורקים מהכביש , ורבים מכות. תמיד הזמן של מישהו יותר חשוב מהזמן שלי על הכביש.

תרבות הנהיגה בארץ היא חוסר סובלנות , כל עוד המצב הזה ימשך תמיד יהיו תאונות ולא משנה מה תהיה מהירות הנסיעה.

מילים בסלע

 

 

אתם לא קולטים שזה פשוט לא משתלם להם להפחית בכמות התאונות? כולם, גם אור ירוק וגם ההל"ב יודעים מצויין שרוב התאונות לא נגרמות בגלל מהירות.

 

 

 

אלא מה? שכחתם שממשלת ישראל היא גוף שקיים למטרות רווח, ומחפשת להרוויח בכל דרך.

 

ניקח דוגמא:

 

תאונה ממוצעת עם נפגעים וטוטל לוס. מי מרוויח מזה:

 

שוטר



נהג אמבולנס

רופא בבית חולים

קופת חולים

חברת ביטוח (היא תגדיל למבוטחים את הפרמיה)

גרריסט

שמאי רכב

סוכנות רכב/סוחר רכב משומש (כאן אני מדבר על מקרה טוטל לוס, צריך רכב חדש, לא?)

משחטת רכב (לזה שהלך טוטל לוס). כאן יש גם אופציה שהרכב ישוקם ויימכר ע"י סוחר רכב משומש

עורך דין (במשפט)

חברת תקשורת (על כל השיחות שיצטרכו להוציא לבעלי המקצוע הנ"ל)

מדינה מכל האגרות והקנסות

 

ואת הרשימה אפשר להאריך כרצונך. עכשיו מה המדינה מרוויחה מזה? פשוט מאוד, כולם, או כמעט כולם משלמים מס כזה או אחר. אם לא תהיה פרנסה לכל האנשים האלה, המדינה לא תרוויח מזה כסף, ולכן למדינה לא משתלם.

זו שרשרת המזון . המדינה מרויחה הכי הרבה מתאונה קטלנית עם הרוגים, לא נכים קשה. מיסים על רכב חדש, והפיצוי במסגרת הביטוח נמוך מהפיצוי כאשר אתה נכה /צמח.

לרשימה יש להוסיף את היצרנים שמוכרים לנו מכוניות כאילו בטוחות ונהרסות בשם אזורים סופגי אנרגיה ושאר חרטטות , ועדיין התאונה מסתיימת עם הרוגים. אבל זה לשרשור אחר רציני יותר

 

אז אם כולם מדברים שטויות, אז גם אני רוצה.

תעיפו לי מהפרצוף כל הבחורות וכל הזקנים שפונים בלי לאותת, ובלי לזוז מהנתיב השמאלי.

תעיפו את כל המשאיות שמחליטות לעקוף משאית אחרת בעליה, וכמובן בכביש שני נתיבים.

תעיפו כל המטומטמים שעוצרים ברמזור ירוק מהבהב, וכל אלה שמצפצפים מתי שהאור ירוק.

תעיפו את המטומטמים שנוסעים בנתיב ציבורי.

תעיפו את כל נהגי התחבורה ציבורית שחושבים שהכביש שלהם ושל אמא שלהם.

תעיפו את הנציב הציבורי החדש בחיפה והקריות :evil:

תעיפו את כל מי שלא עוצר בעצור, או נותן זכות קדימה

תעיפו את כל מי שלא מאותת בכיכר, ונותן לנו לנחש לאן הוא נוסע.

תעיפו את מי שחוצה את הכביש איפה שאין מעבר חציה.

וכולה..

ורק אז אפשר לנסוע בנתיב השמאלי במהירות 110 ולסכן את החיים של כולם.

נו באמת, כולם להרגע.

מהירות אולי היא הגורם להריגה.

אבל בטוח לא הגורם לתאונה.

יש הבדל.

 

לפי הרשימה תישאר לבד על הכביש

 

להערות למעלה אוסיף עוד מספר הערות. אלה מבוססות על ניסיוני האישי של 2 מיליון ק"מ של נהיגה בכבישי הארץ ובניכר.

 

בניכר אתה נוסע רגוע רוב הנהגים יודעים לנהוג , יש להם דרך ארץ וכיבוד הזולת.

בארץ כל אחד חושב שהוא יודע לנהוג, רובם לא יודעים , והשיטה תפוס ככל יכולתך. ודי לקרוא חלק מהתגובות בדביק קארפורום נוהג אחרת אייטם 2 . שאני אוותר? למה מה ? מיהו בכלל?

 

בארץ כל הנהגים מסביבי הם סכנה מוחשית לבטחוני. רק כך אני חוזר הביתה בשלום.

 

98% מנסיעותי הם במהירות מעל המהירות החוקית ב 30 % ומעלה. 2% הם מתחת לכך. החוק לא מעניין אותי לא כלפי מעלה ולא כלפי מטה. אני נוסע לפי תנאי הדרך. ליד בית ספר או גן ילדים אני אסע 20 גם אם מותר 50 ובכביש 431 או 471 אני אסע במהירות של גם פעמיים מהמהירות המותרת , כי הכבישים האלה, אם תעביר אותם לאוטובהאן גרמני, הם ללא הגבלת מהירות.

 

הכל גם תלוי בנסיבות

 

אם על אותו כביש אני אסע בלנסר 1992 מהירותי תהיה שונה מאשר אם אני אסע על אותו כביש עם Q7 2008.

אם אני עייף או טרוד מהירותי תרד בהתאם. קל וחומר אם אני שתוי :shock:סתםםםם. אם נוהגים לא שותים פרט למשקאות קלים.

 

שתי תאונות חוויתי בחיי. האם יש קשר בינן לבין מהירות או מהירות מופרזת. או הקשר הוא מקרי בהחלט. תגידו אתם

 

האחת במהירות 115 קמ"ש לפני 46 שנה. הרכב עם גלגל של פעם עם פנימית. רגע יש לך גלגל מתפקד, אלפית שניה אחרי הפיצוץ אתה על הג'נט. ( מכאן נולד הביטוי ) כמובן שאין הגה כוח ,אלא הגה שצריך להפעיל עליו במקרה הזה הרבה מאוד כוח.

הפיצוץ קורא בסיבוב , התאונה היא קטלנית לרכב, אבל ארבעת הנוסעים יוצאים ללא פגע.

 

אם התאונה הייתה קורית ב 50 קמ"ש אולי היה אפשר להשתלט על הרכב. אם הייתי נוסע 50 הפיצוץ אולי לא היה מתרחש. אם היה לי ניסיון של עוד 10 שנים נהיגה. הרבה אימים.

 

תאונה אחרת גם היא לפני 33 שנה

אני על 90 בהאצה בכביש הראשי העולה בתוך טבריה ברכב ספורטיבי מדהים עם מערכת בלמים לעילא ולעילא. הכביש ריק שעת צהריים.

 

קשיש ( בן גילי היום ) עומד בדרך צדדית עם שלט עצור. אחרי שצפצפתי לו קלות נוצר מבט עיניים בינינו, יעני אתה מבין כי הוא ימתין, ואז... הוא נכנס לכביש, רוצה לפנות שמאלה. המרחק עשרות מטרים בלבד.

אני מתיישב על הבלמים מנסה לברוח שמאלה והוא במקום לעמוד ולאפשר לי לברוח ממנו , ממשיך בדרכו. הסתיים בתאונה בו שני הרכבים במצב נסיעה. לולא תושייתי והבלמים המעולים ייתכן וזה היה יומו האחרון של הקשיש.

 

אם הייתי על 50 או 70 הייתי מספיק לבלום או שהקשיש היה משתלב מבלי שבכלל הייתי מגיע לצומת

 

אם הייתי על 110 הייתי חולף על הצומת לפני שהוא היה מגיע אלי. עוד הפעם מלא אימים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואי נמאס מהדפוקים האלה שאומרים בחו"ל ככה ובחו"ל ככה!!!

 

למה אתה חושב שבחו"ל יותר טוב? בחו"ל הרבה יותר גרוע!!!

למה אתם חייבים להיות דבעים כאלה ?

 

וכן המהירות היא אחד הגורמים העיקרים לתאונות.

הם יודעים על מה הם מדברים ואתם מזיינים את המוח בשטויות שלכם כי אתם חושבים שאתם נמצאים באיזה סרט של מהיר ועצבני ומנסים לשכנע את המדינה שזה בסדר לנסוע על 140 בישראל, אז זהו שלא! זה לא בסדר, אתם בניתם את המדינה ? את הכבישים בארץ ? אתם? לא! אתם סתם חבורה של מושפעים שרוצים לנסוע על 200 קמ"ש כי ראיתם יותר מידי טלוויזיה .

 

אם כל הנהגים בארץ היו שומרים על החוק כלומר על המהירות המותרת ולא לעבור עליה , בעיר ובכביש הראשי אז המודעות שלהם לסביבה היתה רחבה יותר והם היו שמים לב לסביבה בצורה טובה יותר ובככה אחוז התאונות היה יורד.

אבל לא אתם טיפשים בראש אז אתם מרשים לעצמכם לעבור על החוק ועוד מתלוננים , רוצים מהירות ? תעברו לחו"ל, לא?! שם הרי טוב יותר . לכו לארה"ב שאתם עליה כל כך חולמים ושם יתנו לכם בתחת ברחוב אחרי שישדדו אותכם .

 

אני עוד מעט בן 18 וישלי רישיון מגיל 17, אני נמצא כל היום על הכביש כבר 5 חודשים ללא המלווה ובחיים לא עברתי על המהירות המותרת ובחיים לא הייתי מעורב בתאונה.

ואני רואה את אותם מפגרים שטסים במהיריות, מה זה נותן לכם ?אורגזמה ימתרוממים רוצחים ?

בארבע השנים האחרונות אני עובד על קטנוע בעיר ואני על הכביש כל יום מ8 בבוקר עד 17 בערב ובימי חמישי מ8 בבוקר עד 2 בלילה. נוהג בלי הפסקות כמעט! אני נוסע בין 80ל100 קמ"ש בתוך העיר כל הזמן הזה, 4 שנים ברציפות ואין לי לא תאונה אחת ויותר מזה...לא דוח אחד!

בישביל לא לעשות תאונות לא צריך לנהוג על 40 כל הזמן...פשוט צריך לדעת איך לנהוג!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השירשור הזה יהיה ארוך ארוך.:roll:

 

כל הכתבה הזאת היא פשוט בדיחה אחת גדולה זה כאילו(לא כאילו הם רציניים)שהמשטרה אמרה המהירות המופרזת היא הבעיה ובזה נפטרה בעיית תאונות הדרכים בישראל,ממש בושה.

 

עכשיו הם כנראה הגיעו למסקנה שכל מי שחורג ב7 קמ"ש מהמהירות המותרת צריך להיענש,אני בטוח שזה יביא גם לאישור ה400 מצלמות מהירות בכבישי הארץ ובנידות בכל פינה.

 

הלואי ובעית ההרג והתאונות היתה בגדר "נפטרה..." כולנו נצא נשכרים,ולנושא עצמו,את הבעיה צריך "לפתור"..וללא נהיגה זהירה ואחראית במהירות בהתאם לתנאי הדרך והסביבה המזור ילך ויתרחק מאיתנו,מהירות קטלנית בדיוק כפי שהגדירו זאת אנשי הרשות,בנוסף יש בעיות אחרות כפי שהזכירו קודמי,היום לפני צומת עלית שיפדו אנשי הממל"ז כ15 נהגים מול עיניי המשתאות,טפלתי בתקלה בתחנת הדלק הסמוכה וספרתי כ 15 נהגים מתוכם כחמישה נתפסו במעל 100 קמ"ש,ככה אי אפשר להמשיך ויש לבער את המארה הזו מהיסוד וכל זאת למרות מחאות הגולשים כאן.

 

סעו בזהירות,לפני כמה שעות קיפדו שלושה צעירים את חייהם ברמת בית שמש,יהי זכרם ברוך,ונחמות ככל שניתן למשפחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תשכחו שקל יותר ו"מכניס" יותר כלכלית, לעצור אנשים על מהירות (מבחינת המדינה והמשטרה), מאשר לאכוף בעיות אמיתיות ותאונות רבות יותר בעיר.

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנטרה החוזרת על עצמה בדבר הכנסות ענק למדינה מתאונות קטלניות נדושה וכבר יצאה מהאף,הגיע הזמן לגלות בגרות ורצינות.. אהה ?

http://news.walla.co.il/?w=/1/1517808&m=1&mid=68970

 

עצוב מאוד למשפחות,הרבה יותר קל להקליד,נכון אתם צודקים,יגיע יום והאסימון יפול כאן בפורום,מתי ? לאלוהים פתרונים.

 

עצוב,עצוב מאוד לכולנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נחזור לתקופת הסוס ואז נקרא בעיתון בודאי את הכתבה הבאה.

 

http://www.ynet.co.il/Ext/Comp/CdaNewsFlash/0,2297,L-3744627_184,00.html..

 

אולי גם פה האשמה במהירות / שכרות / צעיר / בלי טסט / בשלילה / או לא עצר באדום

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מיגבלה למהירות דהירה על סוס ? האמת גם על 4 על 4 צריך לדעת לינהוג . במידה והיה נוהג על חמור במשך שנה והיה עובר לנהיגה על סוס אולי לא היתה ניגרמת התאונה .בטוח עבר את המהירות החוקית . מענין , יש לו ביטוח וטסט ? אולי הסוס היה שיכור?

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנטרה החוזרת על עצמה בדבר הכנסות ענק למדינה מתאונות קטלניות נדושה וכבר יצאה מהאף,הגיע הזמן לגלות בגרות ורצינות.. אהה ?

http://news.walla.co.il/?w=/1/1517808&m=1&mid=68970

 

עצוב מאוד למשפחות,הרבה יותר קל להקליד,נכון אתם צודקים,יגיע יום והאסימון יפול כאן בפורום,מתי ? לאלוהים פתרונים.

 

עצוב,עצוב מאוד לכולנו.

 

 

היחיד כאן שקל לו להקליד זה אתה (ושכמותך).

 

היחיד כאן שמשתמש במנטרות זה אתה (ושכמותך).

 

היחיד כאן שלא נימק מעולם את דבריו זה אתה (ושכמותך).

 

היחיד כאן שחוגג על דמם של אנשים זה אתה (ושכמותך).

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5374 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...