Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם חובה לעשות איזון גלגלים לאחר תיקון תקר?


Naji One
שימו לב! השרשור הזה בן 4721 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

השבוע הלכתי לתקן תקר בפנצ'ריה ידועה בפ"ת.

 

לאחר תיקון התקר שמתי לב שהבחור שתיקן את הצמיג רוצה להרכיב אותו ללא בדיקת איזון, לשאלתי מדוע הוא לא מבצע איזון הוא אמר לי שאין צורך כיוון שבוצע רק תיקון לתקר ולא הוחלף הצמיג.

 

לאחר שדרשתי לבצע בכל זאת איזון הוא אמר לי שזה כרוך בתשלום נוסף (10 ש"ח).

 

רציתי לדעת האם באמת ניתן לוותר על איזון גלגל לאחר החלפת תקר והאם זה היה נכון לדרוש איזון?

 

האם כך הדבר בשאר הפנצ'ריות ע"פ נסיונכם?

ולכל החוטאים - רבותי נתראה בגיהינום.

:evil::evil::evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רצוי מאוד -

 

בד"כ - הם מסמנים את מקום הצמיג ביחס לחישוק , ומנסים להחזיר במדוייק - לא תמיד מצליח .

מאחר וכבר פורק הגלגל - לדעתי עדיף לנצל את ההזדמנות ולאזן .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה התופעה שאני אתקל בה באם לא אאזן גלגלים לאחר תיקון פנצ'ר? והאם גלגל אחורי גם דורש איזון?

 

רעידות מהגלגל מקדימה בהגה , מאחור רעידות בגוף הרכב על כן דורש איזון גם מאחור.

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הוסיף למה שכתב ניצן שזה נכון מאוד, מאוד תלוי מהי דרגת הסטיה ככל שהיא קטנה יותר תרגיש את הרעידות שדיבר עליהן ניצן במהירות יותר גבוהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה שלי היא ממתי איזון צמיג לאחר תיקון תקר הפך לאקסטרה?

 

וממתי צריך לבקש במיוחד איזון?

 

אם לא הייתי שם לב להתנהלות בפנצ'ריה הייתי נוסע על צמיג לא מאוזן, ומדובר בפנצ'ריה גדולה ( 5 עובדים).

ולכל החוטאים - רבותי נתראה בגיהינום.

:evil::evil::evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה שלי היא ממתי איזון צמיג לאחר תיקון תקר הפך לאקסטרה?

 

וממתי צריך לבקש במיוחד איזון?

 

אם לא הייתי שם לב להתנהלות בפנצ'ריה הייתי נוסע על צמיג לא מאוזן, ומדובר בפנצ'ריה גדולה ( 5 עובדים).

הייתה לידו כשעשה איזון? מה היו תוצאות הבדיקה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

20/40 לאחר החלפה של הצמיג.

 

הוא עוד טען שאם אני עושה לאחד אני צריך כבר לעשות לכולם, כי הצמיגים "מאוזנים ולא מאוזנים" :screwy:

ולכל החוטאים - רבותי נתראה בגיהינום.

:evil::evil::evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזון גלגל אחרי תיקון פנצ'ר שבוצע על ידי פירוק צמיג והזחרתו הוא לא אקסטרא, כי פירוק הצמיג והחזרתו גרם לאיזון לא תקין של הגלגל.

לא חובה לאזן את כל הגלגלים אחרי איזון גלגל אחד, אך מומלץ.

בכל מקרה אם אתה מרגיש רעידה ברכב במהירות גבוהה במיוחד בהגה, גש לפנצ'ריה ותעשה איזון לכל הגלגלים, עדיף פנצ'ריה אחרת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4721 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...