Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המערכת היא

 

Kicker cvr12

pioneer deh-5150ub

morel tempo Coax 6*9זוג

moral polse 6 וחצי זוג

pulse audio ba-2900

profile ha-1000m

כולל חוטים וכל הכבלים הנדרשים

ותיבה אוטומה לסאב

 

מה תווך המחירים שכדי לי לשלם על המערכת הזאת?

איך היא מבחינת חלקים?

האם יש אפשרות שחלק מהמוצרים לא מתאים לשניים?

יש לי באוטו מצבר 63 אמפר הוא יספיק?

יש עוד משו שאני אמור לדעת לפני שאני ניגש לקנות אותה?

אם יש מה לשפר בטווח המחירים אשמח אם תייעצו לי

תודה רבה

פורסם

למה לא להשתמש בתקציב ולהביא חלקים יד שנייה מחברי פורום? תוכל להשיג דברים הרבה יותר טובים.

קומפוננט מורל פולס הוא מעולה למחירו, ב6X9 הייתי לוקח גם פולס.

סאב לא רע השאר הייתי בודק אם אפשר להחליף.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם
למה לא להשתמש בתקציב ולהביא חלקים יד שנייה מחברי פורום? תוכל להשיג דברים הרבה יותר טובים.

קומפוננט מורל פולס הוא מעולה למחירו, ב6X9 הייתי לוקח גם פולס.

סאב לא רע השאר הייתי בודק אם אפשר להחליף.

אני לא מבין דגול במערכות

תוכל ליעעץ לי מה להחליף למה?

וכמה כדי לי לשלם על המערכת שרשמתי למעלה?

פורסם

בוא נעשה הפוך, תן תקציב וננסה לבנות מערכת בהתאם.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם

בוא תעזור לנו לעזור לך, אני אשאל אותך מספר שאלת. תענה עליהם ולפי זה נוכל להכווין אותך.

 

דרישה כללית ? (עוצמה\איכות\עוצמה ואיכות)

סוג המערכת ? (מולטימדיה\מוזיקה נטו)

סוג מוזיקה ? (אלקטרוני\שחורה\קלאסית\מזרחית\רוק\הכל - ניתן לבחור יותר מאחד)

גוון צליל רצוי ? (רך\אגרסיבי)

גוון באס רצוי ? (עמום ומלא נפח\פאנצ'י ומדוייק\שילוב)

סוג הרכב ? (תוצר, דגם, מרכב)

תקציב ? (כלל התקנה\לא כלל התקנה)

 

מנהלים - אולי שווה להפוך את זה לאיזה תבנית קבועה ?

פורסם

אני שמח נורא שאתם רוצים לעזור לי באמת

אבל המערכת היא כבר דיי סגורה

כי זה חבר שאירגן לי את זה וזה דומה למה שיש לו באוטו וזה בול מה שאני רוצה אז ככה שאני דיי סגור על זה בכללי

וזה סתם לסבך את זה עכשיו עוד יותר, אני שואל ה כי אני ידוע שיש פה תותחים רציניים אבל אני צריך את עזרתכם בקטנה

אז אם תוכלו לעזור לי בשאלות ששאלתי זה יעזור לי מאוד

פורסם

לדעתי השילוב בין כל הדברים האלה לא הכי מוצלח ,אני מנחש ששמעת לא יותר מכמה מערכות בודדות בתקציב של 2000 גג,

מה שאתה בחרת זה בעצם כל מה שאפשר בתקציב נמוך

עצה שלי תשמע קצת יותר לפני שתחליט או שתתן לנו באמת לעזור לך ונביא לך רעיונות משלנו.

מה בעצם אתה אומר בהודעה שלך הציעו לי את זה עכשיו תגידו לי מה אתם חושבים אבל גם ככה אני לא מתכוון לשנות...

זה לא הדרך אם אתה רוצה עזרה נביא לך אותה מנסיון ולא מניחושים

פורסם
בוא תעזור לנו לעזור לך, אני אשאל אותך מספר שאלת. תענה עליהם ולפי זה נוכל להכווין אותך.

 

דרישה כללית ? (עוצמה\איכות\עוצמה ואיכות)

סוג המערכת ? (מולטימדיה\מוזיקה נטו)

סוג מוזיקה ? (אלקטרוני\שחורה\קלאסית\מזרחית\רוק\הכל - ניתן לבחור יותר מאחד)

גוון צליל רצוי ? (רך\אגרסיבי)

גוון באס רצוי ? (עמום ומלא נפח\פאנצ'י ומדוייק\שילוב)

סוג הרכב ? (תוצר, דגם, מרכב)

תקציב ? (כלל התקנה\לא כלל התקנה)

 

מנהלים - אולי שווה להפוך את זה לאיזה תבנית קבועה ?

 

נ.ב באמת כדי להפוך את זה

פורסם

שמעת רק מערכת אחת זה לא מדד, חוץ מזה למה שלא תבוא לחבר הזה שלך עם מערכת טובה יותר :)

אף אחד לא מבטיח לך שאיך שזה נשמע אצלו זה ישמע גם אצלך.. האקוסטיקה משתנה מרכב לרכב, מה שאני אומר לך בחור שאל תהיה פזיז, תתייעץ בפורום לגבי רכיבים ואז גם תדע מה אתה הולך לקבל.

 

בנוסף אתה יכול לרכוש מחברי הפורום ציוד מיד שנייה, מוצרים ברמה גבוהה בכמה רמות ממה שאתה רוצה בכמעט אותו מחיר.

 

תמלא את "שאלון העדפות" שעתיד הכין לך.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם
לדעתי השילוב בין כל הדברים האלה לא הכי מוצלח ,אני מנחש ששמעת לא יותר מכמה מערכות בודדות בתקציב של 2000 גג,

מה שאתה בחרת זה בעצם כל מה שאפשר בתקציב נמוך

עצה שלי תשמע קצת יותר לפני שתחליט או שתתן לנו באמת לעזור לך ונביא לך רעיונות משלנו.

מה בעצם אתה אומר בהודעה שלך הציעו לי את זה עכשיו תגידו לי מה אתם חושבים אבל גם ככה אני לא מתכוון לשנות...

זה לא הדרך אם אתה רוצה עזרה נביא לך אותה מנסיון ולא מניחושים

אני אומר את האמת הניסיון שלי במערכת דל מאוד

ומישהו שאני סומך עליו מאוד המליץ לי עלייה והוא מכיר אותיי ויודע את סוג המוזיקה שאני אוהב וכל מה שצריך על מנת להמליץ לי על מערכת

אני לפני קניה, ביום ראשון אני הולך לקנות אני רוצה לדעת מה הטווח מחירים שאני ידרש לשלם עלייה?

לשנות אותה באמת שפה זה רק יטיב אבל אין שום סיבה כי כמו שהוא אומר היא בול בישבילי

וגם אם לא יש אחריות ויש אמא ואבא אז ככה שאני מכוסה בפינה הזאת

הדרישות שלי ממערכת הם לא גבוהות לכן אין צורך למערכת מגה מערכת לכן אשמח לשמוע יותר מהדעות שלכם עלייה קודם כל ואז לדעת מה הכיוון שלי

וכמובן מה המחיר שלה כדי לדעת איפה אני עומד

פורסם

שמע, אתה די נעול על הרכיבים ומה שמנסים כולם פה להגיד לך זה שלא שמעת הרבה מערכות כמו חלק מאיתנו ועד שלא לא שומעים משהו יותר טוב לא יודעים שהוא קיים, אפשר לקבל סאונד הרבה יותר איכותי ע"י החלפת רכיב כזה או אחר.

לגבי מחירים, אתה לא צריך אותנו, בשביל זה יש ZAP.

אך אם אתה נעול על הרכיבים עצמם לנו לא שאר מה לעשות הרבה חוץ מלהגיד לך תתחדש ותהנה.

 

ואני מסכים לחלוטין שיש להשתמש בתבנית ש"עתיד" (לא יודע את שמך) הציע פה, היא בהחלט יכולה לעזור, אני אפילו הייתי הולך צעד קדימה ומצמיד לכל קרטריון (שחור/אלקטרוני....) רכיבים ועושה מעין טבלה נחמדה, ומה שיישאר לנו כחברי פורום לתת המלצה איך יהיה שילוב של הרכיבים מניסיון שמיעה שלנו.

HU: Skoda Kodiaq OEM | Processor: Helix Ultra | AmpTw/Mid: Genesis S3 | AmpWoofer: Rockford Power1050S | AmpSub: Rockford 1501BD | Tw: GoldenEar Reference HVFR | Mid: HAT X3 | Woofer: CDT Audio ES6+ | Sub: IDMAX 12" X2

פורסם
המערכת היא

 

Kicker cvr12

pioneer deh-5150ub

morel tempo Coax 6*9זוג

moral polse 6 וחצי זוג

pulse audio ba-2900

profile ha-1000m

כולל חוטים וכל הכבלים הנדרשים

ותיבה אוטומה לסאב

 

מה תווך המחירים שכדי לי לשלם על המערכת הזאת?

בערך 4000

איך היא מבחינת חלקים?

חלקים פשוטים

האם יש אפשרות שחלק מהמוצרים לא מתאים לשניים?

ההתאמה בסדר

יש לי באוטו מצבר 63 אמפר הוא יספיק?

לדעתי כן

יש עוד משו שאני אמור לדעת לפני שאני ניגש לקנות אותה?

אל תתפשר על ההתקנה ,כבל מתח 4 גאוג ,RCA איכותי וחיווט 2.5 מ"מ .

אם יש מה לשפר בטווח המחירים אשמח אם תייעצו לי

ב-4000 שח הייתי משפר הכול ,מוותר על 2 מגברים ועל רמקולים אחוריים

הולך על מגבר 1 חזק ואיכותי +קומפוננט קדמי אחד חזק ואיכותי

למשל :

HU -פיוניר 5950

קומפוננט- מורל דוטק אוביישן

סאב -סרווין ווגה HED12.2

מגבר -JBL 1004

-----------------------

סה"כ 4000 שח

תודה רבה

תשובות לשאלות

×
×
  • תוכן חדש...