Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לקנות רכב מסוג פאסט 1.8 בנזין אוט' 2002.

דובר רבות על תיבות ההילוכים ברכבי הדיזל של קונצרן VAG, האם גם ברכבי הבנזין מומלץ להתקין קולר חיצוני?

  • ספונסר פורום
פורסם

ברכבים האלו כגון הפאסט ,אודי A4 A6

מותקן מחליף חום לתיבה שממוקם בתוך המקרן הראשי של הרכב(הראדיאטור)

למחליף חום מהסוג הזה לא קיימת התופעה של סתימת המעברים

של נוזל הקרור כפי ששכיח למשל ברכבים אחרים של הקבוצה כגון הגולף

עם מחליף חום עצמאי .

כמו כן תופעות של פריצת מחליף החום ומעבר של שמן למים ומים לשמן לא שכיחות

לחלוטין לרכבים האלו .

 

לסיכום אני אומר ,ברכב הזה אין צורך להתקין מקרן חיצוני אלא אם אתה באמת פרנואיד .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

רון שלום !

לאור מה שאמרת על הפסאט (חשבתי שזה תלוי במנוע ובסוג הגיר נושא הקולר) אני מבין שזה לא רלוונטי לגולף / בורה עם אותה קונפיגורציה של גיר אוטומט + מנוע 1.8 ?

 

תעשדה סדר אחת ולתמיד כדי להפריך את שלל הדעות הקדומות, ולהזיז ממקומם את האדישים והרגועים שלא יודעים שעליהם לדאוג לגיר היקר שלהם:

באלו רכבים של הקונצרן מומלץ להתקין קולר גיר חיצוני ? (כולל סיאט וסקודה)

 

אגב, ראיתי בביקור במוסך מורשה, מונית ג'טה חדשה עם 170K ק"מ אוטומטית (אולי עם מצמד כפול ?) אשר הקולר גיר שלה החזיר נשמתו לבורא, לא לפני שדאג לערבב טוב טוב את הנוזלי קרור עם השמן ולדחוף הכל לגיר (כפי שדיווח הנהג המתוסכל שיצא בנזק של 5 ספרות)

 

תודה מראש

  • ספונסר פורום
פורסם

הקולר הבעייתי מותקן בתיבות מסוג 01M שהופיעו בכל רכבי הקבוצה

בין השנים 92-2004

את הקולרים האלו אני ממליץ להחליף אפילו כטיפול מונע במצבים שלכאורה הכל

בסדר כי החלק הזה מועד לפורענות. במקרה של כשל הנזק הוא עצום

וגם אם הוא תקין התיבה עובדת חם מאד ונגרם לה נזק בתווך הארוך .

 

ואיך תדע שברכבך מותקנת תיבה מסוג 01M ?

תיבות מהסוג הזה מותקנות בכל רכבי הקבוצה בעלי מנוע רוחבי בלבד (בנזין ודיזל)

בשנים 92-2004 למעט ברכבים מסוג פולו (שם מותקנת תיבה יפנית)

 

ברכבים בעלי מנוע רוחבי בשנים האחרונות(בתקופה המדוברת) 2002-2004 הותקנו גם תיבות מסוג

טיפטרוניק מדגם 09A גם זו תיבה יפנית ללא בעיות עם הקולר.

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

לצערי בגולף דור 5 עם תיבה מסוג 09G הייצרן חזר להתקין את מחליף החום על התיבה.

 

דרך אגב התיבה הזו מותקנת גם בפאסאט 2.0L ולה יש 2 מחלפי חום חיצונים.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...