Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אולי במקום זה תישטוף את הרכב? :roll:

+1

אוטו זה חיית מחמד מצויינת. היתרון הגדול שלו שיש מפתח ואפשר לכבות, מבחינת כל השאר כימעט אותו דבר:

טיפולים (חיסונים), מוסך (וטרינר) וכד'.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני עדיין חושב שמקומן של חיות כאלה הוא איפה שהן נבראו מלחתחילה, כלומר בטבע,זה המקום שאליו הם נועדו זה החיים שלהם והם אף פעם לא יפתחו רגשי חיבה לאדם כמו כלב ולהחזיק בעל חיים כי הוא "חמוד".אז כן ללטף צ'ינצ'ילה זה אחד הכיפיים(אם כי הן אוהבות לנשוך:roll:) אבל עדיין אני חושב שמקומה במקום שבו האבולוציה שמה אותה.בין אם זה הג'וקים במדגסקר טורף נמלים או אותו שריונר שמתחבא מהנמר.

נ.ב

חיתתי באתר של באגירה ואיך לעזעזל אנשים מחזיקים את הג'וקים האלה ממדגסקר? כאילו לא חסר להם ג'וקים משלהם? אומנם זה לא אותו דבר אבל זה לא נראה לי חיה מי יודע מה מעניינת וחמודה.למה אנשים עושים את זה?

אני מדבר על זה:

מצטער שהגעלתי לכם את השעה.

800px-%C5%A0v%C3%A1b_sy%C4%8Div%C3%BD.jpg

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם
יסתדר עם

 

הבעיה המרכזית היא שהוא יסתדר גם עם פתיחת דלתות, פתיחת מקרר, פתיחת מכסים של צנצנות, פתיחת דלתות עם מפתחות (סיבוב המפתח בכדי לשחרר נעילה, לא אשכרה הכנסת המפתח לחריץ), אין מחסום שיעצור אותם, כשאין אף אחד בבית מחזיקים אותם בכלובים עם מנעולי אוזן, כל דבר אחר הוא אתגר ל 10 דקות ואח"כ נפרץ כולל שאקל עם אבטחת הברגה (מנסיון אישי).

 

חכמה בצורה קיצונית ביותר ובעלת זריזות אצבעות מדהימה

תראה פה ושים לב שמדובר בדלת עם ידית אמריקאית.

 

עם כאלה כישורים נראה לי שאני אקח כמה לעבודה אצלי (עבודות הרכבה פשוטות שלפי התיאורים הם יהנו מזה). השאלה כמה ניתן לאלף אותם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
רקון מותר לגדל בארץ?

לפי זה http://www.funpic.hu/en.picview.php?id=34563&c=-2&s=dd&p=6

אני לא בטוח שכדאי

 

אחד הדברים המדהימים שראיתי. אם הייתי מליונר או סתם אחד שלא אכפת לו מהבית הייתי מגדל אחד כזה. למרות שהשיבא אינו שלי גם נהג בצעירותו לאכול כיסאות ודברים מעץ

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

רקון זאת החיה כמעט הכי מחורבנת בעולם.

עושים נזקים בכל איפה שהם חיים, החל מקינון בארובות דרך הפיכת פחי זבל וכלה בכירסום הדק החדש שלך.

החייה היחידה שאני חושב עליה עכשיו שהיא יותר מחורבנת מרקון היא הבואש.

מספיק שהוא תוקע נוד או נדרס בהתחלת הרחוב שלך, יש לך שבוע של באסה.

אני חושב שפשרה מתאימה תמצא בדמות פקינז.

גם פרוותי, גם עיניים גדולות, גם מפליץ בטירוף :)

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

פורסם

אפרופו פקינזים עם עיניים בולטות, הפקינז של השכנה שלי איבד את מאור עיניו לאחר שעין אחת שלו "קפצה" מהארובה בעקבות השתוללות עם כלב אחר. עצב הראייה נפגע בשתי העיניים והיום הכלב עיוור. כל גזעי המוטציות המוזרות הללו משלמים מחיר בבריאות.

 

ועזבו אותכם מבואש, קחו חמוס (עם אבטיח).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

למור לא חוקי להחזיק, אפילו לא במדגסקר.

כשהיתי שם כחודש, ראיתי המון אנשים שמחזיקים אותם, ולאחר זמן מה הם גם אוכלים אותם.

אבל הם חמודים :)

untitled.jpg

park.jpg

12.jpg


×
×
  • תוכן חדש...