Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מאזדה 3 והחלטתי להחליף את הקומפננט שהרכבתי בשבוע שעבר..

התקציב עד 850 שקל בערך..

יש הצעות ?

אני כמעט נעול על הרץ סדרה-אנרג'י,מה דעתכם ?

יש המלצות אחרות יותר טובות שיתאימו לאוטו בטווח מחירים הזה ?

 

ושאלה נוספת-איך החברה Blaupunkt בסאבים ?

תודה!!

פורסם

תאמת (=כלומר את האמת) שהם סבבה לגמרי אבל עדיף לך למתוח קצת את התקציב ולקנות מורל דוטק, אני מת על הרץ וההי אנרג'י לא פחות ממדהים, אבל ההבדל בינו לבין האנרג'י גדול.

~ COMP-morel maximo 6.5 SUB-helix db 12 AMP-helix db four H.U-alpine bt177

פורסם

הרץ היא החברה המועדפת לפי דעתי אבל הדוטק עולה על האנרג'י לצערי:?.

אבל אם תחליט שאתה מעלה את התקציב להי אנרג'י אז אין לו מתחרים.

עכשיו, בלי שום קשר, לך תשמע גם את האנרג'י וגם את הדוטק ותחליט.

~ COMP-morel maximo 6.5 SUB-helix db 12 AMP-helix db four H.U-alpine bt177

פורסם
הרץ היא החברה המועדפת לפי דעתי אבל הדוטק עולה על האנרג'י לצערי:?.

אבל אם תחליט שאתה מעלה את התקציב להי אנרג'י אז אין לו מתחרים.

עכשיו, בלי שום קשר, לך תשמע גם את האנרג'י וגם את הדוטק ותחליט.

 

אני מחר אבדוק את המחיר של האנרג'י וטאת המחיר של הדוטק נראה מה הולך שם..

אין לי תקציב להי אנרג'י,אבל בטווח מחירים הזה + - הכי כדאי אנרג'י או דוטק ?

פורסם

ולטעמי הדוטק אוביישן עם שידרוג קטנטן (לMT22 נניח) עולה על ההיי אנרג'י. אי אפשר לקבוע כאן עובדות ולהגיד שסט כזה הוא הכי טוב ללא מתחרים במחיר שלו. לאוזן שלך אולי.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
ולטעמי הדוטק אוביישן עם שידרוג קטנטן (לMT22 נניח) עולה על ההיי אנרג'י. אי אפשר לקבוע כאן עובדות ולהגיד שסט כזה הוא הכי טוב ללא מתחרים במחיר שלו. לאוזן שלך אולי.

 

ברור שהאוזן זה מה שקובע בסוף..

אבל בטווח מחירים של 850-900 היית לוקח את הדוטק או את האנרג'י ?או משהו אחר יותר טוב בטווח הזה ?

פורסם

זה באמת עניין של שמיעה, שני הסטים טובים, אני אישית מעדיף את ההיי אנרג'י. אל תקנה לפני שמיעה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...