Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מרלבורו, אין צורך להתעצבן.

התקלה שהייתה ללירוי אפשרית אך אינה התקלה המדוברת של פותח השרשור.

אם יוניט חום לא מתאים מותקן ברכב הוא יכול להראות כי הרכב חם אך בעצם המצב הוא תקין, בגלל זה מחליפים לחלקים מקוריים

או תחליפיים מתאימים בלבד. לא הייתה לו בעיה בעצם, אלא קריאה לא נכונה בלוח השעונים.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
צריך ללכת למוסך ולא למכון רדיאטורים.

כי רמת הידע של מכונאי סביר היא בדרך כלל גדולה יותר מרק מומחה לרדיאטורים.

כמו שאמרו לך יש לבדוק מה מצב הטרמוסטת, משאבת מיים, ולבצע שטיפה לרדיאטור.

מאיפה אתה בארץ? אם מאיזור המרכז: ראשל"צ, חולון בתים וגדומה הייתי מפנה אותך למוסך אמין שידע לטפל לך בבעיה.

זה פשוט לא נכון, עובדי מכוני רדיאטור מכירים מאוד כמעט כל רכב ואת הסיבות המוכרות שגורמות להתחממויות, הם מחזיקים במלאי את כל הציוד הדרוש לבדיקות מערכת הקירור והמנוע יחד עם כל המתאמים הנדרשים, מה שבספק יש לכל מוסך ומוסך.

יש מלאי חלפים זמין של יוניטים, משאבות מים, פלאנגים ורדיאטורים והבונוס הוא שאם ידרש בדיקה או ניקוי רדיאטור לא תשלם מחיר אקסטרא על עבודת חוץ שמוסך יגבה על תיווך, כי היא תיעשה "בפנים".

פורסם

אחלה! זהו יתרונו של המוסך המורשה שמכיר ספציפית את דגם הרכב ויש לו את הציוד הדרוש לכל מצב אך מרבית החברים פה בפורום ידירו את גלגלי מכוניתם מהמורשה מסיבות כלכליות.

לדעתי מכון רדיאטור יהיה טוב כמו כל מוסך כללי להכנס אליו עם בעיות התחממות.

פורסם
את היוניט הלא נכון מי אתה חושב שהרכיב? היתי בכמה מוסכים וכל אחד אמר משהו אחר. הבעיה נפתרה ולא משנה כמה עולה רק אחרי שהיתי במוסך מורשה

 

כי אף אחד מהם כנראה לא בדק בספרות הייצרן איזה יוניט מתאים לרכב שברשותך.

 

בהרבה מקרים אותו רכב עם קוד מנוע שונה הייצרן החליט להתקין יוניט שונה והמידע הזה לא תמיד זמין לכולם. יתרה מזאת מעת לעת הייצרן מפרסם הנחיות חדשות לגבי שינויים בחלקי הרכב ומקט"ים חדשים ומידע זה מגיע רק למוסכים המורשים.

איזה כייף לי :)

פורסם

טוב . עידכון...

 

מסתבר שכל יום חסר לי מיים , הלכתי למוסך והם חיברו את המד לחץ הזה...

והוא הראה לי שיש לי נזילה קטנה בצינור ברזל מתחת למנוע מצד ימין .

 

עלות הנזק , 400 על הצינור , 250 על הרכבה.

 

לא תיקנתי עדיין כי זה נראה לי ממש ממש יקר וזה לא מסביר לי למה המחוג עולה ויורד..

 

אמרו לי שניתן לסתום את הצינור ולחסוך את ההחלפה לצינור ( גם ככה האוטו ישן ולא שווה לי להשקיע המון)

 

דיעות ?

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הי,

חבר שלי חווה את אותה בעיה בכריזמה 98 - חום שמגיע לאדום מסיבה לא ברורה...

 

א' - מהו גובה נוזל הקירור המומלץ? (אשמח לתמונה למי שיש כריזמה)

 

ב' - אשמח להמלצה על מוסך מומחה לנושא במחיר זול באיזור פתח תקווה/המרכז.

 

תודה מראש,

צביקה

...Carpe Diem

×
×
  • תוכן חדש...