Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי סופר לנסר 97 ידני, והבעיה היא כשאני עומד במקום בניוטרל בלי אורות ובלי מערכת האוטו עובד בסדר גמור ולא רועד.

ברגע שאני מדליק מערכת (כוללת שני מגברים, סאב וקבל) הרכב מתחיל לרעוד קלות אבל בצורה ממש בלתי נסבלת כבר.

הבעיה קוראת גם כשאני מדליק אורות והטורים נופלים טיפה.

ביררתי עם חבר והוא הציע לי לנסות לתת גז במקום חשוך דרך המפסק שנמצא על המנוע ולראות אם יש ניצוצות בין הכבלים של ההצתה.

עשיתי את זה ואכן ראיתי ניצוצות, לפי דבריו זאת הבעיה.

מישהו יכול לאשר לי שזה אכן בגלל הכבלים האלה?

אם כן איזה סט מומלץ ומה טווח המחירים שלהם היום?

פורסם

אתה מתכוון שבין הכבלי הצתה, בזמן שהם מחוברים רואים בהם ניצוצות בורחות?

אם כן אז זאת בעיה חמורה תחליף לכבלי הצתה איכותיים כמו BERU (בכל מקרה אל תקנה ביטן ספארק - זבל)

וצפה לשיפור מורגש בסחיבה, צריך כבלים ממש גמורים שיקרה מה שאתה מתאר.

פורסם

כן קלטת את הבעיה ידידי..

בהתחלה חשבתי זה נובע מהמצבר ש]שוט לא מסוגל לסחוב את החשמל ברכב בגלל המערכת אל הכבלי הצתה נשמע לי עכשיו באמת הבעיה ולא המצבר.

×
×
  • תוכן חדש...