Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב. את האמת הגעתי לכאן מסיבה די פשוטה. אני מחפש משהו אחר לעשות, ממה שאני עושה כרגע בקיבוץ שלי. לפתע, בהברקה של רגע, חשבתי על...[כולם יושבים?] להיות נהג לימוזינה! אז הגעתי לפורום שלכם דרך איזה לינק כלשהו באתר כלשהו שכבר אינני זוכר מה הוא היה, וכעת אני כאן.

אז אם אתם יכולים לעזור בעניין [לעזור זה גם להגיד את האמת על המקצוע הזה, אפילו אם היא שלילית] אם למי מכם יש מידע על התחום, על איך מגיעים להיות נהג לימוזינה וכו...

תודה.

אה.. אני נוהג על טויוטה קורולה בעיקר, כי זה הרכב הכי נפוץ בקיבוץ.

פורסם

כמה לימוזינות כבר יש בארץ? 5 ? 10 ? אתה חושב שיש פה ביקוש ל"מקצוע" הזה? בקיצור תחפש הברקות נוספות

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

חבל על המאמץ כי מי שכבר מתעסק בזה דיי שולט בזה או שמכר/סגר את העסק כי אין בזה כסף.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

זה אפשרי.

אבל אתה צריך לימוזינה בשביל לנהוג עליה, אז או שתקנה אחת, או שתשכיר אחת.

אם\כשתמצא אותה תצטרך לצאת במסע שיווק מפרך- שעולה כסף.

כמו בכל עסק יש פה סיכון כלכלי, מה גם שכרגע, המצב הכללי לא מעודד אנשים לשבת בבית ולחשוב "יאללה בוא נסע בלימוזינה".

תברר גם במשרד הרישוי או התעסוקה, סביר להניח שצריך רישיון מיוחד להסעת נוסעים למטרת רווח.

 

בהצלחה! 8)

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

תגגל קצת ותמצא את החברות שמשכירות לימוזינות למינייהן (כמובן עם הנהג).

תתקשר ותשאל אם צריכים בכלל נהגים, ואם כן מה נדרש מהם.

יש חברות המשכירות לימוזינות "סיור וטיול" - במקרה זה אתה לא רק צריך להיות נהג, אלא לרוב גם בעל רישיון מורה דרך.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...