טוב. את האמת הגעתי לכאן מסיבה די פשוטה. אני מחפש משהו אחר לעשות, ממה שאני עושה כרגע בקיבוץ שלי. לפתע, בהברקה של רגע, חשבתי על...[כולם יושבים?] להיות נהג לימוזינה! אז הגעתי לפורום שלכם דרך איזה לינק כלשהו באתר כלשהו שכבר אינני זוכר מה הוא היה, וכעת אני כאן.
אז אם אתם יכולים לעזור בעניין [לעזור זה גם להגיד את האמת על המקצוע הזה, אפילו אם היא שלילית] אם למי מכם יש מידע על התחום, על איך מגיעים להיות נהג לימוזינה וכו...
תודה.
אה.. אני נוהג על טויוטה קורולה בעיקר, כי זה הרכב הכי נפוץ בקיבוץ.