Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אומנם לא נהגתי בלנסר החדשה, רק ישבתי בפנים. אבל שנים היה לנסר דור קודם. אני בסך הכל הייתי מרוצה מעלויות אחזקת הרכב. אבל הביטוח לא היה זול כלל וכלל כי הרי היה מדובר ברכב מאוד גניב. כרגע יש לי סיוויק הייבריד שהמחירון שלו גבוה פי-5, אבל הביטוחים יותר זולים.

 

אני אומר לך שהחזקת טויוטה אוונסיס החדשה או סובארו B4 לא תהיה הרבה יותר יקרה מלנסר רק בגלל ירידת ערך. יש לקחת בחשבון שני דברים. 1) מסורתית ללנסר יש ירידת ערך עסיסית. 2) לפני כמה חדשים היו מבצעי מכירות ולא מעט אנשים רכשו את הרכב בהנחות 4-ספרתיות. סביר להניח שהדבר ימצא את ביטויו במחירון יד 2 וגם כרגע ניתן לראות זאת (בדוק באתר בעצמך).

 

אגב אינני יודע מה המחיר של לנסר עם בקרט שיוט בסוכנות. אבל הסיוויק 2009 Comfort הבסיסית כבר הגיעה ל-140000 ש"ח. לכן אני עומד על כך שמדובר ברכב מיותר. יש לזכור ששיטת קבוצות שווי השימוש מאלצת את היבואנים להכניס חלק מהדגמים היקרים יחסית אל תוך מסגרות מחיר בחריקת שיניים והם נהיים כדאיים לצרכן (מדובר שוב באוונסיס החדשה וסובארו B4). לאומת זאת בדגמים אחרים הם יכולים להתפרע ולנפח מחירים (סיוויק Comfort דוגמה מובהקת). לדעתי מי שירכוש את אוונסיס החדשה יעשה עיסקה נבונה. לגבי B4 הדבר מוטל בספק בגלל שהדגם הולך להיות מוחלף. מי שירכוש סיוויק הבסיסית ב-140000 ש"ח הוא לדעתי קצת פרייער, אלה אם כן האיש מאוהב ברכב. לגבי הלנסר הייתי בודק את הדברים לעומק, אבל לכאורה נדמה כי מדובר בעוד רכב זול עם מחיר מנופח.

 

1280000 אתה מקבל 7 כריות אוויר(כל בקרות הבטיחות בקרת משיכה ESP) ג''נטים (16 אינץ' דנלופ) מנוע 1.8 עם 143 כוחות סוס מומנט של 18.2 (מול 17.6 בהונדה)

בקרת שיוט,שליטה מגלגל ההגה על המערכת, אוזניות להחלפת הילוכים, 6 רמקולים (איכותים) עם ציצ'נר 6 דיסקים...פנסי ערפל חישני רוורס ומגני רוח

ככה שההונדה לידה ניראת עיסקה חסרת ערך הגב שההונדה נימכרה לצי רכב בכמות לא קטנה ביכלל נכון זה לא מאזדה 3 אבל לא חסר לזה שזה יתרום גם כן למחירון

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

פורסם

אין לי מושג אם זה עדיין המחיר, היבואן לא מפרסם את המחירים באתרו. פעם סיוויק גם עלתה 130000 ש"ח. אם אכן מדובר ב-128000 ש"ח בלבד וכל האיבזור שציינת, - יתכן ויש בזה משהו (ולא שמדובר בעיסקת המאה). אני בכל אופן חושב כי ישנן אופציות יותר טובות, גם במחיר כזה.

×
×
  • תוכן חדש...