Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב ,

 

רציתי לדעת אילו צבעים קיימים ברמת אבזור הליסינג - מדובר על פוקוס טרנד(רמת האבזור הכי נמוכה)

 

האם שחור כלול? ובכלל איך בודקים דבר כזה? (אין באתר או בקטלוג מידע כזה)

פורסם

תבדוק באתר של פורד ישראל

 

בכל מקרה כל הצבעים הם באותו המחיר בכל הקמות גימור,אין תוספת תשלום על צבע מטלי

 

בכל מקרה קח בחשבון שצבע שחור הוא צבע לא פופלרי במיוחד לא בליסינג,סיכוי גבוה שישנן מכוניות בודדות אם בכלל בכל משלוח בצבע הזה.

 

תיגש לאחת הסוכנויות או שאפשר להתקשר ולברר,מיכוון שליבואן מאזדה/פורד יש סוכנויות בודדות בלבד ואין משווקים מורשים

 

לגבי הצבע עצמו אני לא ממליץ לך לא רק פוקוס אלא כל רכב בצבע כהה,הצבע דוהה במהירות ומצריך טיפול דיי יקר אם אתה רוצה לשמור עליו.

 

שיקול שלך

פורסם

צבע שחור משדרג את המראה של כל מכונית ( לטעמי ) .

 

אני מקבל את הרכב חדש מהעבודה , ובעוד 3 שנים מחליפים אותו - לא נראה לי שב 3 שנים הראשונות הצבע יתקלקל/ידהה.

פורסם

קודם כל בתנאי מזג אויר בארץ בוודאי שכן.

 

דבר שני אם זה רכב ליסינג אז אין שום בעיה לקבל כל צבע שתבחר,קח בחשבון כמו שאמרתי קודם שיכול להיות שתצטרך לחכות קצת בשביל הצבע המסויים שאתה מעוניין בו במיוחד בדגם הזה שהוא נפוץ ומיובא לרוב בצבעים בהירים כי זה מה "שהעם" רוצה :p

פורסם
האבזור הכי חשוב בפוקוס ליסינג הוא סבלנות - מספר חודשי המתנה ולפעמים אפילו חצי שנה ויותר. תבדוק היטב מבו זמן האספקה.

 

דווקא אני ראיתי ביום רביעי נוסעות מכיוון הרצליה שתי מובילות שבכל אחת מהן יש 6 מכוניות מדגם פורד פוקוס דגם הליסינג דנדשות של חברת הליסינג/השכרה שלמה סיקסט ואגב הם היו בשלל צבעים מירוק בהיר עד כחול כהה.

 

יניב

פורסם

אם יש לך אפשרות בחירה ממליץ לך לנסות I30. לא בטוח שלאחר מכן תתעניין כל כך בצבעי הפוקוס.

 

חייתי עם אחת כרכב חברה, דור 2, קבוצה 2, הצ'באק. השלדה טובה מאד אך איבדה את הברק של הדור הראשון, במיוחד ההגה. הבלמים לא מבריקים, תנוחת הנהיגה גבוהה מדי לטעמי, תא המטען מאכזב - ואיפשהו גם העיצוב...

הביצועים עלובים!!!!!!

כרכב ליום יום, בפרט בעיר עם טופוגרפיה מעניינת יותר מזו של תל-אביב, התאוצה, ההאצה, העקיפה והסחיבה אמורים להיות לצידך, לא לצרך. צר לי, אך הפוקוס מרגישה עצלה יותר אפילו מ"נסיכת ציי הרכב", לנסר 2008 האומללה, שהגה ה"אבולושן" וחישוקיה הנאים לא גורמים לה "למהר"...

 

I30 אנונימית וסתמית משהו בעיצובה, אך מפצה על כך ביכולת דינמית גבוהה ומהנה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

לגבי הצבע עצמו אני לא ממליץ לך לא רק פוקוס אלא כל רכב בצבע כהה,הצבע דוהה במהירות ומצריך טיפול דיי יקר אם אתה רוצה לשמור עליו.

 

שיקול שלך

 

תסלח לי מאוד, אבל BS.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אין היום בעיית הספקה של פוקוס. שבועיים מיום ההזמנה.

פוקוס החדשה מגיעה עם ESP, 6 כריות אויר, 4 חלונות חשמל אוטומטיים עם מרימי שמשות, מחשב דרך.

באלבר גם מציידים אותה בחיישני רוורס.

פורסם

נסעתי על ה I30 , פוקוס החדשה ו C4 החדשה , והייתה לי מאזדה 3 וגם הייתה לי הלנסר החדשה.

 

אני לא מבין על מה אתה מדבר , במיוחד בפוקוס מעולם לא הרגשתי באיבוד כח אולי טיפה אחרי עצירה מוחלטת אך זה גם מורגש ברוב הרכבים.

 

לגבי העיצוב - הפוקוס החדשה (שיש בה דמיון למונדיאו החדשה) מאד יפה ואלגנטי במיוחד במרכב סידאן וכאן נכנס עניין של טעם

 

ובקשר לנוחות - הייתה יותר נוחה מה C4.

 

וה I30 לדעתי , סתם רכב מצועצע , עם עיצוב מכוער ורכב שנראה חייב להיות בקבוצה 1 ובכלל... הוא מחליף את הגטס.

פורסם
אם יש לך אפשרות בחירה ממליץ לך לנסות I30. לא בטוח שלאחר מכן תתעניין כל כך בצבעי הפוקוס.

 

חייתי עם אחת כרכב חברה, דור 2, קבוצה 2, הצ'באק. השלדה טובה מאד אך איבדה את הברק של הדור הראשון, במיוחד ההגה. הבלמים לא מבריקים, תנוחת הנהיגה גבוהה מדי לטעמי, תא המטען מאכזב - ואיפשהו גם העיצוב...

הביצועים עלובים!!!!!!

 

כרכב ליום יום, בפרט בעיר עם טופוגרפיה מעניינת יותר מזו של תל-אביב, התאוצה, ההאצה, העקיפה והסחיבה אמורים להיות לצידך, לא לצרך. צר לי, אך הפוקוס מרגישה עצלה יותר אפילו מ"נסיכת ציי הרכב", לנסר 2008 האומללה, שהגה ה"אבולושן" וחישוקיה הנאים לא גורמים לה "למהר"...

 

I30 אנונימית וסתמית משהו בעיצובה, אך מפצה על כך ביכולת דינמית גבוהה ומהנה.

ומה עם התאומה היותר משתלמת?

 

על הסיד לא חשבנו?

 

 

בכל מקרה - הפוקוס אחרי המתיחה הוא טוב כמעט בכל קריטריון מהמתחרים שלו, סוף סוף נוסף לו באמת יופי!

 

החיסרון היחיד הוא כח, אבל אם אתה לא מתכוון לנסות פתיחות ורייסים זה מספיק לגמרי!

:twisted:הליסינג שלך זה רכב השטח הטוב ביותר...:twisted:

 

איביזה 2006 שחורה

פורסם

רייסים? כל רכב אחר בקטיגוריה (קבוצה 2) אינו מתאים לרייסים.. כולן1.6 נפח עם 100 כ"ס +/- ונראה לי יותר מדי לכבישים בארץ.

 

סיבה נוספת , אין לי ממש ברירה , אני חייב לקחת רכב מהעבודה - או שאני נוסע על חשבוני. ככה זה. אם זה לא היה חייב בכסף הזה הייתי קונה אחלה רכב אירופאי (לא חדש כמובן)

פורסם

לדעתי פוקוס היא בחירה מעולה,עם כל הכבוד לI30 היא לא מגיעה לאותה רמה של הפוקוס

 

I30 רכב לא רע אבל אם יש ברירה אחרת אז הייתי בוחר ברכב אחר

×
×
  • תוכן חדש...