Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהי תצרוכת הסולר של 406 HDI?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב עם גיר אוטומטי? 1:16 עם אוטומטי לא נשמע לי הגיוני, לדעתי צריכת הדלק הזאת מתאימה יותר לגיר ידני.

הרכב שלי למלש פיג'ו 406 TDI 2.1 גיר ידני, עושה בממוצע 1:16 משולב

LEON אדומה

GOLF כחולה

פורסם

כן, אוטומטי, מנוע 2.0 ליטר.

הצריכה הזו נראית מדהימה אם ניקח בחשבון שזהו רכב יחסית כבד וגדול.

איך התאוצה שלו, כמו משפחתומטית ממוצעת?

בריאות לכולם!

פורסם
כן, אוטומטי, מנוע 2.0 ליטר.

הצריכה הזו נראית מדהימה אם ניקח בחשבון שזהו רכב יחסית כבד וגדול.

איך התאוצה שלו, כמו משפחתומטית ממוצעת?

 

שום משפחתומטית אפילו לא מתקרבת לחווית הנהיגה ברכב הזה.. נוחות+תענוג מנסיעה+בטיחות+רמת איבזור+כח+

+חיסכון בסולר=פיג'ו 406 TDI/HDI עם נפח מנוע 2000+

הרכב שייך לך או שאתה עומד לפני קנייתו?

LEON אדומה

GOLF כחולה

פורסם

לפני קניה, מצאתי 2 כאלה, נראה מה המצב שלהן קודם.

האם צריכת דלק של מנוע בנזין 2000 מתקרבת לזו של הסולר?

בריאות לכולם!

פורסם
לפני קניה, מצאתי 2 כאלה, נראה מה המצב שלהן קודם.

האם צריכת דלק של מנוע בנזין 2000 מתקרבת לזו של הסולר?

 

לפי מה שידוע לי אותו רכב עם מנוע 2000 בנזין עושה בממוצע 9 ק"מ על ליטר אחד (משולב).

כך שהתשובה לשאלתך היא: "אין מצב, בחיים לא!"

ובכל מקרה, שיהיה בהצלחה ואני מבטיח לך שתהנה מהאוטו.

ו.. תעדכן, אה? :-D

LEON אדומה

GOLF כחולה

×
×
  • תוכן חדש...