Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה,

סוף סוף לקחתי יוזמה וביצעתי את האיטום.

הסיפור הוא שכבר שנה אני רוצה לאטום את הדלתות אבל תמיד היה לי בראש שאני רוצה להחליף את הרכב אז לא רציתי סתם להשקיע, בא עליי חודש קשה שהייתי צריך לתקן כל מיני דברים אשר סכומם הגיע לטיפה יותר מ3k, ומאז אני מסתייג מלמכור את הרכב אז קפצה עליי האופציה של האיטום.

אז אתמול אחרי שקמתי נסעתי לחנות מסויימת וקניתי קיט איטום לדלתות של דיינמיט אקסטרים במחיר סביר לדעתי,

לאחר מכן קפצתי לחנות טמבור ליד ביתי וקניתי מדלל-לא היה צורך גם ברולר ע"פ המלצת ישראל שאמר לי להשתמש בחלק העגול של המברג(אחלה רעיון).

השלב הבא היה למצוא מקום חניה עם צל ומבודד יחסית-לא הייתה בעיה,הקאנטרי הקרוב לביתי.

לאחר מכן פירקתי את הדיפונים וגיליתי שעבודת הניקיון לא תהיה קלה-

attachment.php?attachmentid=141287&stc=1&d=1231504730

 

הפשלתי שרוולים והופ לעבודה,

לאחר הניקיון באה העבודה האמיתית והיה ההתעסקות עם היריעות והידוקם לדלת עצמה(הרבה הרבה חתכים).

העבודה עצמה לקחה יומיים (שעתיים כל יום), מפני שלאחר שסיימתי את הדלת הראשונה היה חשוך מידי בשביל להתחיל דלת חדשה(אפשר לראות את החושך בתמונה של דלת הנהג).

לבסוף התוצאה היא :

 

דלת נהג

attachment.php?attachmentid=141288&stc=1&d=1231504730

 

 

דלת נוסע-בצורה מפתיעה לא הספיקה לי היריעה על החלק העליון של הדלת(כמו שרואים את החורים הקטנים בתמונה) אך בפנים,שזה מה שבאמת חשוב יש מספיק.

attachment.php?attachmentid=141289&stc=1&d=1231504730

 

 

 

לדעתי זו תוצאה סבירה יחסית לפעם ראשונה, אם לאחר שאני אתקין את הוופרים אני אראה שהאיטום לא מספיק אני אוסיף שכבה נוספת.

 

אז תגובות, הערות, הארות יתקבלו בברכה.

PIC-0291.jpg

PIC-0292.jpg

PIC-0293.jpg

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

סה"כ עבודה יפה.

אך ככה:

לא אטמת את הדלתות מבפנים, ובלי זה לא תרגיש הבדל כמעט.

ועכשיו כדי לעשות זאת תצטרך לפרק חלק מהאיטום בכדי להגיע לפנים,וחבל.

 

סטס.

פורסם

אני לא יודע איך הגעת למסקנה הזאת(אולי בגלל התמונות שלא מראות את האיטום מבפנים)אבל אטמתי מבפנים כל מ"מ אפשרי.

הדלת מרגישה כמו הדלת של הbmw של אבא שלי ואני לא צוחק.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

כתבתי את מה שעשיתי,בעצתו של ישראל השתמשתי בחלק האחורי(העגול) של המברג.

היריעות צמודות כמו קו%$^ם לדלתות.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

תודה יחיאל, לשמוע זאת ממך זה עושה את היום.

אני כבר מרגיש את ההבדל(אפילו שהרמקולים הם של קנווד ב180 ש"ח).

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

החיוך מגיע בשני שלבים אחרי שעושים כזו עבודה - הראשון הוא כשמדליקים לראשונה את המערכת ושומעים יותר צלילים בווליום יותר נמוך, השני הוא כאשר מגלים שאפשר לפתוח יותר את הסט ואולי אפילו להוריד את נקודת החיתוך של המידבאס.

 

תהנה 8)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי אתה צודק ב100%.

מי היה מאמין שאני אוכל לחתוך את הרמקולים הקווקסלים של קנווד ב63 הרץ ולא לשמוע מרוח.

תודה לכל מי שעמל בכדי להסביר לאנשי הפורום שאיטום הוא א' ב' במערכות- הצלחתם בעבודה(לפחות איתי).

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

עוד לא בידדת? אתה רציני?

לפני חודש אמרת לי שאתה צריך לבודד את הדלתות תוך שבוע.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

אז כדי שתמצא את הזמן הזה-שווה לבודד את הדלתות.

הדוטק ישמעו פצצה(לא שעכשיו לא, אבל זה יהיה עולם אחר,צלילים לא יעוותו לך).

--go for it--

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

×
×
  • תוכן חדש...