Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוףףףףףףף


שמר
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ושימו לב מי המשתשמש הכי טרי שלנו - זה בגלל שלא שמתם מדבקה:

"משרד הבריאות קובע כי השימוש ב-CARSFORUM מזיק לבריאות"

:mm_tongu:

פורסם

ואני הייתי בין היחידים שראו את השרשור

 

איזה כבוד :p

 

 

 

ושמר, תיצא כבר מהאינטרנט!!, כל היום אני מרגיש שרק אני ואתה פה.... ושלא תבין לא נכון.... רק בריאנה בנקס בשבילי

יובל.

פורסם
נראה לי פיקציה ענקית.

 

אוף טופיק:

שמר ויובל אולי תעברו לצ'אט.

 

עמית

 

עמית, ממש לא פיקציה, הוא שם פה הודעה, זה היה הוא

היית צריך לראות את התגובה של שמר להודעה שלו..... זה היה מצחיק :D

 

 

בכל אופן, הצ'אט יבש תמיד.... אבל אני אכנס, גם ככה משעמם לי

יובל.

פורסם

ואפילו לא רועי מחק.

 

ההודעה נמחקה מכיוון שלא היה לה מקום בפורום.

 

למרות שראיתי את פוטנציאל ה :silly: :snipersm: וכו' וכו' של השירשור אין לו מקום...

 

אגב זו היא לא פיקציה אלא הדבר האמיתי רשם אצלנו.

 

מצטער שהרסתי את החגיגה.. אך זה היה בצדק... :roll:

פורסם

אפשר לדעת על מה כל החגיגה? מי היה זה שכתב את השירשור? על מה בכלל היה השירשור? איזה באסה, אני תמיד נכנס אחרי כל הכיף :wink:

חן@זה מזה פשוט!:Fade-color

פורסם

שהשרשור המדובר היה קשור איכשהו לפרישתו של י.כ. מפורום Ynet?

 

יש שם הודעה שלו בעניין הזה... מעניין אם זה אמיתי

 

כי אם כן, אני מבקש רשות ממנהלי הפורום לציין את היום הזה בלוח הארועים המוטוריים !!! :lol:

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

×
×
  • תוכן חדש...