Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתעורר כבר! הכל מיוצר היום בסין, אתה מקבל בדיוק את מה שאתה משלם! אם תשלם גם ייצרו לך ברמת HI END או שתכנס ל"אליבבה" ותזמין איזה מותג מדבקה שאתה רוצה בגרושים! הכל עניין של בקרת איכות, חברה שמשלמת (והצרכנים גם משלמים לה) תייצר ברמה גבוהה תחת בקרה קפדנית.

 

בוא ותגיד שה9887R החדש אמור להתקלקל יותר מהר כי הוא מיוצר בסין, אין מה לעשות, שוק תחרותי ומחפשים פסי יצור חדשים, אבל שוב, אתה מקבל את מה שתה משלם עליו, לטוב ולרע.

בשיפוצים

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אולי הכיוונים גרועים, אולי פאק בייצור של ID .

אולי אפילו התיבה לא מתאימה .

מהספק מסויים היא גורמת לנזק לסאב.

(אולי בהספקים נמוכים, הנזק לא מגיע לכדי ביטוי).

 

 

 

נ.ב.

 

יוסי,

לדעתי- היית צריך להחליף את הכבלים של ה16GA בתוך התיבה,

NIRO לא היה צריך לצאת עם כבלים דקיקים מהחנייה שלך.

מידן.

 

 

 

.

כבר קבעת כאן את הסיבה לבעיה, כמובן מבלי לבדוק מאחרי המקלדת הכל יותר פשוט. בפעם הבאה אני יעזר בך בכיוונים ככה שנהייה תמימי דעים בנושא. הרי אם אדי היה מוצא איזשהו שמץ של בעיה בכיוונים הוא בטח לא היה מתאפק.

ואגב עובי הכבלים הם לא 16GA והם בטח לא "דקיקים" במקרה מצאתי בשביל המכפישים למינהם תמונה קטנה של הכבל הדקיק. אולי מידן תוכל לומר מאחרי המקלדת מה עובי הכבל? במידה ולא תצליח אדי יעזור לך הוא "מתמחה" בעניין או יותר נכון בלהכפיש.

1.jpg

פורסם

מה זה הטענות המגוכחות האלו ? טרמינל זול, חוטים דקים ? אבוי לסאב האומלל שיקרע בגלל זה

אגב בדיוק הפוך, חוטים דקים וטרמינל רעוע אמורים להעביר פחות הספק וליצור מפל מתח, מה שיכול רק לאמץ את הסאב פחות,

 

אני לא חושב שאפשר להטיל דופי בהתקנות של יוסי הוא הוכיח את עצמו עשרות פעמים בלי לכתוב מילה בנושא, חוות הדעת עליו ולראות את ההתקנות שלו במפגשים מדבר בעד עצמו,

 

ואני אומר את זה כאחד שמאז ומתמיד (למעט פעם אחת) התקין לבד, ואין מצב בעולם שאלך להתקין אצל יוסי יחיאל או כל אחד אחר, כי אני לא יכול נפשית שנוגעים לי ברכב,

פורסם

אז מה עכשיו? תיכף תגידו גם שזה לא הכבל הזה? אני באמת תוהה אם זה לא היה יוסי ALPINE האם השרשור הזה בכלל היה מקבל כזו תשומת לב.

אדי\מידן התנצלותכם מתקבלת מראש.

 

תודה וערב מקסים, דני.

פורסם

.

 

ואגב עובי הכבלים הם לא 16GA והם בטח לא "דקיקים" במקרה מצאתי בשביל המכפישים למינהם תמונה קטנה של הכבל הדקיק.

 

יוסי, תקרא מה שאדי כתב:

ואם אנחנו פותחים את הקלפים אם בא בן אדם ומשלם לך 1000שקל התקנה פלוס חיווט(בלי בניות או איטום) אני מצפה שיהיה לך טרמינל אם כול הכבוד מצופה זהב ויהולמים וכבל לא של 16 צהוב באיכות ירודה להתקין לו בסלילים אלה לפחות 10G איכותי בידיוק כמו הקייט מתח שתקנת לו אז תיסלח לי לדעתי זה אוזלת יד שלך.

 

 

ותבין שמישהו כאן משקר במצח נחושה.

 

 

וגם אם אין קשר ישיר בין כבלים דקים לשריפת הסאב,

זו לא צורה לתת לNIRO לצאת ככה.

אין לי מושג איך מתבצע תימחור של 1000 ש"ח להתקנה,

אבל עלות של כבל רמקול באורך של 40 ס"מ, היא נניח, 20 ש"ח?

זה בדיוק 2% מהתימחור.

 

מצטער,

קשור לדפקט בסאב או לא קשור.

החוט הדק היה צריך להיות מוחלף.

ואני לא חושב שאף אחד לא יכול לדעת מה עובי הכבל דרך הפלסטיק,

אני לא " הרנטגן ".

כל עוד אין תמונה פנימית של הכבל,

רק אתה ואדי יודעים מה העובי המדוייק,

וכנראה שאחד מכם טועה,

תקרא שוב מה כתוב.

 

 

.

ZZR

פורסם

יחיאל , הוא דיבר על היבואן.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

מידן,

 

תבין שמישהו כאן משקר במצח נחושה

 

אתה כהרגלך, לא בודק פרטים, לא יורד לשורש המקרה, לא חושב לרגע, קודם כל מאשים את יוסי.

עכשיו שהמצב אחרת ואתה יודע שמישהו כאן משקר, אתה לא חושב שמגיע ליוסי איזה התנצלות קטנה? אחרי הכל לא ראית את התיבה, לא את החיווט, לא ההתקנה וגם לא את הרכב.

התנצלות מחמת הספק מכיר? או שגם הפעם אתה "מקיש" מקריאה באינטרנט שחיווט כזה או אחר גורם נזק לסאב?

 

 

אין לי מושג איך מתבצע תימחור של 1000 ש"ח להתקנה,

אבל עלות של כבל רמקול באורך של 40 ס"מ, היא נניח, 20 ש"ח?

זה בדיוק 2% מהתימחור.

 

מידן זאת לא תהיה הפעם הראשונה שאתה שומע את המשפט הזה: צא לאנשים מהכיס והמיטה, בשניהם אתה לא רצוי.

 

ד"א אדי הוא לא היבואן של ID, היבואן הרשמי (אם אנני טועה..) הוא ליאור מולטימדיה בחיפה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...