Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן שהתקנתי את הסאב בתיבה, יוסי המליץ לי על החלפה של הטרמינל - ואפילו אמר שהמליץ על כך לעופר בזמנו.

אך גם באותו רגע לא חשבתי שדבר כזה יכול לגרום לסאב להיקרע.

אני רוצה שתבינו משהו, לא הייתה פה שום בעיה בהתקנה, הכל בוצע אחד לאחד - לדעתי לחפש את יוסי כאשם, פשוט לא נתפס!

ולכל החושבים שהפגיעה היא פגיעה חיצונית, הכי קל זה לדבר, ולהגיד תדבר הראשון שקופץ לראש, אבל תעמדו במקומי -

לפותח את תא המטען ורואים סאב של 2000 שקל קרוע מכלום. תשאלו את יוסי איך ישבה התיבה בתא המטען, בקושי נשאר מקום בישביל מי ראדיאטור - מבטיח לכם שלא הייתה שום פגיעה חיצונית בתיבה.

 

וכן כמו שאמרתי כבר, עשיתי טעות שבאתי בטענות לפני שדיברתי עם אדי, ואפילו אדי קיבל את ההיתנצלות שלי, אין לי מה עוד להרחיב בעיניין.

ושניפגשתי עם אדי, הוא הדגיש שהקריעה נגרמה מהתיבה, לא מתאימה, לא בנפח - מה שלי ממש לא נראה, זה לא הID הראשון שנכנס אליה ואין שום סיבה שזה יקרה - ובכל זאת, התיבה הוחלפה.

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דני,אתה מדבר מתוך הכרות ממושכת עם סאבי הIDMAX שכול מכה קטנה מוציא אותם ממרכוז וואלה ידידי לא יודע מה איתך אבל אני ראיתי בערך 30כאלה בכול מיני צורות ובכול מיני תיבות והגברות ושום דבר לא יצא ממרכוז ..

במרכז בקושי רואים מקס או מוצרים של IMAGE אבל כול אחד נהיה מומחה ומתחיל למתוח ביקורות על סאב(כמוך דני עכשיו).

ואבנר היה איתי מרגע הריאשון שקניתי את מקס שלי ...הוא יותר משנה אצלי והוא לא נידסק,יצא ממרכוז,ניקרע,קיבל מכה קטנה ונהרס, אני אנסתי את הסאב בכול דרך אפשרית וכולם לא קרה לו.

 

 

הרי מכרתי עוד בערך 20 מקסים ולא הייתה להם בעיה אחת.

 

ואתה שחסיד סאונדאון איפה הייתה שנישרף מגבר בגלל סאב תקול למה אז לא הופעת?

 

דני ידידי אנא ממיך למה לדבר שטויות?

 

*** להנהלה היקרה אנא נעלו את שירשור הזה ושכולם יראו ויבינו ברגע שיש תקלה אז יש יבואן ויש שירות נקודה סוף פסוק ואת הסיבה אנחנו נברר ונפרסם ואם באמת הייתה תקלת יצור או תקלה בתיבה הנושא טופל בדרך הטובה ביותר בלי שום חשש לבעיות בפורום ואני חושב בתור אחד שגם מתקין וגם מתמכר יוסי היה צריך לדאוג לשתית יותר איכותית ונורמלית של הסאברק בגלל המוניטין הגובה שלו כאן***

 

ואני לא מעוניין להגיד יותר בשירשור הזה לא לחסדי סאונדאון שקופצים על מציאה(אדון דני) או לאנשים שלא יודעים מה הם מדברים בכלל.

וחבל לי על יחס שאני מקבל פה על ידי שאשר האנשים בפורום(בעלי דעות משוחדות ואני מתכוון לזה) שחושבים שאילצו אותי או הכריחו אותי ועושים ממני כאילו אם זה לא היה בפורום הייתי שולח את הבן אדם ל*****.

תודה ושבת שלום ויהיה המשך.

פורסם

אני עוד לא הבנתי איך אתם מסיקים מסקנות אחד על השני מהודעה או שתיים בשירשור הזה.

כולה אודיו לרכב, ופתחתם פה מלחמת עולם.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
יוסי הבן אדם הגיע אליך לעשות התקנה לדעתי מתוקף סמכותך כמתקין שלא מקבל 240שקלים להתקנה(אני לא ניכנס לכיס אלה מברך על עבודה איכותית וטובה) הייתה צריך לדאוג לכבלים נורמלים ולא רק "להסביר" לניר.

יוסי דאגת להגיד לניר שהתיבה מיועדת כך שהסאב ישב הפוך ולא בפנים הרי עופר נסע שנים עם הסאב הפוך ולא בפנים נכון? או שניר בחר לקנות אותו בגלל שהיא עלת לו 100שקל וליגמור את סיפור? כי פשוט לפי ההגיון זה נישמע מאוד אבסורדי כלומר אם מישהו היה פונה אלי לקנות תיבה ולא מתכן להתקין את הסאב הפוך לא הייתי מוכר לו תיבה שמותאמת לסאב הפוך והייתי אומר נו..מלא גם ככה הוא יכול לעבוד(לדעתי מראה על רמת היתיחסות ירודה)

 

רצוי מאוד שלא תכנס לכיסי ואתה עושה את לא מעט בהודעות פרטיות. שולח לאנשים המלצות לא להתקין אצלי כי יש לך מישהו שלא לוקח 10000 שקל להתקנה. מכיוון שקשה לאנשים עם עובדות אז הם עוברים להכפשות והנה אחרי שהבנו מה גרם לסאב להתפרק אז עוברים להכפשות חדשות.

הסיבה שלא הוחלף הטרמינל היא שרחמנא ליצלן לא היה ברשותי כזה באותו רגע ומה לעשות שהסאב התפרק לפני שהספקנו לעשות משהו.

סאב הפוך לא סאב הפוך נחסוך את הרוטינה בעניין.

לכולם לא לקפוץ ישר אני עדיין חושד בתיבה(ואני לא לבד אלה עוד הרבה אנשים במבינים פה ושם בתחום הזה) אבל לא פוסל את האפשרות שלטעמי היה פאק ביצור.

כניראה שהבנת את משמעות הדברים שכתבת או שמישהו הבהיר לך, אני מקווה שתוצאות "המחקר" יפורסמו בהקדם עם כמה התנצלויות.
פורסם

עזוב IDMAX חפש משהו אחר, סאב מעצבן, כל תזוזה תעלה בור בכביש מזיזי את הסליל של הסאב, כבר תיקנתי 4 פעמים בשנה וקצת.

 

מפיו של NaderShado, בעל IDMAX גאה ואפילו מהצפון.

ואל תכריח אותי להדביק עוד.. :)

אני לא חסיד של אף אחד, רק של האמת עצמה, אתה באמת רוצה שאני אדביק פה הודעות פרטיות שאנשים קיבלו ממך ?

פורסם

ונסיים בתגובה של איציק:

 

"אף אחד לא באמת יודע מה גרם לזה." ואתה רוצה לדעת משהו? אף אחד גם לא רוצה לנסות לברר כדי חס וחלילה לא להגיע למצב בו ישנה אפשרות שיוסי טעה, ועל זה כל הוויכוח כאן

 

 

אי לכך ובהתאם לזאת ובהתחשב בכל הדברים האמורים, שתהייה לכולכם שבת שלום

 

אבנר, אתה ממחזר את הדברים שלך מההודעה הראשונה שהגבת בשרשור הזה, אף אחד לא בודק וחוקר את נפח ו/או טיב התיבה לא בגלל שיוסי בנה אותה, אלא בגלל שהיא הייתה בשימוש אצל עופר תקופה מאוד ארוכה, עם אותו סאב, יותר מזה, אני מוכן לשים את הטייטל שלי כמנהל פורום אם יתברר שהשינוי בנפח עצם התקנת הסאב בצורה רגילה ולא הפוכה כמו שהיה אצל עופר היא הסיבה שגרמה לקרע הלא מוסבר הזה, מבחינתי נפח התיבה הוא לא העניין בכלל, לדעתי זה פשוט פגם בייצור ותו לא.

 

אדי, בבקשה אל תנהל לי את הפורום, אני מסתדר יפה מאוד בלעדייך.

 

איציק.

פורסם

סליחה?! אני המלצתי בהודעות פרטיות לא להתקין אצלך? ממתי? אני בחיים לא אמרתי דבר כזה אבל בחיים .

למה לי לפגוע לך בפרנסה מי עוד עושה פיבר כמוך(יחיאל אתה מלך ואני אוהב אותך:lol:) אבל כול החברה במרכז אצל ומי שקנה ממני סאב במרכז(והיו מלא כאלה ) שאלו על מתקין במרכז ואתה תמיד אצלי ריאשון אז יוסי תעשה לי טובה בבקשה.

 

ואם אנחנו פותחים את הקלפים אם בא בן אדם ומשלם לך 1000שקל התקנה פלוס חיווט(בלי בניות או איטום) אני מצפה שיהיה לך טרמינל אם כול הכבוד מצופה זהב ויהולמים וכבל לא של 16 צהוב באיכות ירודה להתקין לו בסלילים אלה לפחות 10G איכותי בידיוק כמו הקייט מתח שתקנת לו אז תיסלח לי לדעתי זה אוזלת יד שלך.

 

הסאב התפרק? הרי התיבה הייתה אצלך לפני שניר קנה אותה הוא הרי סיפר לי... מה לא יכלת לדאוג להחליף לטרמינל נורמלי?

 

אני מאוכזב כי אם אני הייתי אותו מתקין בעל ידע כמו שלך ומוניטין גבוה ומוכבד לא הייתי משאיר את הבן אדם עם כבלים זולים וטרמינל תיבות של פיוניר.

 

דני עוד אחת רק בישבילך

ציטוטים מהודעות הפרטיות שלי.

נאדר: "אדי מה קרה אחי? הסאב שלי צולע(נאדר אתם יודעים בן אדם מיוחד רק הוא יכול להבין את עצמו:lol:)"

אדי: "מה קרה אחי?"

נאדר: "יש לך מקס בגירסאת כרום יש מצב שאני בא לשדרג(אחרי שירשור הסאב המתפרק)."

 

דני PLEASE:wink:

אם לא הייתה חסיד לא הייתה כותב שטויות ואם היה לך ניסיון עם מקס שישב אצלך בתא מיטען מנימום שנה שלמה אז אולי לא הייתי עונה לך.

פורסם

אדי, לא נמאס לך להתנגח - "חסידי סאנדאון". מה הקשר עכשיו? אח"כ תגיד שאנחנו מכניסים את השם הזה לכל שירשור, נכון? תרשום לעניין, ואל תנסה לעקוץ בכל הודעה שלך.

ותכף תגיד שהסאב התפרק בגלל הטרמינל ובגלל חיווט 16G, כן?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני חוזר על מה שאני אומר כי זו הנקודה פה ואנשים כל הזמן חושבים שמדובר במשהו אחר חוץ מזה

 

ודבר שני שאני חוזר עליו פעם אחרי פעם זה שאני לא חושב שמדובר רק בתיבה (שכנראה שלא התאימה) אלא גם בתיבה וגם בהתקנה

 

 

 

 

ושוב הנקודה היא למי שלא הבין זה שבן אדם מקבל פה גב עיוור ואף אחד לא מנסה באמת לברר כדי לא לפגוע בחבר.

 

החד צדדיות בפורום הזה לגביי הרבה תחומים כבר הפכה את הפורום הזה למשהו אחר ממה שהוא התחיל ממנו, ממקום טכני הכל הפך פה לקומבינות ומי מכיר את מי ומי נותן גב להודעות אחד של השני- באמת חבל.

 

ואני לא מאלה שעומדים מהצד ומסתכלים, מובן?

פורסם
אדון אבנר.

 

לצערי, ואני שוב חוזר על זה, אדי נאלץ לעשות זאת, זה לא גורע ולא נעליים זה פשוט המציאות.

הרי ברור לך שלא על כל פיפס קטן יוחלפו פה סאבים על ימין ועל שמאל.

 

ניר, אתה יודע שתקינה ישראלית בדיווח דוחות כספים מאפשרת לעשות הפרשות לאחריות, זאת אומרת כול עסקת מכירה הנישום יכול להפריש אחוז מסוים לחשבון אחריות, ואז אם יש החזרה (וללקוח יש זכות החזרה על פי חוק) הוא משלם אותה על חשבון אחריות שהוא הפריש במשך מספר מכירות.

ברור שבזמן קצר זה לא רווחי לעשות פעולה הזות זה נכון, אבל זה שומר על מוניטין של תאגיד (עסק) ומגדיל מספר לקוחות וכן רווחי בזמן ארוך. גם ייצרן וגם יבואן צרכים לעשות את זה, ואחד באה על חשבון השני.

 

וכתבתי שעל רמקולים אין אחריות, ויבואנים מתקנים/מחליפים רמקולים רק לאחר שמדובר ב100% על פגם בייצור ולא על שימוש לא סביר וכו'.

 

שאלה היא:- מה שימוש לא סביר? סאב ראשון התפוצץ מול הפנים של יורי (חבר פורום), וסאב שני מולי, זה לא מספיק? הוא לא היה זרוק ברכב, הוא עמד במקום מסודר ולא זז בכלל, ואני לא מדבר על נכייון שיש לי. וכשה הגעתי להחליף סאב השימו אותי בהכול וחיפשו כול סיבה שיש.

 

הרי ברור לכל אחד שאם הוא שרף סאב מכל סיבה שהיא - לא יוחלף לו לחדש.

אפשר לתקן במחיר נמוך- אפשר להחליף בתוספת כסף.

אבל החלפה לחדש היא לרוב מתבצעת רק לאחר שהועמד על מקומו כשל בייצור.

ואני הנחתי, שגם כך ננהג הפעם.

אני לא רואה איפה הבעיה כאן.

 

בעיה שלא כול לקוח מקבל שרות כמו שהוא צריך לקבל. ובסאב אין בעיה, אמרתה מה יכול לגרום לנזק של סאב, במיוחד שסאב הזה עשוי חלקית מנייר.

מה בעיות:

1. בחיבור מקביל החותים צרכים להיות באותו אורך

2. תאבה, לא כול צורה של תאבות מקובל על ידי סאב

3. נפח תאבה

4. הגברה נכונה

 

כול שאר זה פגם בייצור שזה מאוד זניח.

 

הבעיה שלך אבנר שאתה בסוג של מרדף בכל תרד' שקשור לנושאים מסויימים לפרובוקציה ואני לא ממש מבין למה ומה עומד מאחורי זה.

 

לקחת איזשהיא קביעה חד צדדית שאומרת שבמקרה הנ"ל זה או התיבה(למרות שאין שום קשר) או ההתקנה או הכיוון.

לאחר שאוששה הטענה שלתיבה אין שום קשר(עפ"י ID בעצמם), מה שנשאר זה ש-או הכיוון לא כראוי או שההתקנה לא מקצועית ו2 המקרים הללו זה לא המצב.

 

3 המקרים, אם אתה לא הבנתה שזה 3 מקרים, אני אישית הרגשתי (להתיבש ברכב ממרכז לחיפה וחזור 3 פעמים + כסף שגם לא באה בקלות).

 

בנוסף לכל זה, קבעת ועל סמך כלום שזה 100% אותם הדברים הללו למרות שישנם עוד הרבה גורמים אחרים שיכולים לגרום לדבר כזה .

כמו למשל מגבר לא תקין שפורק DC, הסאב עצמו בעל כשל מכני מסויים(מרכוז,הרכבה לקוייה וכו') וכמובן גם הגורם האנושי של אותו בעל המערכת שגם יכל בסופו של יום ההתקנה להגיע לביתו ולעשות כל העולה על רוחו בנושא הכיוונים.

 

התעלמת מכל סיבה אחרת-בחרת קודם כל להטיל ספק במקצועיות של יוסי(שלדעתי לא קיים ספק) וכן זה מקומם כי זה לא מבוסס על כלום.

הרי שאלת אותו האם ייתכן והוא טעה?

הוא ענה לך שלא ויש לו "טיפל'ה" נסיון עם הציוד הזה.

 

וזה מה? אחרי שראית את הרכב דרך המחשב?, הרי לא בדקת את הנושא אז אתה יכול לקבוע חד משמעית מה הגורם?

 

ולגבי מה שכתבת על כך שאף אחד לא מעוניין לבדוק מה קרה זה לא מציאותי.

זה הרי טפשי, כי אנחנו דנים בנושא הזה כרגע- עוד לפני שקפצת עם ההשמצות(וכן אני יודע מה זה, הגישה המתנשאת לא מוסיפה לך הרבה).

בדיוק לשם כך העלתי את הנושא של כשל מכני, כי סה"כ זה עוד סיבה שלרוב הגיונית במקרה הזה.

פשוט התייחסתי קודם לטענות שהועלו על נפח התיבה שהם לא קשורות ורוב החברים שהגיבו(ואתה בינהם) דנו בנושא הזה.

 

קיצור אני אישית ממש, אבל ממש הייתי בשוק כשה החליפו סאב לחדש בלי שם תשלום נוסף, כי יצאתי "פראיר".

 

אני חוזר על מה שאני אומר כי זו הנקודה פה ואנשים כל הזמן חושבים שמדובר במשהו אחר חוץ מזה

 

ודבר שני שאני חוזר עליו פעם אחרי פעם זה שאני לא חושב שמדובר רק בתיבה (שכנראה שלא התאימה) אלא גם בתיבה וגם בהתקנה

 

 

 

 

ושוב הנקודה היא למי שלא הבין זה שבן אדם מקבל פה גב עיוור ואף אחד לא מנסה באמת לברר כדי לא לפגוע בחבר.

 

החד צדדיות בפורום הזה לגביי הרבה תחומים כבר הפכה את הפורום הזה למשהו אחר ממה שהוא התחיל ממנו, ממקום טכני הכל הפך פה לקומבינות ומי מכיר את מי ומי נותן גב להודעות אחד של השני- באמת חבל.

 

ואני לא מאלה שעומדים מהצד ומסתכלים, מובן?

100%

 

 

ועוד שאלה קטנה לפותח שרשור.

למה תבאה במכירה?

פורסם

 

הסאב התפרק? הרי התיבה הייתה אצלך לפני שניר קנה אותה הוא הרי סיפר לי... מה לא יכלת לדאוג להחליף לטרמינל נורמלי?

 

אה?!

אמרתי שהתיבה נבנתה על ידי יוסי, לא אמרתי שהיא הייתה אצלו.

חוץ מזה ממש לא נראה לי שמה שקרה לסאב זה תוצאה מהתיבה, כמו שעופר ויוסי אמרו התיבה נבנתה על פי נתוני יצרן, לא מתווכך עם זה.

ובכל זאת בישביל הספק הקטן הזה - התיבה הוחלפה.

פורסם

Eddy,

 

אתה מתכחש לזה שנאדר אמר את זה? אתה בעצם אומר שנאדר משקר והוא לא תיקן את הסאב שלו 4 פעמים בשנה?

אני באמת לא מבין אותך, בתור יבואן\מייצג\מוכר מה שזה לא יהיה, ציפיתי ממך להתייחס למקרה הזה בכבוד, במקום זה אתה קופץ שוב פעם עם בייטוים כמו "חסידי סאנדאון", אולי תסביר לי אדי איך זה קשור למקרה הנ"ל? לא אמרתי ש-ID זה סאב גרוע וגם לא אמרתי רע, אמרתי רק את האמת, הוא סאב עדין כאשר כל מכה קטנה עלולה להוציא אותו ממרכוז, והציטוט של נאדר מוכיח את זה, אלא אם אתה אומר שהוא שקרן?!? זה שהוא מוכן לקנות עוד 10 סאבים לא אומר שהציטוט שלו הוא שקר.

ככה זה שאין תשובות? מתחילים לירות לכל הכיוונים?

לגבי יוסי, לא יכול לקרות מצב שלבאנדם אין טרמינל באותו הרגע? נו באמת.

פורסם

אוקי,אז יוסי הייתה צריך לדאוג לטרמינל אחר לדעתי וזה לא קשור עכשיו לסאב אלה לעניין ההתקנה שלו.

 

לגבי התיבה אכן שהיא ניבנת להגדרות יצרן מבחינת ליטרים אבל מבחינת מבנה התיבה נועדה לסאב הפוך ואני איני פוסל את האופציה שהתיבה זו הבעיה אבל רק אחרי הבירור אנחנו נידע אם זה פאק יצור או פאק בתיבה.

 

דני,הסאב של נאדר לא נקנה ממני ואני לא יודע מה עבר עליו ולקפוץ ולהגיד מה שאתה אומר זה טיפשי ולא מקצועי וחסר כול ביסוס.

וכן מה אני יגיד לך אחרי שבן אדם משלם סכום כזה על התקנה אני מצפה שליוסי יהיה הכול כן כן אני באמת מצפה ואם לא באותו יום זה יום אחרי זה.

הרי הסאב ניקרע אחרי שבועים נכון?

פורסם

כמו שאמרתי החלפתי תיבה.

הסיבה היחידה שהיא הוחלפה היא - כי אדי אמר שרוב הסיכויים הם שהסאב נקרע כתוצאה מהתיבה.

מה אתה אומר שרגאמן הייתי צריך להשאיר את הסאב באותה תיבה? לעשות ניסויים ולראות אם עוד סאב יקרע?

או שאולי הפעם הכל יעבוד חלק, וזה סתם היה פאק בייצור?

לא משחק עם זה, אדי הצביע על התיבה, התיבה הוחלפה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...