Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דני,הסאב של נאדר לא נקנה ממני ואני לא יודע מה עבר עליו ולקפוץ ולהגיד מה שאתה אומר זה טיפשי ולא מקצועי וחסר כול ביסוס.

וכן מה אני יגיד לך אחרי שבן אדם משלם סכום כזה על התקנה אני מצפה שליוסי יהיה הכול כן כן אני באמת מצפה ואם לא באותו יום זה יום אחרי זה.

הרי הסאב ניקרע אחרי שבועים נכון?

 

 

אני האשמתי אותך? דיברתי על IDMAX ולא עלייך, זה שבחרת להגיב בשם החברה זה בעיה שלך.

אבל עדיין, סאב שלך או לא הבעיה קיימת, ולא רק בסאב של נאדר. :)

אם הבאנדם היה עסוק ולא היה לו זמן להגיע ליוסי, גם אז יוסי אשם?

מאיפה אתה יודע כמה ניר שילם ומה הוא קיבל בתמורה? הייתה שם בזמן ההתקנה? אתה אומר "סכום כזה" כאילו יוסי גבה ממנו 10000 שקל על התקנה.

לפי התיאוריה שלך יוסי כל כך יקר שצריכה להיות לו חנות טרמינלים בסדנה.

תעשה לי טובה אדי ותפסיק לקשקש, אתה לא יודע מה הוא שילם וכמה, אתה לא יודע מה הוא קיבל בתמורה, ואתה לא יודע גם למה הוא לא הגיע ליוסי בשביל להחליף טרמינל.

נורא פשוט ללכלך נכון?

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
דני,אתה מדבר מתוך הכרות ממושכת עם סאבי הIDMAX שכול מכה קטנה מוציא אותם ממרכוז וואלה ידידי לא יודע מה איתך אבל אני ראיתי בערך 30כאלה בכול מיני צורות ובכול מיני תיבות והגברות ושום דבר לא יצא ממרכוז ..

במרכז בקושי רואים מקס או מוצרים של IMAGE אבל כול אחד נהיה מומחה ומתחיל למתוח ביקורות על סאב(כמוך דני עכשיו).

ואבנר היה איתי מרגע הריאשון שקניתי את מקס שלי ...הוא יותר משנה אצלי והוא לא נידסק,יצא ממרכוז,ניקרע,קיבל מכה קטנה ונהרס, אני אנסתי את הסאב בכול דרך אפשרית וכולם לא קרה לו.

באומגה אודיו ישמחו לספר לך אדי דברים שאתה כניראה לא יודע או מעדיף להדחיק .

 

 

 

 

 

 

ואני לא מעוניין להגיד יותר בשירשור הזה

חשבתי שסיימנו.

 

סליחה?! אני המלצתי בהודעות פרטיות לא להתקין אצלך? ממתי? אני בחיים לא אמרתי דבר כזה אבל בחיים .לא כתבת? אולי תעשה רענון כי ממש לא בא לעשות ציטוט של הדברים שלך. אלא אם כן אתה ממש מתעקש שאתה לא זוכר או שאולי יש מישהו ששולח הודעות כאלה מהמחשב שלך מבלי שתדע.

למה לי לפגוע לך בפרנסה מי עוד עושה פיבר כמוך(יחיאל אתה מלך ואני אוהב אותך:lol:) .הרי אתה וחבר מרעיך חיים מפרובוקציות.

 

ואם אנחנו פותחים את הקלפים אם בא בן אדם ומשלם לך 1000שקל התקנה פלוס חיווט. צרות עין אין מילה אחרת.

הסאב התפרק? הרי התיבה הייתה אצלך לפני שניר קנה אותה הוא הרי סיפר לי... מה לא יכלת לדאוג להחליף לטרמינל נורמלי?

כניראה שאתה לא בקיא בפרטים אבל להכפיש אתה יודע.

 

 

 

 

עונה לך.

 

אוקי,אז יוסי הייתה צריך לדאוג לטרמינל אחר לדעתי וזה לא קשור עכשיו לסאב אלה לעניין ההתקנה שלו.

תשאיר לי את הסטנדרטים שלי להתקנה.

לגבי התיבה אכן שהיא ניבנת להגדרות יצרן מבחינת ליטרים אבל מבחינת מבנה התיבה נועדה לסאב הפוך ואני איני פוסל את האופציה שהתיבה זו הבעיה אבל רק אחרי הבירור אנחנו נידע אם זה פאק יצור או פאק בתיבה.

כניראה שיש עוד דברים שאתה צריך ללמוד אבל אולי זה יבוא לך עם השנים או בכלל לא.

וכן מה אני יגיד לך אחרי שבן אדם משלם סכום כזה על התקנה אני מצפה שליוסי יהיה הכול כן כן אני באמת מצפה ואם לא באותו יום זה יום אחרי זה.

הרי הסאב ניקרע אחרי שבועים נכון? מה כואב לך עם המחיר?

בברכת שבת שלום.

פורסם

על עבודה לכל אחד מותר לדרוש מחיר אחר, זה נכון לחלוטין

 

מה שכן, פרובוקציה זו מילה שצריך לדעת איך להשתמש בה והמושג אכן לא נהיר בעיינך לפי השימוש הלא נכון במילה זאת

פורסם

יוסי אני לא מכפיש ולא עושה פרובוקציות ואני ממש לא מלכלך עליך בפרטי אני פשוט אומר שמימך ציפיתי ליותר מכבלים של 16G זולים וטרמינל שבקושי נושם(הרי יהיה לך שבועיים להחליף את הטרמינל )

רצוי לציין שאני לא מאשים אותך בשום דבר ולא מכפיש את השם לך באף מקום אני פשוט הייתי מופתע שהפתחתי את הסאב וראיתי את המיתרחש.

פורסם
אוקי,אז יוסי הייתה צריך לדאוג לטרמינל אחר לדעתי וזה לא קשור עכשיו לסאב אלה לעניין ההתקנה שלו.

 

לגבי התיבה אכן שהיא ניבנת להגדרות יצרן מבחינת ליטרים אבל מבחינת מבנה התיבה נועדה לסאב הפוך ואני איני פוסל את האופציה שהתיבה זו הבעיה אבל רק אחרי הבירור אנחנו נידע אם זה פאק יצור או פאק בתיבה.

 

דני,הסאב של נאדר לא נקנה ממני ואני לא יודע מה עבר עליו ולקפוץ ולהגיד מה שאתה אומר זה טיפשי ולא מקצועי וחסר כול ביסוס.

וכן מה אני יגיד לך אחרי שבן אדם משלם סכום כזה על התקנה אני מצפה שליוסי יהיה הכול כן כן אני באמת מצפה ואם לא באותו יום זה יום אחרי זה.

הרי הסאב ניקרע אחרי שבועים נכון?

 

אדי, לדעתי יוסי כאן לא קשור, אין לי כאן עניין באף אחד, אבל אדם שמרכיב את סאב הוא צריך לדוג לחיבור נכון וגם חוטים.

לגבי תאבה אמרתי, יש גם צורות של תאבה שיכולים לגרום לנזק.

לגבי יחס שלך ללקוח בשם Niro15, רצוי שכולם יקבלו כזה יחס, ואם לא אתם תהייו בהפסדים, ואם אני הייתי מקבל שרות כזה, המגבר הבא שאני קונה הייתי קונה אצלו בלי שם קשר ל-ID, כי אמינות ותגובה יותר חשוב מהכול.

סאב ID ממש איכותי, מפחינת הצליל, ואם לא אהבה שלי לסאב הזה הייתי מחליף אותו לאחר.

 

כמו שאמרתי החלפתי תיבה.

הסיבה היחידה שהיא הוחלפה היא - כי אדי אמר שרוב הסיכויים הם שהסאב נקרע כתוצאה מהתיבה.

מה אתה אומר שרגאמן הייתי צריך להשאיר את הסאב באותה תיבה? לעשות ניסויים ולראות אם עוד סאב יקרע?

או שאולי הפעם הכל יעבוד חלק, וזה סתם היה פאק בייצור?

לא משחק עם זה, אדי הצביע על התיבה, התיבה הוחלפה.

 

ברור, אני גם החלפתי תאבה אחרי סאב שני, למה אחרי סאב שני? כי גם חשבתי שיש פגם בייצור :-D

 

משה חשוב ל-IDMAX בתאבה זה עומק בהתקנה רגילה, בהתקנה הפוכה זה אחרת.

פורסם
יוסי אני לא מכפיש ולא עושה פרובוקציות ואני ממש לא מלכלך עליך בפרטי אני פשוט אומר שמימך ציפיתי ליותר מכבלים של 16G זולים וטרמינל שבקושי נושם(הרי יהיה לך שבועיים להחליף את הטרמינל )

רצוי לציין שאני לא מאשים אותך בשום דבר ולא מכפיש את השם לך באף מקום אני פשוט הייתי מופתע שהפתחתי את הסאב וראיתי את המיתרחש.

אדי בניגוד אליך אני כותב דברים מבוססים. אולי תנסה לעבור שוב על ההודעות ששלחת בפרטי אולי פיספסת משהו והפעם תהייה יותר יסודי אני בטוח שתמצא משהו.

הניסיון הפאתטי להסיט את נושא הסאב הפגום לטרמינל הוא לעג לרש.

 

אז לפי מה שאתה אומר עלית על הגל?

 

אני לא מדבר סתם ופשוט חבל שאתה עושה את זה

 

 

באמת שאני מעריך אותך כבעל מקצוע אבל מה שקורה כאן זה לא בסדר

אבנר זה שאתה כותב דברים חסרי ביסוס זה בסדר? לא ראית את הסאב, לא ראית את ההתקנה,לא ראית את התיבה, לא ראית כלום אבל זה לא מנע ממך לחליט בנחרצות את הסיבות לנזק שנגרם. ממך ציפיתי ליותר.

פורסם

בתור חסיד "AA" מותר ?

 

ישב אצלי IDQ בתיבה של 28 ליטר ועשה עבודה מעולה אחרי זה עבר לתיבה של "פיוניר" 33 ליטר ועשה עבודה מעולה,אני לא מוצא לנכון להאשים טרמינל,תיבה שעבר בה IDMAX או חיווט ,סאב ברמה כזאת לא אמור להתרגש מכמה ליטרים בודדים או לצורך העניין מהרכבה הפוכה אחרת היו מציינים בחברה שיש בעיה.

מה הבעיה עם זה שהיה יכול להיות פגם בסאב זה יכול לקרות לכל חברה אחרת לצורך העניין,זה לא אמור לפגוע בכלל ביבואן.

 

אדי בתור היבואן/סוכן/מוכר ,העובדה שלקחת על עצמך אחריות והחלפת את הסאב לדעתי יצאת תותח ,אבל עכשיו שאתה בא ואומר "יוסי מה זה הטרמינל הזה ?" ,"מה זה החיווט הזה?" ,אתה מוריד מעצמך וחבל,אני לא בא להגן על יוסי אני לא מכיר אותו בכלל אני רק רואה שהעבודה שבן אדם מקבל תמורת הכסף שלו היא מעולה(יוסי מתקין מעולה אבל עוד לא ראיתי משהו שאני אגיד :shock:).

יוסי ואדי סליחה אם פגעתי בכם ממש לא התכוונתי.

 

לסיום יש לי כמה שאלות לבעל הסאב אם אפשר?

א.איזה דגם הIDMAX כי אני מוצא רק את החדש ואני רואה שהם עשויים אחרת.

ב.מה היו הכיוונים בHU ובמונובלוק?

ג.האם הסאב ישב במקום שהיתה בו לחות במהלך השבועיים לפני ההתקנה?

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

אני לא מסיט שום דבר אני פשוט אומר שאני לא ציפיתי שהסאב יצא אחרי ההתקנה אצלך עם טרמינל כזה וחיווט זול זהו זה מה שאני אומר.

 

אני לא מאשים אותך בכלום אני אומר שבנתיים זה ניראה כמו פאק יצור אבל יש תחושה מאוד מאוד חזקה שהבעיה היא בתיבה וזה רק IMAGE יכריעו.

 

ושוב אני מזכיר לך יוסי אני לא מנסה להסיט ולהרוס לך את השם אני פשוט אומר שהתאכזבתי ליראות בסאב שהוא סאב SQ משובח שהיה ביידים שלך עם כבלים וטרמינל זול..אז אנא ממיך אל תקשר את זה לסאב כי זה לא ולנסות ולהוכיח לי או לפורום שאני לא צודק בעניין הכבלים זה ממש מיותר כי אתה ואני יודעים שזה נכון.

פורסם

אתה טועה, הנחרצות היא לזה שיבדקו לפני שקופצים פה "לתת גב" כמו איזה מאפייה בשקל במקום כמו שראוי לעשות בפורום טכני

 

לבדוק

 

אנשים פה נגד בדיקה רק כי אתה מעורב וזה הפסול ועל זה אני מצביע ואני מאמין שתתקשה להגיד שאני טועה בעמדה שלי

פורסם

לסיום יש לי כמה שאלות לבעל הסאב אם אפשר?

א.איזה דגם הIDMAX כי אני מוצא רק את החדש ואני רואה שהם עשויים אחרת. זה דגם חדש אם אני לא טועה.

ב.מה היו הכיוונים בHU ובמונובלוק? הייה מנגן בן 80 ל-90 ומטה, וגינים 75% במונו, וב-HU מ-65 ומטה בסלופ של 6DB.

ג.האם הסאב ישב במקום שהיתה בו לחות במהלך השבועיים לפני ההתקנה? לא, בכלל לא. המקרה קרה בסוף אביב וקיץ.

מה מסקנה שאתה מסיק?

פורסם

 

 

 

אתם משום מה חושבים שזה רק ההבדל בגודלל תיבה, חבל להידבק לזה כי זה בסך הכל עוד פקטור

 

זה כיוון, זו תיבה וזו ההתקנה

 

סאב לא אמור להיקרע ככה אחרי התקנה וכיוון נכונים

 

 

 

 

 

אם זאת לא נחרצות אז מהי נחרצות? אף אחד לא נגד בדיקה להפך. אבל לפני שבדקו אתה ועוד כמה חברי פורום הגעתם למסקנות. מה בדיוק ציפית שאשב בצד וניראה את ההכפשות שלכם? אם הפכת למליץ היושר של הפורום אז אולי תנהג בהתאם.
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...