Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אנשים חושבים שסאב כמו IDMAX שהוא מיועד לעבודה בלחצים אדירים(1000 וואט RMS בתיבה אטומה קטנה) מתפרק בגלל טרימנל או עובי של כבל זה עלבון לאינטילגנציה.

 

נפח של תיבה לא משנה אם היא עגולה,מרובעת,מתומנת או בצורת משושה- אין לזה משמעות.

אצל עופר הסאב הנ"ל עבד בתיבה הנ"ל גם רגיל וגם הפוך במשך שנתיים + ולא קרה דבר.

 

בנוסף, התיבה בעלת נפח שכן מתאים בגבולות הנפחים המומלצים ע"י ID בעצמם, אז מה הסיפור?

 

נראה לי שמיצינו את הנושא של התיבה? או שנמשיך להתווכח על טרמינלים ועובי כבלים שכלל לא קשורים לשרשור?

 

אדי,

החלפתם את הסאב, עשיתם שירות מעל ומעבר ללקוח שלא היה מגיע לו בכלל את היחס הזה(לאחר שהוא פרסם בפורום טרם בדיקה מול היבואן)- אז למה לבוא עכשיו ולקלקל את זה?

לא חבל?

 

לגבי הטרימנל והכבלים- יוסי במפורש אמר לניר (NIRO15) שהם דורשים החלפה- אז לבוא ולהתשתמש בזה ככלי להוצאת הדברים מהקשרם זה פשוט בזוי מהיסוד.

 

 

ולאבנר,

 

אולי מספיק עם תאוריות הקונספירציה?

אף אחד לא מגן על יוסי, הוא גם לא צריך סנגורים- פועלו ורמתו המקצועית הוכחו פה מעל כל צל של ספק בכל שנות קיומו של הפורום הזה (ועוד מימי אוטוסאונד) ולא מפיו אלא מפיהם של לקוחותיו.

בלי שאחרים יתנו לו "גב" או כל דבר אחר.

נראה לי, שמתקין שעובד כלכך הרבה שנים בתעשייה הזאת גם בתור שכיר וגם בתור עצמאי, ממש לא צריך אישור שלך אדון אבנר או כל מישהו אחר כדי לעמוד על משנתו.

מה גם שהוא עוד כותב לך במפורש שהוא עומד מאחורי כל התקנה שלו.

וגם הפעם זה לא ישתנה.

under construction..

פורסם

אתה מוזמן לקרוא ולהתייחס להודעה בכללותה ולא לצטט משפטים שמתאימים לטענה שלך, כי בציטוט משפטים בודדים מתוך תגובה תוך כמה דקות אני יכול להוכיח שרצחת את ארלוזורוב :arrow:

 

הנה ציטוט נוסף מאותה הודעה:

 

"אתה גם יכול לטעות לפעמים, אני פשוט לא אוהב את ההעובדה שבמקום לבדוק מה היה לא בסדר פה, אנשים סותמים את הפה כי הם מכירים אותך"

 

 

שים לב מתי התחילו הבדיקות פתאום וכל ההסברים הפרודוקטיבים,

 

ועכשיו תגיד לי שאני טועה בעמדה שלי

 

 

נ.ב

 

ניר אי לכך ובהתאם לזאת שתגובתך אינה משתנה וחוזרת על עצמה בניסוח שונה מפעם לפעם ( שדווקא משתפר ) אני נאלץ בשנית להפנות אותך לתגובתי להודעתך הראשונה, באם יש לך קשיי הבנה כאלו ואחרים אשמח להפנותך לאיש מקצוע בתחום החינוך וההוראה אשר יכול לעזור לך בבעייתך

 

ואגב שאתה אומר שאף אחד לא מגן על יוסי ועושה זאת בעצמך באותה הודעה ואף בשורה מתחת מצביע על העובדה שאכן כדי לך לפנות אליי בהודעה פרטית ולקבל את אותה ההמלצה על איש מקצוע שיסייע לך באותה בעיית הבנה

פורסם

שוב פעם אני לא מנסה להפיל אשמה על אף אחד ואני לא בא להרוס לעצמי אני פשוט אומר מה שאני חושב ואם אני ראיתי בעיניים שלי כבלים וטרמינל כזה ודיברתי עם ניר על ההתקנה התפלאתי שהדברים האלו לא הוחלפו בהתקנה וזה איכזב אותי.

ניר,אז אם אנשים חושבים שאם כבלים וטרמנלים מוציאים דברים מהקשרם אז באמת יש להם בעיה כי סך הכול אני אומר שיוסי שעומד מאחורי ההתקנות שלו היה צריך לדעתי להחליף את התשתית ולא רק להמליץ עלי כי לדעתי ככה אני הייתי עושה.

כמו לדעתך להחליף סאב לבן אדם זה מעשה טוב ומכובד אז לדעתי להתקין סאב עם תשתית טובה זה אותו הדבר ואותו היחס אבל להגיד שאני מנסה להפיל את יוסי במשהו אני לא אני פשוט אומר שיוסי לדעתי היה צריך לפעול אחרת עם הסאב ואני לא מבין איך אתה ניר לא מסכים איתי פה שאם הבן אדם מגיע למתקין כמו יוסי ויוצא עם כבלים וטרמינל זול אז יוסי היה צריך לפעול אחרת כי יוסי זה יוסי ולא איזה מתקין מהרחוב.

בידיוק מאותה הסיבה שאנחנו מסכימים פה שאולי היה פאק ביצור ואנחנו מסכים שכבלים וטרמנל לא שורפים סאב ושצריך לבדוק את התיבה.

 

*** מאותה הבנה של החיים אני בחיים לא יבנה תיבה ל IDMAX מעץ של 11 מ"מ לא בגלל שהוא לא יעבוד בתיבה או שהוא יתפוצץ הוא יעבוד כמו גדול כי פשוט זה לא יהיה מקצועי ולא עושים את זה אז עניין הכבלים וטרמנלים זו אותה המשוואה.

פורסם
אתגר,לתיבה של עופר היו סנטימטרים בודדים בין המגנאט לתיבה(בזמן שהסאב יושב בפנים).

 

גם ה-BTL יושב ככה והוא לא התפוצץ כמו ה-ID (והוא עובד כבר קרוב לשנה). מה תגיד על זה? :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

כי BTL בטטה :-D

סתם, זה סאב אחר עם טכנולגיית ייצור אחרת, והוא לא כזה רגיש כמו IDMAX, ודגש ל-IDMAX ולא IDQ ואחרים, הממברנה שלו אחרת, לדייוק מקסימלי.

פורסם

סאב שמוצהר 1000 RMS לא אמור להיות בנוי ממשי.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

ניר אי לכך ובהתאם לזאת שתגובתך אינה משתנה וחוזרת על עצמה בניסוח שונה מפעם לפעם ( שדווקא משתפר ) אני נאלץ בשנית להפנות אותך לתגובתי להודעתך הראשונה, באם יש לך קשיי הבנה כאלו ואחרים אשמח להפנותך לאיש מקצוע בתחום החינוך וההוראה אשר יכול לעזור לך בבעייתך

 

ואגב שאתה אומר שאף אחד לא מגן על יוסי ועושה זאת בעצמך באותה הודעה ואף בשורה מתחת מצביע על העובדה שאכן כדי לך לפנות אליי בהודעה פרטית ולקבל את אותה ההמלצה על איש מקצוע שיסייע לך באותה בעיית הבנה

 

אי לכך ובהתאם לזאת הוכחת מעל כל צל של ספק שמאחורי התגובות הכביכול אינטלגנטיות שלך -ישנו ואקום עמוק שמותיר את השחצנות וההתנשאות שלך ,כעלה נידף.

 

כאשר אין עוררין על כך שכל מה שכתבת לאורכו של התרד' הנ"ל התברר כבדיה ואינך יכול להמשיך להחזיק בטענה עיקשת חסרת בסיס- אתה מפנה מכאן הלאה אל מחוזות אישיים שאין לך כל יסוד מולן.

 

שיהיה לך שבת שלום, אתה מוזמן לעבור על מה שכתבתי שוב, ייתכן ואף תלמד משהו.

under construction..

פורסם

אדי, מסכים איתך לגמרי ,אבל תסכים איתי שבעלים של IDMAX לא צריך כל הזמן לחשוש מתקלות בשל עדינות הסאב?

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

אז ל-Q אני כן יכול להשוות? כי גם הוא 1000RMS. ולא נראה לי ש-Q יתפרק ככה, ותראה איזה התעללות אלי מעביר להם לפעמים (בקטע של תדרים נניח).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

טוב אדי בא ניראה מה היה לנו פה ואתה כמובן לא בא ללכלך:

בחיים .

 

 

ואם אנחנו פותחים את הקלפים אם בא בן אדם ומשלם לך 1000שקל התקנה פלוס חיווט(בלי בניות או איטום) אני מצפה שיהיה לך טרמינל אם כול הכבוד מצופה זהב ויהולמים וכבל לא של 16 צהוב באיכות ירודה להתקין

 

... מה לא יכלת לדאוג להחליף לטרמינל נורמלי?

 

וטרמינל תיבות של פיוניר.

 

.

 

אוקי,אז יוסי הייתה צריך לדאוג לטרמינל אחר לדעתי וזה לא קשור עכשיו לסאב אלה לעניין ההתקנה זה יום אחרי זה.

 

ציפיתי ליותר מכבלים של 16G זולים וטרמינל שבקושי נושם(הרי יהיה לך שבועיים להחליף את הטרמינל )

.

 

אני לא מסיט שום דבר אני פשוט אומר שאני לא ציפיתי שהסאב יצא אחרי ההתקנה אצלך עם טרמינל כזה וחיווט זול זהו זה מה שאני אומר.

 

 

 

ושוב אני מזכיר לך יוסי אני לא מנסה להסיט ולהרוס לך את השם אני פשוט אומר שהתאכזבתי ליראות בסאב שהוא סאב SQ משובח שהיה ביידים שלך עם כבלים וטרמינל זול...

 

שוב פעם אני לא מנסה להפיל אשמה על אף אחד ואני לא בא להרוס לעצמי אני פשוט אומר מה שאני חושב ואם אני ראיתי בעיניים שלי כבלים וטרמינל כזה ודיברתי עם ניר על ההתקנה התפלאתי שהדברים האלו לא הוחלפו בהתקנה וזה איכזב אותי.

 

בידיוק מאותה הסיבה שאנחנו מסכימים פה שאולי היה פאק ביצור ואנחנו מסכים שכבלים וטרמנל לא שורפים סאב ושצריך לבדוק את התיבה.

 

.

אדי אתה מוזמן להחליף תקליט. ואני מקווה שמצאת משהו בהודעות הפרטיות שלך.

 

אתה מוזמן לקרוא ולהתייחס להודעה בכללותה ולא לצטט משפטים שמתאימים לטענה שלך, כי בציטוט משפטים בודדים מתוך תגובה תוך כמה דקות אני יכול להוכיח שרצחת את ארלוזורוב :arrow:

 

הנה ציטוט נוסף מאותה הודעה:

 

"אתה גם יכול לטעות לפעמים, אני פשוט לא אוהב את ההעובדה שבמקום לבדוק מה היה לא בסדר פה, אנשים סותמים את הפה כי הם מכירים אותך"

 

 

שים לב מתי התחילו הבדיקות פתאום וכל ההסברים הפרודוקטיבים,

 

ועכשיו תגיד לי שאני טועה בעמדה שלי

 

 

 

 

אבנר אתה מוזמן להתחיל לקרוא מפה. ותן לי להגיד לך משהו אם זה היה מתקין אחר אז תהייה בטוח שלא היה כאן בכלל שרשור בעניין אבל זה יוסי אלפיין אז הנה סוף סוף יש אולי איזה משהו שאולי אפשר לטפול וללכלך עליו. ומעניין אותי באמת נושא בדיקת הסאב מי בודק אותו? אני מציע שהוא ילך למישהו אובייקטיבי.

פורסם

אולי הכיוונים גרועים, אולי פאק בייצור של ID .

אולי אפילו התיבה לא מתאימה .

מהספק מסויים היא גורמת לנזק לסאב.

(אולי בהספקים נמוכים, הנזק לא מגיע לכדי ביטוי).

 

 

 

נ.ב.

 

יוסי,

לדעתי- היית צריך להחליף את הכבלים של ה16GA בתוך התיבה,

NIRO לא היה צריך לצאת עם כבלים דקיקים מהחנייה שלך.

מידן.

 

 

 

.

ZZR

פורסם

חברים, התרד הזה הוא לא השוואה בין הID לFI, ובואו לא נמשוך אותו לשם. בכל מקרה הMAX הוא סאב מעולה, שנשמע מעולה ויכול לצאת גם לחברה כמו ID כמה אקזמפלרים עם בעיות, אז מה? אז זה הופך את ID לחברה גרועה? לא! זה גם לא הופך את הMAX לסאב גרוע! אני לפני שבועיים התקנתי אצל חבר DVD של אלפיין חדש מקופסא ובסוף (אחרי 7 שעות התקנת כל המערכת בקור מקפיא גופות בשוודיה) מחברים את הקונקטור מכניסים דיסק, ומסתבר שמעגל ההגברה דפוק.

 

אז מה זה אומר? שאלפיין זה זבל? לא, קורה ואין מה לעשות, שוב פעם, ברכות לאדי שנתן שירות טוב.

 

אגב, נשלחה לבדיקה ומערכת חדשה בדרך לחבר כבר.

 

נ.ב

גם לי נשמעת הזויה הטענה שהתיבה, שעבדה מצוין כמה שנים גרמה לפירוק הסאב, בטח בצורה הזאת.

בשיפוצים

פורסם

אין להשוות הגברה של לפני כמה שנים להגברה נוככית. אני הבנתי שסאב קיבל לא 500 RMS הרבה יותר.

 

ולגבי ALPINE, זה אומר שמוצר מייוצר בסין, ולא ב-USA.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...