Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 142
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
.

 

 

 

יוסי, תקרא מה שאדי כתב:

 

 

ותבין שמישהו כאן משקר במצח נחושה.

 

זה לא שהוא משקר. למראה הסאב התקול נהייה לו חושך בעיניים ברמה כזאת שהוא לא רואה את עובי הכבל.

 

זו לא צורה לתת לNIRO לצאת ככה.

אין לי מושג איך מתבצע תימחור של 1000 ש"ח להתקנה,

אבל עלות של כבל רמקול באורך של 40 ס"מ, היא נניח, 20 ש"ח?

זה בדיוק 2% מהתימחור.

 

 

.

לגבי התמחור של ההתקנה זה בטח לא עניין של אף אחד זולת ניר. אין לך מושג במה אני משתמש בהתקנה ואלו אביזרים אני מוסיף בהתקנה. הדבר האחרון שמישהו יכול לומר זה שאני "חוסך" בהתקנה. כבר כתבתי בעניין החלפת הכבלים והטרמינל, לא הייתה כוונה להשאיר את זה ככה וניר בעצמו העיד על כך.
פורסם
.

 

 

 

יוסי, תקרא מה שאדי כתב:

 

 

ותבין שמישהו כאן משקר במצח נחושה.

 

 

וגם אם אין קשר ישיר בין כבלים דקים לשריפת הסאב,

זו לא צורה לתת לNIRO לצאת ככה.

אין לי מושג איך מתבצע תימחור של 1000 ש"ח להתקנה,

אבל עלות של כבל רמקול באורך של 40 ס"מ, היא נניח, 20 ש"ח?

זה בדיוק 2% מהתימחור.

 

מצטער,

קשור לדפקט בסאב או לא קשור.

החוט הדק היה צריך להיות מוחלף.

ואני לא חושב שאף אחד לא יכול לדעת מה עובי הכבל דרך הפלסטיק,

אני לא " הרנטגן ".

כל עוד אין תמונה פנימית של הכבל,

רק אתה ואדי יודעים מה העובי המדוייק,

וכנראה שאחד מכם טועה,

תקרא שוב מה כתוב.

 

 

.

מידן, בתור אחד שמתחבא אחרי מקלדת, ולא ראה מעולם התקנה של יוסי יש לך הרבה ביקורת עליו,

 

קודם תראה את הפרצוף שלך, כי נכון לעכשיו לפי אופי ההודעות והסגנון, עושה רושם שאתה רק מחפש איפה אפשר להוסיף שמן

למדורה, ואת מי אפשר לעקוץ כדי ליצור פיצוץ

 

זה כמו השרשור שקבעת נחרצות שהטוויטר של הייבריד אודיו מעפן מבלי ששמעת מעולם את הסט, כי "ככה קראת"

פורסם
אז מה עכשיו? תיכף תגידו גם שזה לא הכבל הזה? אני באמת תוהה אם זה לא היה יוסי ALPINE האם השרשור הזה בכלל היה מקבל כזו תשומת לב.

אדי\מידן התנצלותכם מתקבלת מראש.

 

תודה וערב מקסים, דני.

 

 

דני, אין לי על מה להתנצל.

אני לא מתכוון לפגוע ולא מתכוון להכריע בין השניים.

אדי כתב 16GA , יוסי החליט אחרת.

מי שמאמין ביוסי-הולך אחריו, מי שמאמין לאדי פועל אחרת.

ואין לי שום ביקורת על ההתקנה, יש כאן חילוקי דיעות על עובי הכבל.

 

 

אני לא יודע מי צודק,

אני רק יודע שיש אחד שמשקר.

 

ולדעתי, אם הכבל אכן דק, הוא היה צריך להיות מוחלף במהלך ההתקנה

כולל הטרמינל של התיבה.

נ.ב.

למה כולכם מתעצבנים? בסה"כ פורום.

אמור להיות כאן כיף לכולנו, ובטח שלא להתחיל במלחמת עולם על כל שטות.

(היחידי שיכול להתעצבן זה אדי, שזכה לשרשור "אוהד" עוד לפני שהחליף סאב).

ZZR

פורסם
ציפיתי ליותר מכבלים של 16G זולים וטרמינל שבקושי נושם

 

 

ואגב עובי הכבלים הם לא 16GA והם בטח לא "דקיקים" במקרה מצאתי בשביל המכפישים למינהם תמונה קטנה של הכבל הדקיק

 

.

ותבין שמישהו כאן משקר במצח נחושה.

 

מישהו כאן משקר והיות ויוסי מספק תמונה לגבי החיווט אז אני במקום אדי הייתי סותם את הפה להרבה זמן. בלי קשר למה ולמה קרה , הכבל שבתמונה בין אם הוא יותר או פחות עבה מהמידה האמיתית שלו הוא לחלוטין ראוי וזה שאתם מתעלמים מהעובדה שמדובר באורך קצר מאוד של כבל שהופך את העובי שלו לפחות קריטי אז כל המקצועיות של הפורום הזה היא בדיחה אחת גדולה.

 

אדי חבל שאתה משמיץ משקר ואומר שמדובר בכבל 16 גייג דקיק וזול וטרמינל שבקושי נושם . עושה רושם שמדובר בכבל באיזור 10-12 גייג . אתה חושב שאופר היה שם כבל דקיק וזול ???

פורסם

כן, נכון השריד היחידי הכחול שבתמונה חיבר את 2 הסלילים עליו ואז יצא לכיוון הטרמינל.

 

בין הסלילים היו מחוברים קבלים צהובים זולים שמחר אני יצלם לכולם ויראה שאני לא משקר.

פורסם

עושה רושם שמדובר בכבל באיזור 10-12 גייג .

 

כל עוד זה בגדר "עושה רושם",

ההתייחסות לא מעניינת.

 

חבר שלי קנה כבל 4GA מבלי להסתכל בפנים- רק הפלסטיק עושה רושם של כבל איכותי,

והכבל הפנימי יותר דק מקשית של שוקו עמיד.

אז מה?

 

 

צריך לצלם ואז לקבוע מה היה שם.

כי כרגע יש 2 דיעות מנוגדות.

 

בכל מקרה, (גם אם זה לא שרף את הסאב הספציפי),

אם היה כבל דק- הוא אמור להיות מוחלף בהתקנה.

 

 

 

 

נ.ב.

יחיאל, זו גם דרך להסתכל על הדברים:-P.

 

.

ZZR

פורסם

אני מניח שזה מיותר לציין שהסאבים שלי מחוברים עם 14 גייג' ביניהם.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

לירות חץ, ולאחר מכן לסמן את המטרה סביבו, זה ענין שכמה אנשים כאן הפכו - או מנסים להפוך, בלא הצלחה יתרה - לאמנות, מאז ומתמיד.

 

ברובם של הפעמים זה מאד לא מצליח להם. לעיתים מועטות, זה רק מעט לא מצליח להם.

 

כמה עלוב ואומלל זה, לבנות מגדל קלפים רעוע, 'מבוסס' על הנחת עבודה ספוקלטיבית, ולנסות להתאים את העובדות בשטח לאותה הנחת עבודה. זכורה לי היטב הרצאה ממשפטן בכיר, ד"ר בהכשרתו, על הדרכים והטכניקות לביצוע דבר זה, אפילו נקבנו זאת בשם. "כינון", עם דגש על המרכאות. רוצה לומר, ביסוס בכח של עובדות שקריות. אף לא אחת מהטכניקות שהוזכרו על ידו לא באה לידי שימוש כאן בת'רד.

 

לגופו של ענין:

 

רק אם אכן יוכח מעבר לכל ספק, מה באמת קרה לסאב, ייפסק מחול השדים המטורלל והמיותר הזה. כאילו שזה מוסיף כבוד למישהו. כאילו שזה מראה על מקצועיות. כאילו שזה מראה על קהילה שמתגבשת סביב תחביב. כאילו שזה לא עצוב. מוסיקה זה לא הדבר הזה שכשאתה מדליק את המערכת שלך, אתה שומע ונהנה ממנה [ומהIDMAX שלך]?

 

אצהיר ואומר כי אני מוכן להתערב על הIDMAX הפרטי שלי, כי אף לא אחת מהסיבות שהועלו כאן היא היא הגורם לנזק שנגרם לסאב:

 

אז בוא נעשה זאת בשיטת האלימינציה:

 

1. אין סיכוי שהתיבה המדוברת, היא הגורם לנזק. עובדה, נוגן בה אלמנט זהה בתצורה זהה, לאורך זמן.

2. אין סיכוי שהחווט והטרמינל גרמו לנזק לסאב. היטיב לבאר זאת עתיד.

3. אין סיכוי שכוונים שבוצעו בידי יוסי גרמו לנזק לסאב. זאת לאור העובדה כי יש לו נסיון בסאבים אלו על מגוון סוגי הגברה.

 

מניתוח פשטני זה, אני מסיק אחת מהאפשרויות הבאות:

 

1. כשל פיזי-מכני בייצור הסאב.

2. נזק כתוצאה מאחסון לקוי לאורך זמן, נניח בתנאי לחות יתר, יובש יתר וכו'.

3. נזק כתוצאה ממכה/שריטה בשלב כלשהו.

 

EDDY, למרות ההסטוריה העגומה של תגובותיי המוקצנות כלפיך בעבר, החלטתי לתת לך את מלוא הלגיטימציה מאז התחלת לשווק את מוצרי ID בצורה לגיטימית, כספונסר, מעל דפי הפורום.

 

חשבתי שחל מהפך בגישה המתקנאת והצרת עין שלך, חשבתי שתסחוף את חבריך מהצפון לעין טובה יותר, ומפרגנת יותר. אך כמו שאומרים, אפשר לקחת את הבדואי מהאוהל, אך לא את האוהל מהבדואי.

 

כמו הסיפור המפורסם על החתול המאולף של רבי יהונתן אייבשיץ, שאולף למלצר בסעודת מלכים, אך באמצע, הוציא הרב עכבר קטן מכיסו.. באחת - הפך החתול המאולף לחתול סטנדרטי ורודף עכברים..

 

אז הנה, חיפשת וחיפשתם וכמעט הייתה לכם סיבה לשלול מישהו שהוא לא ממקבץ החברים שלכם.. ואתם עוד מעזים לדבר על ה"חברים שלנו".. ואדי זה לא ה"חברים שלכם", אותם אתם יוצאים חוצץ כדי להגן?

 

פתאום מדובר בחווט עלוב?? והרי כאן דובר כלל על הסיבות לכשל שקרה לסאב, אז מה פתאום אתם מחפשים פגמים בעבודתו של יוסי? כי מישהו כאן אכל את הכובע עם תיאורתיית התיבה-הלא-מתאימה, אז צריך למצוא סיבות נוספות, ואם ניתן על הדרך להציג באור שלילי את יוסי אלפיין, מה רע?

 

ולכל אלו שמדברים גבוהה גבוהה, עם כמות הנסיון שיש ליוסי, לא ניתן להאשים אותו בדברים אלמנטריים שכאלו. אף אחד לא אלוהים, וכמו כולם גם יוסי יכול לטעות, אך בדברים בסיסיים שכאלו, הדבר האחרון שניתן להאשים בנזק הסאב זה את המתקין.

 

וכרגיל, מידן מל, מלחך הפנכה של שרגאמן, מזיל ריר אחר תגובותיו של שרגאמן, מחרה מחזיק. ואם ניתן להגביה במעט את גובה הלהבות, מה רע?

פורסם

אדי , לא משנה בסופו של דבר מה גרם לכשל של עוד IDMAX (אחד מבין רבים) , מה שנשאר הלאה זה ההתנהלות שלך בחפירה על ההתקנה של יוסי והיטפלות לדברים מטופשים. חוסר המקצועיות וחוסר האתיקה שלך כלפי בעל מקצוע בתחום הוא לכשעצמו סיבה מספיק טובה לא לקנות דרכך. וזה למרות שהוחלף הסאב. עלק כבלים ונפח תיבה , גם אם לא היה מספיק מרחק בין המגנט לדופן התחתית , גם עם הכבלים היו 16 גייג וגם עם הטרמינל היה פשוט - אף אחד מהגורמים האלו לא מביא ואפילו לא קרוב ללהביא IDMAX להתפחלצות לרמה של חור בסאב.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...