Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שמצוין בכותרת - הגיע הזמן להחליף הצמיגים. המידה - 205-55/16.

המחיר המוצע - 650 ש"ח ליחידה.

 

האם יש צמיג שייתן יותר ביצוע בסכום זה או נמוך יותר?

 

בתודה מראש,

 

דניאל

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם

אני הרכבתי על שלי אמנם 225.45.17 צמיג T1R..

תבדוק אם יש במידה שלך, אם כן זהו צמיג עם אחלה עלות-תועלת! (סביב ה600 לצמיג במידה שלי)

 

אבי.

פורסם

מנסיון על הפרוקסס 4. (אחד לפני הT1R) של TOYO.

צמיג מעולה ושקט.

 

ממליץ על צמיגי דודי בגבעת זאב. (10 דקות ממודיעין.) פנצ'ריה עם נשמה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אצלי המידה קצת שונה אבל זה אותו עקרון. ה TOYO צמיג טוב. באמת נותן אחלה תמורה (זול יחסית).

רק שלא תתבלבל ה Sport maxx בכמה רמות מעל. אני ממליץ על Sport Maxx.

פורסם
אצלי המידה קצת שונה אבל זה אותו עקרון. ה TOYO צמיג טוב. באמת נותן אחלה תמורה (זול יחסית).

רק שלא תתבלבל ה Sport maxx בכמה רמות מעל. אני ממליץ על Sport Maxx.

אני לא הייתי אומר שהספורט מקס כמה רמות מעל, אם בכלל!

 

http://www.1010tires.com/tire.asp?tirebrand=Dunlop&tiremodel=SP+Sport+MAXX

 

http://www.1010tires.com/tire.asp?tirebrand=Toyo&tiremodel=Proxes+T1R

פורסם

שמע אני יכול לתת לך קישור שמישהו הביא לי.

http://www.caranddriver.com/reviews/comparison_test/tires/tire_test_the_quick_and_the_tread_comparison_test

 

ככה שלקרוא זה נחמד, אבל אם התנסת זה משהו אחר.

אם נסעת על שניהם ו TOYO עדיף לך הרווחת. הוא יותר זול.

אני נסעתי על שניהם ודעתי היא SportMaxx יותר טובים.

×
×
  • תוכן חדש...