Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם ותודה מראש לכל מי שעזור

 

אז כך ברשותי פיזו 309 ידנית נפח 1600 (סוריי לא היה מקום בכותרת) קורברטור שנת 92

אז כך יש לי בעיה שאני לא מצליח להיתפתר ממנה:

היוצרות בועות במערכת הקירור, עד כדי כך שאם אני פותח את מיכל העיבוי(הפתיחה נעשת כאשר המנוע כבוי וקר) ישנה פריקת לחץ אוויר משם.אם אני מדליק את האוטו אז הבועות יוצאות ויוצאות להם בלי סוף ומתחזקות כאשר אני נותן גז.

חשוב לציין הבעיה החלה כבר די ממזמן וניסיתי לפתור אותה כך:

1.ניקוי רדיאטור.

2.החלפת משאות מים.

3.בדיקת טרמוסטט(אם נפתח במים חמים)

4.ניקוז אוויר אין ספור פעמים (הניקוז התבצע לפי הוראות שניתנו באתר ובנוסף בפעם האחרונה ע"י מכונאי העובד במוסך פיזו )

5.בדיקה ע"י המכונאי מסעיף קודם אם יש פריצה של אטם ראש מנוע ע"י אוויר (אני חושב שאת זה הוא בדק בכך שחיבר צינור עם אוויר דחוס לחור של הפלגים)

 

עוד כמה דברים חשובים:

1.אני משתמש במים ירוקים (קצת זוהרים)

2.המנוע אינו מתחמם(אני לא נוסע יותר מידי)

3.אין סימני מים על ידית מד השמן

4.אין עשן לבן

5.אם אני לא פורק לחץ ממיכל העיבוי כל כמה ימים הם מתחילים לנזול "קלות" מפקק הרדיאטור

 

למישהו יש מושג מה יכולה להיות מקור הבעיה?

לא חשבתי על משהו מקורי

פורסם

שלום רב !

החלף מכסה רדיאטור !

אם אין אובדן מים לאחר החלפת המכסה, והמכסה הפסיק לנזול קלות.

סע לשלום.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...