Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוויה מסוג אחר - חווית שטח על טוארג - תענוג!


עומר ג R
שימו לב! השרשור הזה בן 5632 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רואים שהרכבים לא שלכם....

מי שמחזיק ברכב כזה לא מעז לרדת מדרגות ומסלעות מהסוג הזה.

מניסיון, כאחד שמבלה המון בשטח (כמעט כל שישי ושבת), לא יצא לי לראות הרבה כאלו מטיילים אפילו לא במסלולים המוגדרים "בינוני".

 

בהצלחה,

 

מאיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רואים שהרכבים לא שלכם....

 

ארשה לי לתקן אותך , הרכבים כולם (חוץ מאותו אחד שעליו אני נוהג לצערי\שמחתי :roll:) פרטיים וחדשים2008.

כמו שכבר רשמתי , זה היה קורס נהיגה מבוקר עם מדריך\מכוון .

הנסיעה היתה עדינה מאוד ואיטית תוך כדי לימוד , לא היו שום נזקים ולא מעיכות\שריטות ברכבים , אני נוטה להאמין שללא מכוון\מדריך, סביר להניח שהיו נזקים כלשהם.

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו נפל לי האסימון! :shock:

זאת תחבולה! המוסך שומם, לא יודעים איך להביא עוד כסף, רואים שבעלי הטוארגים לא מכסחים אותם מספיק, אז החלטתם לעשות משהו בנידון. :roll:

אתם משכנעים אותם שזה כיף וטוב ולא בעיה לרדת איתם לשטח

ואז, פעם הבאה שירדו לבד, הם יעשו המון הרבה נזקים!

סוף סוף יהיה למוסך VW קצת עבודה וקצת כסף. 8)

 

 

 

 

 

:twisted:

הפאביה נמכרה.:-(

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארשה לי לתקן אותך , הרכבים כולם (חוץ מאותו אחד שעליו אני נוהג לצערי\שמחתי :roll:) פרטיים וחדשים2008.

כמו שכבר רשמתי , זה היה קורס נהיגה מבוקר עם מדריך\מכוון .

הנסיעה היתה עדינה מאוד ואיטית תוך כדי לימוד , לא היו שום נזקים ולא מעיכות\שריטות ברכבים , אני נוטה להאמין שללא מכוון\מדריך, סביר להניח שהיו נזקים כלשהם.

 

מרשים מאוד, תמיד החזקתי מהכלי הזה, (למרות ש99 אחוז מהטוארגים שאני רואה בכבישים - נוסעים כמו מטורפים (כנראה שהרכב הזה מזמין את זה))

 

עומר, האם מדובר ברכבים של אנשים פרטיים או ברכבי הדגמה של צ'מפיון?

(או שזה מה שאתם מעבירים את הרכבים לפני שהם נמסרים ללקוחות :D .... סתאאם..)

 

יצא לי לראות לפני כמה שנים, טוארג בשטח יחסית קשה וטכני (הייתי שם עם סמוראי שעולה כמו המסגרת של הלוחית רישוי של הטוארג) , והוא עבר מכשולים קשים בצורה מעוררת הערצה (נתקעו שם לא מעט רכבי שטח מוצהרים).

 

לדעתי רכבים כמו סופה , השימוש היחיד שיכול להיות להם הוא לסוף שבוע, ולפי מה שאני שומע מחברים חובבי שטח -אין לי ספק שעלויות האחזקה המטורפות שלהם חופשי עוברות את הטוארג...

 

עם זאת, לקנות רכב כמו טוארג זה כמו לקנות סלולרי שכולל מחשב כף יד ,מצלמה ו GPS.... יותר מדי יכולות במכשיר אחד גורמות לפשרה בכל אחד מהגורמים, והמורכבות של המוצר עולה. למרות שהוא נראה מאוד שיקי ויוקרתי , אני אישית מעדיף שיהיה לי את כל אחד מהאביזרים בנפרד (טלפון עם איכות שיחה מצויינת וסוללה שמחזיקה לאורך זמן, מצלמה איכותית , GPS מקצועי וכו') לכן אני יותר מהאסכולה שאומרת : רכב שימושי ליום יום- רצוי ספורטיבי , רכב שטח זול יחסית לסופי שבוע - סמוראי/ג'ימיני/סופה בהתאם לעומק הכיס אם אתה נגוע בחיידק השטח, או רכב ספורט נטו ללא פשרות שמתאים לשימוש רק בסופ"שים (ע"ע פרוייקט גולף MK1 שאני זומם ורק המקורבים מכירים)

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון לעכשיו אחד יחיד!

R50 היחיד בארץ - אותו אחד שהיה בתערוכת המכוניות.

 

יש עוד 2 זהים בדרך..

הרכב הזה (או אולי הטנק הזה) מהיר מאוד!!

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי נתוני המומנט שאני קורא עליו, גם ל-R50 אין ממש בעיה לנסוע בחורשן. הוא פשוט מזיז את הסלעים.

850Nm/2000rpm

אלוהים תשמור.

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון לעכשיו אחד יחיד!

R50 היחיד בארץ - אותו אחד שהיה בתערוכת המכוניות.

 

יש עוד 2 זהים בדרך..

הרכב הזה (או אולי הטנק הזה) מהיר מאוד!!

 

עומר, ידוע לי שמדובר ברכב שהיה בתערוכה.

 

נאמר לי שיש לו "אח" כחול בארץ (אי שם בצפון) - האם אתה יכול לאמת זאת? :-)

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטוארג הוא רכב שנוסע מעולה בשטח - חד משמעית. להשוות אותו לוולוו XC70 עושה לו עוול אמיתי. בגרסאות הבכירות לטוארג יש שתי נעילות דיפרנציאל (מה שאין גם לסופה בסטנדרט) מתלי אוויר שמאפשרים להגיע למרווח גחון של 30 ס"מ (נתון ללא אח ורע גם מצד סופה ודיפנדר סטנדרטיים). נוסף על כך יש לו משהו שכל רכב אמיתי חייב (ולרוב הרכבים שציינת באותה נשימה אין) וזה הילוך כוח עם יחסי העברה לא רעים. תוסיף את זה שכל מערכות בקרת האחיזה עובדות נפלא ויש פה רכב בעל יכולות לא מבוטלות בכלל. גם מבט מתחת לרכב מראה שמדובר ברכב רציני, מתלים נפרדים אמנם אך תפוחים ומכלולים חסונים למדי. הרכב הזה מסוגל לעמוד בהתעללות אמיתית (קפיצה מגבהים לא נורמליים לרכב סטנדרטי ונחיתה ללא הורדה של רגל ימין מהגז - מכה אדירה למכלולי ההינע) בלי למצמץ. הבעיה האמיתית היחידה ברכב כזה לשימוש בשטח קשה היא העובדה כי הוא מפוצץ ברכיבים אלקטרוניים שלא ניתן לתקן\לאלתר עם לדרמן בתנאי שדה.

 

מרווח גחון זה לא הכל בחיים!!! צריך גם מהלכי מתלה, וכמו שזה נראה אין מה להשוות אותו לסופה או CJ, כן אפילו כשהם סטנדרטים.

טוב שלא הגזמת בקטע של הקפיצות!!:shock: תפוחים זאת לא הבעייה בנחיתה עם רגל על דוושת הגז, מה שיחטוף מכה ויעביר אותה הלאה לכל רכבת הכוח, אלו הציריות, ואין מה להשוות בין חוסן של ציריות של מתלים נפרדים, לבין צריות של סרן חי.

יש כל כך הרבה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון כדי להבין, שאמנם אין ספק הטוארג מתוחכם עם נעילות ממוחשב ויודע לעשות כמעט הכל בשביל הנהג, אבל בסופו של דבר אפילו בקטע שטח לא קשה במיוחד (95% מהשטח בארץ כמו שכתבו כאן מקודם) צריך תשומת לב רבה ונהיגה מאוד זהירה, מעבר למה שצריך לשים לב עם ג'יפים אחרים שקיימים בשוק. שלא לדבר בכלל על סופה או סיקס שרק במעט מאוד מסלולים בארץ מצריכים נהיגה איטית זהירה ולפעמים עם בניית מע"צ לשם מעבר.

 

בוא נשאיר את כבודו של הטוארג במקומו, על מדרכות רמת אביב:twisted:

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נשאיר את כבודו של הטוארג במקומו, על מדרכות רמת אביב:twisted:

 

הגיע הזמן שמישהו יגיד את האמת :-P:-P:twisted:

 

אם כל השרשור הזה לא ממש הצליח להסביר לכם שאתם טועים, אני מרים ידיים.

 

שזה באמת חרה אוטו! נא לראות עד הסוף.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר הזה מצליב על מדרכה, הסירטון שהדבקת מבויים וצולם באחד המקומות הקלים במואב, מעניין לראות אותו באמת בשטח (נשבר) ולא דרך העדשה.

 

בנוסף לזה, הויכוח מיותר מכיוון שאין פה שום מקום להשוואה בין רכב שטח יעודי לבין הטוארג שהוא אחלה של רכב כביש, הלוואי באמת שהייתי יכול להרשות לעצמי אחד כזה, הוא היה נמכר לטובת jeep אמיתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני עונה לעצמי: 345 כ"ס ב-3500 סל"ד:shock:.

אותו V10 TDI מהדגם הבהמתי ה"סטנדרטי", רק קצת משופר..

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5632 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...