Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוויה מסוג אחר - חווית שטח על טוארג - תענוג!


עומר ג R
שימו לב! השרשור הזה בן 5632 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רועי5, אין פה שום קידום מכירות וזה אפילו נכתב במפורש.

 

בא בנאדם, מוותיקי הפורום, שבמקרה עובד בצ'מפיון.

 

חולק עם כולם חווייה אישית, שמוסיפה "צבע" לפורום.

 

אז ישר להתנפל עליו ?

 

כולה מדובר בשיתוף לגבי חוויית שטח לבנאדם שמכור לאספלט.

 

בדיוק בגלל כל ההתנפלות הזו, אגב, אני לא מפרסם פה תמונות שלי (לדוגמה) נוהג על 911GT3,

 

כי ישר יגידו "קידום מכירות, קידום מכירות"... :?

 

אז סחתיין על עומר שכן עושה את זה, כי לי פשוט אין כוח למתלהמים. :mm_yeah:

כנראה שלא הבנת וחבל. קרא שוב את שכתבתי, אולי מעט לאט יותר ותראה שאין לי שום טענה לא לעומר ואפילו לא לפורום הזה. וכמו שאמר אובמה והעלה עליו את חמת המחנה הרפובליקני אגב כך: "אתה יכול לשים ליפסטיק על חזיר, הוא יישאר חזיר". ואני באמת מקווה שהאנאלוגיה ברורה עכשיו יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בדיוק בגלל כל ההתנפלות הזו, אגב, אני לא מפרסם פה תמונות שלי (לדוגמה) נוהג על 911GT3,

 

כי ישר יגידו "קידום מכירות, קידום מכירות"... :?

 

באמת חשבת שיחשבו שזה קידום מכירות לפורשה או שרשמת את זה עכשיו כדי שיראו איזה בולבול גדול יש לך ?

 

עזוב , אני אעזור לך :

 

הבחור המצוטט נהג על GT3 !!!

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי5, אין פה שום קידום מכירות וזה אפילו נכתב במפורש.

 

בא בנאדם, מוותיקי הפורום, שבמקרה עובד בצ'מפיון.

 

חולק עם כולם חווייה אישית, שמוסיפה "צבע" לפורום.

 

אז ישר להתנפל עליו ?

 

כולה מדובר בשיתוף לגבי חוויית שטח לבנאדם שמכור לאספלט.

 

בדיוק בגלל כל ההתנפלות הזו, אגב, אני לא מפרסם פה תמונות שלי (לדוגמה) נוהג על 911GT3,

 

כי ישר יגידו "קידום מכירות, קידום מכירות"... :?

 

אז סחתיין על עומר שכן עושה את זה, כי לי פשוט אין כוח למתלהמים. :mm_yeah:

 

זה שעומר כתב שמטרת השרשור הזה אינה קד"מ, לא הופכת אותו לכזה.

גם מבלי שעומר התכוון לכך, לשרשור הזה יש ערך של קד"מ...ושוב, גם אם עומר לא התכוון לכך.

אם היו מפורסמות פה תמונות של כמה חבר'ה עם טוארגים שיצאו לטיול, אחלה.

אם היו מפורסמות אותן תמונות מאותו טיול ע"י משתמש אחר ומוכר, אין שום בעיה.

אם היו מפורסמות אותן תמונות מאותו טיול ע"י משתמש לא מוכר, השרשור היה נמחק.

אבל מדובר פה בטיול מאורגן מטעם היבואן ופה לדעתי קיימת בעייתיות מסויימת.

אתה לא בעל עניין בפורשה (אתה לא עובד שם ולא עובד איתם ואין שום רווח עבורך ממכירות פורשה), לכן פרסום תמונות שלך בתוך אחת לא יתפס כקד"מ.

זה שעומר הוא מוותקי הפורום לא הופך את השימוש שהוא עושה לעיתים בפורום הזה לנכון ומתאים (וזה נאמר לו בעבר, אישית).

למנהלים ב-CF יש משימה לא פשוטה, אנחנו צריכים לשמור על האיזון בשימוש שלא לו פיללנו ע"י משתמשים כאלו ואחרים, ותיקים פחות או יותר.

CF הוקם מתוך צורך לבית בלתי תלוי ומושפע מתקציבי שיווק עבור חובבי הרכב בישראל.

גם לי אישית יש הרבה דברים לכתוב פה בהקשר ליבואן איתו אני עובד, ותמיד אני עוצר וחושב איך זה נראה לאחרים...הרבה הודעות התחלתי לכתוב אבל לא לחצתי בסיום הכתיבה על כפתור "פרסם תגובה".

הייתי מצפה להתנהלות דומה מצד כל המשתמשים פה, בטח שמהוותיקים.

למה?

כי כור מחצבתו של הפורום הזה הוא חוסר התלות שלו בתקציבי פרסום של יצרני הרכב.

 

מקווה שהבהרתי בהצלחה את משנתי בנושא.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הוא מתכוון לאותה 911 שניתן לקבל עליה קורס נהיגה במסגרת בית ספר "מסויים" לנהיגה מתקדמת.

עד כמה שאני יודע הוא קשור לשם בצורה כזו או אחרת ולכן הוא נמנע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע רגע, אז בגלל מקום עבודתו של עומר, הוא לא יכול לשתף את הפורום בחוויה המגניבה והחד פעמית שהוא עבר?

הרי כל אחד שעובר חוויה על איזשהו רכב ובא לפה לספר עליה, עושה לו יחסי ציבור.

רק בגלל מקום עבודתו זועמים עליו פה?

דיי, חאלס, קצת פירגון.

הפאביה נמכרה.:-(

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

**נא לא לצטט הודעה מעליך**

 

בדיוק. מה יש לכם ,באמת? הבנאדם שם תמונות מקורס נהיגת שטח שהוא קיבל מהעבודה. מה קרה?? מתחילים להיכנס פה לוויכוחים אישיים. GT3 ... תרגעו קצת.

גם אם נוצר מצב שכן יוצא קידום מכירות מהדברים אין צורך להתנפל ככה. למה אי אפשר להגיב בעדינות, כמו Casper למשל?

 

דרך אגב, עומר, נראית חוויה מדהימה.

חשבתי שלטוארג יש יכולת שטח טובה+ אבל נראה בתמונות שהיא מעולה אפילו.

כל החתיכות שהשתפפו צוידו באותו מפרט טכני?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמונות נהדרות וכיף גדול לא פחות.

 

יחד עם זאת אני מבכר להצטרף למי שטענו-בצדק גמור לתפיסתי ולנסיוני- שהשוואת הטוארג למפלצות שטח אותנטיות איננה השוואה שעושה טוב לכלי הגרמני.

 

הציצו להנאתכם(אני מקווה) בסדרת תמונות שבה ניתן לראות שטח שבו הטוארג היה יוצא כנראה על גרר בדרכו העצובה והיקרה להחריד אל אחד ממוסכי השרות של צ'מפיון:

 

http://picasaweb.google.com/siman.4/wDjXUG#

 

בשטח כמו זה, למשל, או בשטחים מאתגרים אף יותר תראו כמה "תותחים" כמו הסופה כמובן, הרנגלרים לדורותיהם, הדיפנדר הקשוח(90 או 110 ולעיתים הכלי האמיתי ה- 130) והטנדר הבלתי ייאמן של טויוטה(היילוקס) ששיפורים הופכים אותו למי שמייחסים לו את העבירות הטובה ביותר האפשרית(או קרוב לזה).

 

אפשר לנדוד בגלריות הנוספות בלינק שצורף(הקלקה מגדילה את התמונה) ולהתרשם מטיולי שטח כיפיים במיוחד.

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי שאלה למשמיצי הטוארג בשטח.

השירשור התחיל ב: תראו איזה כיף היה לי.

ואתם הפכתם אותו ל: תראו מה הוא יכול ו\או לא יכול לעשות.

למה?

מאיפה זה בא?

יכול להיות מקנאה? שלכם כנראה אין ולא יהיה מספיק כסף לקנות אחד כזה וגם לתחזק אותו בשטח?

אתם באמת חושבים שמי שקונה טוארג, מתלבט אולי לקנות סופה, כי יש לה ביצועים יותר טובים בשטח??

זאת הפשרה כמעט הכי טובה, אם לא הכי טובה, בין ביצועים בשטח ופינוק מטורף.

הפאביה נמכרה.:-(

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטוארג הוא אכן פשרה, כמעט כמו כל רכב שטח שנמכר בשנים האחרונות.

אפילו הדיפנדר, שהוא כלי השטח הכי קשוח שנמכר כיום בארץ (ואני מצליח לחשוב עליו כרגע) הוא סוג של פשרה.

 

אבל מי שקובע בסופו של דבר מהיא הפשרה הטובה ביותר הוא הלקוח הפוטנציאלי. אחד מעדיף לוותר על מהלך מתלה ומרווח גחון בתמורה לביצועי כביש טובים יותר, בעבור השני ויתור על יכולת השטח לא באה בחשבון והוא מעדיף עוד כמה סנטימטרים של מרווח גחון גם אם זה אומר שאת הסיבובים הוא יצטרך לקחת ב20 קמ"ש פחות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השירשור התחיל ב: תראו איזה כיף היה לי.

ואתם הפכתם אותו ל: תראו מה הוא יכול ו\או לא יכול לעשות.

למה?

מאיפה זה בא?

 

פורום רכב. טבעי שבסוף נדבר על יכולות הרכב.

היה פורום בישול, היינו מתרכזים בטיב הפק"ל קפה בטיול.

 

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובפורום בישול, האם כל פעם שמישהי תציין על איזו פשטידה נחמדה שאכלה איפשהו, ישר יקפצו מלא פולניות ויגידו "הפשטידה שלי טובה יותר"?

לא נמאס כבר מהתחרות למי הביציות יותר פוריות?

גיוועלד!

 

 

ואם כבר אנחנו בפורום רכב, הופכים את הדיון ליכולות הרכב, לפחות תעשו השוואה למכוניות באותה רמה.

הסופה והטוארג בשום יקום לא מתחרות אחת בשניה.

הפאביה נמכרה.:-(

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובפורום בישול, האם כל פעם שמישהי תציין על איזו פשטידה נחמדה שאכלה איפשהו, ישר יקפצו מלא פולניות ויגידו "הפשטידה שלי טובה יותר"?

לא נמאס כבר מהתחרות למי הביציות יותר פוריות?

גיוועלד!

.

 

ועל כך נאמר "עם ישראל חי"... בסרט!

זה הטבע המחורבן שלנו, כ"כ חסרי בטחון (תרתי משמע) שחייבים להוכיח לעצמנו שאנחנו מוצלחים ואיך אפשר להוכיח אם לא ע"י כך שמראים לכל העולם שהאחר טועה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים...מדהים...מדהים! ועוד עם צמיגי כביש.

 

עם הפאג'רו ( קצר, בנזין, מצומג וערוך לשטח) נתקלתי שם בקשיים.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב, עומר, נראית חוויה מדהימה.

חשבתי שלטוארג יש יכולת שטח טובה+ אבל נראה בתמונות שהיא מעולה אפילו.

כל החתיכות שהשתפפו צוידו באותו מפרט טכני?

 

 

תודה.

אכן חוויה מדהימה - אני נהנתי מאוד . :-)

 

לגבי המפרטים הטכניים :

רובם היו TDI .

3 מהם היו בעלי חבילת שטח (SUPER) עם המיתלים המתכווננים - מה שדרש "פחות" זהירות , אך כולם עברו את אותם מכשולים ואותם מעברים טכנים ללא שום פגע (שוב , זה היה קורס מסודר עם מכוון , אני נוטה להאמין שללא מכוון וללא סבלנות , מספיק מיקום לא נכון של הגלגל וזה יכול להסתיים עם נזק לא נעים לכיס ..).

Not the sound of silence -ABARTH

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים...מדהים...מדהים! ועוד עם צמיגי כביש.

 

עם הפאג'רו ( קצר, בנזין, מצומג וערוך לשטח) נתקלתי שם בקשיים.

 

אתה בעל הפאג'רו בנזין שככה אתה אומר עליו, אם כן לפי דעתי יש לך טעות אני נהגתי על פאג'רו בנזין קצר גם על הדור הקודם וגם על הדור החדש ושניהם היו וישארו מלכים בשטח.

 

יניב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5632 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...