Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שנה טובה לכל חברי הפורום!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה אני מאחל לכל חברי הפורום שנה טובה בלי בעיות בכבישים :lol: ונקווה ששנת 2004 תיהיה יותר טובה בלי פיגועים ושיהיה הכל בסדר שנה טובה!!!!! :wink:

פורסם

HAPPY NEW YEAR!

405788.jpg

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

שנה טובה לכולם !!!

שיהיה לכם דלק כמו מים ושתדברכו בטורבו של KKK, בבולמי קוני, בקפיצי איבך ובכל שיפור שאי פעם תחפצו בו !!!

 

(וברכה מיוחדת לבעלי הרישיון שאין להם כסף לאוטו...)

שיפול עליכם סכום כסף נכבד או דוד עשיר שיממן לכם את מכונית חלומותיכם !!!

פורסם

שנה טובה לכולכם ושבאמת תזכו לכל דבר שרציתם.

 

והלוואי שהשנה הזאת תיהיה מוצלחת לכולם בעבודה,בלימודים,ובחיים עצמם :p

 

 

 

ואולי גם לי שהשנה הזאת אני יגשים משהו שלא האמנתי שזה יכול לקרות הלוואי שזה יצליח :p

 

 

אתם תדעו את זה בקרוב זה סוד :lol:

 

ודיסקובר אהבתי מאד את התמונה :hihi:

פורסם
שנה טובה לכולם !!!

שיהיה לכם דלק כמו מים ושתדברכו בטורבו של KKK, בבולמי קוני, בקפיצי איבך בקפיצי איבך ובכל שיפור שאי פעם תחפצו בו !!!

 

(וברכה מיוחדת לבעלי הרישיון שאין להם כסף לאוטו...)

שיפול עליכם סכום כסף נכבד או דוד עשיר שיממן לכם את מכונית חלומותיכם !!!

 

 

אמן

פורסם
ודיסקובר אהבתי מאד את התמונה :hihi:

 

2005 יעשה עם החלק הקדמי :lol::wink::D:hihi::king:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לכוווווווווולם שתיהייה שנה טובה ומלאה במכוניות ושיפורים

ודיסקובר בהחלט תמונה נחמדה ביותר :lol::lol::lol:

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

מאחל לכולם שנה אזרחית חדשה!!!

שתיהיה יותר טובה מהקודמת.....

 

*עכשיו השעה 05:10 אני חזרתי מהמשמרת בצבא!!!

והיום הוא אחלה יום ליחידה שלי....

כי היחידה שלי הביאה את המחבל היום בתל אביב

 

לכן אני מקווה ששנה זו תיהיה אחלה שנה בשביל כולם

וגם בשביל היחידה שלי.....

yoav-1.jpg

פורסם
מאחל לכולם שנה אזרחית חדשה!!!

שתיהיה יותר טובה מהקודמת.....

 

*עכשיו השעה 05:10 אני חזרתי מהמשמרת בצבא!!!

והיום הוא אחלה יום ליחידה שלי....

כי היחידה שלי הביאה את המחבל היום בתל אביב

 

לכן אני מקווה ששנה זו תיהיה אחלה שנה בשביל כולם

וגם בשביל היחידה שלי.....

yoav-1.jpg

אמן!

וישר כוח ליחידה המעולה שלך!!!!! :):)

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

שמחירי הדלק יירדו

שהמס על חלפים יופחת

שהספורט המוטורי הארץ יזוז לאן שהוא...

 

וששנת 2004 תהיה נחמדת כמו פיא תפוחים צונן בערב סיבירי אפלולי.

 

 

 

שנה אזרחית טובה.

 

 

 

רון.

-בהחלט, בכל מערכת חוק אחרת-

art like1.jpg

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...