Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

+1

באמת שאתה צודק!

הראות טובה ולא כזאת נוראה, נהג שמרוכז בנהיגה שלו ויודע לעבר מה הוא מתבונן אני בטוח שאין לו בעיה עם זה.

כמו כן זה באמת עוזר נגד סינוורים.

Polo 2012

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני אישית מת על הוילון הזה.

 

אני גם דאגתי לצפות את המדף האחורי בבד שחור ולרסס ספריי פגושים שחור על הכיסוי של הרמקולים כדי להסתיר אותם.

 

כיום פשוט לא רואים את הרמקולים דרך הוילון...

 

לגבי הירידה בשדה הראייה - מסכים במאה אחוז. יש אכן ירידה במה שרואה הנהג מאחור, ירידה במה שרואה הנהג של האוטו.

 

אני חושב אישית שמבחינתי הירידה בראות היא נסבלת בהחלט - מה עוד שהיתרון האמיתי הוא המנעות מהעצבים של אורות גבוהים שנוטים לעשות נהגים ישראלים רבים.

חבל שלא מובן שעיקר הבעיה אינה הירידה בראיה לאחור שלך הנהג, למרות שגם בה אסור לזלזל, אלא הירידה הטוטאלית בשדה הראיה של מי שנוסע מאחוריך. שווה בנפשך נסיעה מאחורי משאית שמבחינה לפתע במכשול וסוטה בפתאומיות. מרבית הסיכויים שאותו מכשול יהווה עבורך קיצור דרך מאוד מענין. אם היה מדובר ברכב פרטי לפניך הסיכויים שלך לראות את אותו מכשול היו גבוהים בהרבה (אם ראה מישהו את סצינת התאונה בתחילת הסרט "דיסטרביה", הוא יידע מצוין למה כוונתי ).

כמובן שזה הזמן לכל החכמים לקפוץ עם : "אז תשמור מרחק" או "מה פתאום שדבר כזה נדיר בכלל יקרה", או "אז אתה רוצה שלא יהיו משאיות על הכביש" ו"זה בכלל מותר". אז נכון שצריך לשמור מרחק, אבל לא תמיד זה קורה, גם לטובים בינינו וגם אובדן שליטה הוא דבר נדיר יחסית ובכל זאת אף אחד לא יוותר על ESP ומשאיות למרות הסיכון הגדול הטמון בהן, הן הכרח שאי אפשר בלעדיו ווילון אינו בדיוק כזה והעובדה שדבר מסוכן מותר אינו מוריד בשל כך ממסוכנותו.

אני מניח כפי שכבר כתבתי כאן שההסברים הללו אינם זוכים לאוזן קשבת מסיבות שונות, כמו "לא רוצה שיסתכלו לי לתוך האוטו", "מה יגן לי על הרמקולים" "מה אתה מתערב לי בחיים", "רק לחשוב איך לאמלל את הנהגים בכל מיני גזרות מטומטמות", "וילון זה נורא יפה" ועוד כל מיני הסברים מלומדים, ולמרות שהתחייבתי כאן שלא אתייחס לענין הזה, לו התייחסתי לא מעט בעבר, הרי שהסיכוי שאחד מכם אולי יבין שווה את כל התגובות שהיו ואולי גם יהיו.

פורסם

חבל שמיהרת להתקין,היה לי פעם לקוח שלא רצה לעשות חורים גם כן בהונדה והפתרון שמצאתי היה להוריד את הרמקול האחורי,להשחיל דרך החורים הקטנים שמכסים את הרמקול חוט ברזל שחור ובעזרתו לתפוס את הוילון טוב טוב ולהחזיר את הרמקול למקומו. הוילון ישב ממש חזק וטוב ולא זז לשום מקום.

דוגמא:

%D7%95%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9F_%D7%90%D7%97%D7%95%D7%A8%D7%99_%20003.jpg

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אני גר בכפר סבא(אזור המרכז) מישהו יכול להגיד לי מאיפה אפשר לקנות וילון אחורי של הונדה ?

ראיתי פעם על איזה גולף וילון אחורי שנראה כזה כמו רשת האם מישהו יודע מאיפה קונים כזה דבר ?

פורסם
חבל שלא מובן שעיקר הבעיה אינה הירידה בראיה לאחור שלך הנהג, למרות שגם בה אסור לזלזל, אלא הירידה הטוטאלית בשדה הראיה של מי שנוסע מאחוריך. שווה בנפשך נסיעה מאחורי משאית שמבחינה לפתע במכשול וסוטה בפתאומיות. מרבית הסיכויים שאותו מכשול יהווה עבורך קיצור דרך מאוד מענין. אם היה מדובר ברכב פרטי לפניך הסיכויים שלך לראות את אותו מכשול היו גבוהים בהרבה (אם ראה מישהו את סצינת התאונה בתחילת הסרט "דיסטרביה", הוא יידע מצוין למה כוונתי ).

כמובן שזה הזמן לכל החכמים לקפוץ עם : "אז תשמור מרחק" או "מה פתאום שדבר כזה נדיר בכלל יקרה", או "אז אתה רוצה שלא יהיו משאיות על הכביש" ו"זה בכלל מותר". אז נכון שצריך לשמור מרחק, אבל לא תמיד זה קורה, גם לטובים בינינו וגם אובדן שליטה הוא דבר נדיר יחסית ובכל זאת אף אחד לא יוותר על ESP ומשאיות למרות הסיכון הגדול הטמון בהן, הן הכרח שאי אפשר בלעדיו ווילון אינו בדיוק כזה והעובדה שדבר מסוכן מותר אינו מוריד בשל כך ממסוכנותו.

אני מניח כפי שכבר כתבתי כאן שההסברים הללו אינם זוכים לאוזן קשבת מסיבות שונות, כמו "לא רוצה שיסתכלו לי לתוך האוטו", "מה יגן לי על הרמקולים" "מה אתה מתערב לי בחיים", "רק לחשוב איך לאמלל את הנהגים בכל מיני גזרות מטומטמות", "וילון זה נורא יפה" ועוד כל מיני הסברים מלומדים, ולמרות שהתחייבתי כאן שלא אתייחס לענין הזה, לו התייחסתי לא מעט בעבר, הרי שהסיכוי שאחד מכם אולי יבין שווה את כל התגובות שהיו ואולי גם יהיו.

 

חלק לא מבוטל מהיצרנים מצייד את הרכב בוילון מקורי. גם היצרנים מטומטמים ומסכנים אותך ?

פורסם

גם לי יש כזה. לא יודע אם זה באמת מוריד את הטמפ' בקיץ (מאוד מקווה שכן אבל אני לא אתחיל לעשות ניסויים עם מד טמפ'), אבל זה נורא עוזר במניעת סנוורים (מה שדווקא כן הופך אותו לבטיחותי)

המקרה היחיד בו הוא מפריע לראות זה בכביש חשוך לגמרי (וגם אז-אם זה כביש למכוניות בד"כ יש אורות ואז רואים, ואם זה רוורס אז יש אור רוורס)

אישית אני מאוד מרוצה, אבל כדי לא לקחת סיכונים מיותרים אני מוריד אותו בתקופה שבין נובמבר לפברואר כי גם ככה לא צריכים הצלה.

פורסם

הוילון האחורי בהחלט מפריע לנהגים שמאחורה. cartom ו רועי5 צודקים.

הוילון גם מפריע לנסיעה רוורס בשעות שאין הרבה אור . לא כל נהג טורח לקפל לפנות ערב ולפרוש בבוקר, כך שיש פה סיכון נוסף.

 

לפני שנים נמכר פה תריס פנימי (שהשלבים שלו אופקיים) לחלון האחורי . התריס הזה פתר את 2 הבעיות: גם לטווח ראות של הנהג מאחור וגם לנסיעה רוורס של הרכב עצמו. משום מה לא ניתן יותר למצוא תריס כזה.

 

יהודה

פורסם
חלק לא מבוטל מהיצרנים מצייד את הרכב בוילון מקורי. גם היצרנים מטומטמים ומסכנים אותך ?

אם מערכת השיפוט שלך משאירה לאחרים, גדולים ככל שיהיו, את ההחלטה מה טוב או לא עבורך, אתה בהחלט צודק, אבל אז גם אין לנו בסיס משותף להתדיינות.


×
×
  • תוכן חדש...