Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אוהב מאוד וילון אחורי ואני חושב שזה מוסיף ליופי של האוטו .

ולמרות שאני מבין את הסיכון שאתה מדבר עליו אני לא מסכים איתך בכלל .

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
רועי5, פיתרון של איסור לשים וילון אחורי, תעזור רק לאותם עבריינים שנדבקים לפגוש ולא שומרים מרחק.

על מנת שיהיה לך מספיק זמן להגיב לבלימת חירום של רכב שלפניך, קבוע מרחק בחוק שאותו יש לשמור.

 

יש מספיק רכבים מסחריים, כגון משאיות, אוטובוסים, טנדרים וכד' שאין להם בכלל חלון אחורי. מה תחוקק בישבילם? מסך פלאזמה במקום חלון ומלצמה על פגוש? זה יהיה לטובת יצרני ציוד הזה ותו לא, בדיוק כמו עם פנסים מצחיקים האלו למעלה, לאוטובוסים שמבאים ילדים.

 

 

 

רועי5, כפי שניראה מתגובות שבאו אחרי התגובה שלי, תגובתך היא זאת שמיותרת כאן.

 

בארץ ממציאים כל מיני מכשולים ומגבלות חסרות כל שחר, שמטרתן רק לשמן את מסחטת כספים המשומנת היטב גם ככה.

מכשולים ומגבלות האלו באים רק למטרה אחת: להגיד "עשינו", "תרמנו", "השקענו" וכד'.

כפי שרואים במציאות, מגבלות האלה לא תורמות להקטנת מספר תאונות דרכים.

 

 

תגובתי הייתה ברוח הודעה שהגבתי עליה.

הנושא הזה נטחן לעייפה לא פעם בעבר. העובדה שמדובר בסיכון תחבורתי מהמעלה הראשונה, אינה קפריזה שלי ומחקרים לא מעטים, לרבות בטכניון, מגיעים לאותה מסקנה.

הטיעונים שלך, שאיני רואה מקום להתייחס למידת רצינותם, עלו כבר באותם שירשורים רחוקים. מענין אותך לראות ? חפש. לא מענין ? שיהיה לך חג שמח.

פורסם

רועי5, אתה יכול לספק לנו כאן כמה קישורים למחקרים כאלה, מבלי שנצתרך לחפש?

 

מדבקות מחזירי אור לרכבים ישנים, כניראה פרי של מחקרים בעלי אותו אופי כמו מחקרים שאתה מסתמך עליהם כאן.

לפני כמה זמן היה מחקר של משרד תחבורה בקשר לתחבורה ציבורית בשבת. מסכנות היו שאין ביקוש לתחבורה ציבורית, כי אנשים לא ממתינים לאוטובוסים בתחנות.

קסנון שאסור להתקין על מכוניות בארץ, בחו"ל מותר.

 

בקיצר, לא חסר מגבלות שמציבים כאן לנהגים ישראליים, כתוצאה מכל מיני מחקרים חכמים.

 

הזכירו באחד משרשורים זיהום אויר. יש מחקר שמוכיח שפסי האטה מגבירים מאוד זיהום אויר, כתוצאה מבלימה והאצה כל כמה מטרים. כאן בארץ, כל כמה מטרים שמים פס האטה מרובע ששובר בנוסף מתלים.

 

האם כתוצאה ממגבלות האלה, כמות תאונות דרכים יורדת? העלו קנסות, שינו שיטת ניקוד. עזר?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בקיצר, לא חסר מגבלות שמציבים כאן לנהגים ישראליים

 

 

לא לחינם מרכיבים רסן לסוסים .

הסוס במקור הינו חיית בר ( פרא ) ואם לא היתה מרוסנת אז לא ברור מה היתה התנהגותה .

תסיק את המסקנות לבד אם תצליח להקיש מדבריי .

במדינות מערביות מפותחות בהן האוכלוסיה מפותחת מנטלית , רגשית ,שכלית , ובעלת תרבות נהיגה בוגרת ולא מזלזלת בנהגים האחרים , כפי שקורה ברוב המדינות באירופה המערבית ובארה"ב החוקים שונים בכל מה שקשור לכלי תחבורה כמו גם התיחסות הרשויות לציבור הנהגים עצמם , והתיחסות הנוהגים בכביש לציבור הנהגים שסביבם ( לדעתי בעיקר ציבור הנהגים שם תורם לכך )

לצערי אני עדיין רואה את הגישה הקלוקלת של ציבור הנהגים ממש כאן מעל דפי הפורום , אני לא צריך להיות בעל וותק של מעל 30 שנה בנהיגה ( ויש לי כזה וותק ) כדי להבחין עד כמה המצב והגישה של הנהגים כאן בארץ מתדרדר לרמות שמביישות את הנהג עצמו ולא את הרשויות .

ישראל רוצה להיות אמריקה , וישראלים רבים רוצים להיות מערביים , אבל הרבה הרבה מאוד ישראלים לא הפנימו את הדרכים הנכונות להתפתחות בכיוון מערב , ורצונם העז להיראות 'כמו' גורם להם להיראות ממש לא טוב בלשון המעטה .

אני נוהג מעל ל 30000 ק"מ בשנה , ואני לא נהג במקצועי , ומספיק לי להתבונן מסביבי בכביש כדי להבחין אפילו מרחוק בכל אותם TYPE CAST 'טיפוסים' שגם אם הם לא מסמנים את עצמם בערסמובייל מהבהב - צורת נהיגתם צועקת למרחוק - שופוני !

לסיכום דבריי בשרשור זה , אני חושב שאם אתה לא הבנת עד עתה מה הסיבה לאנלוגיה שהעליתי , אז כולי תקווה כשתגדל , תבין .

פורסם

איך הצלחת להתקין את זה צמוד כל כך לשמשה? בחלק התחתון ניסיתי גם להתקין בסיוויק וברגע שזה היה במרחק הזה מהשמשה לא יכולתי להגיע עם המברג לבורג

פורסם
בזכות זה, אומנם זה קצת מכוער אבל לא היה איכפת לי.

וכן, היה קצת קשה לתמרן שם עם המברג.

 

 

תתחדש. . .

נראה יפה מאוד.

 

נ.ב.

טיפ:

לגבי התמרון של המברג - יש רכבים שאם מורידים את המשענות גב קדימה אז ניתן להזיז את הפלטה ממקומה

ואז יש אפשרות לתמרן עם המברג והברגים בלי בעיה(קצת אולי יותר עבודה,אבל משתלמת בלי בעיות עם המברג).

 

 

חן

פורסם

בפעם הבאה שווה להכיר את המברג הבא (ראו תמונה).

מאוד שימושי, וניתן בעזרתו להבריג ברגים גם היכן שמברג "בולדוג" לא יכנס.

חיסרון - קשה להפעיל מומנט.

angle.jpg

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

אני אישית מת על הוילון הזה.

 

אני גם דאגתי לצפות את המדף האחורי בבד שחור ולרסס ספריי פגושים שחור על הכיסוי של הרמקולים כדי להסתיר אותם.

 

כיום פשוט לא רואים את הרמקולים דרך הוילון...

 

לגבי הירידה בשדה הראייה - מסכים במאה אחוז. יש אכן ירידה במה שרואה הנהג מאחור, ירידה במה שרואה הנהג של האוטו.

 

אני חושב אישית שמבחינתי הירידה בראות היא נסבלת בהחלט - מה עוד שהיתרון האמיתי הוא המנעות מהעצבים של אורות גבוהים שנוטים לעשות נהגים ישראלים רבים.


×
×
  • תוכן חדש...