Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6469 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הידע שלי במערכות לאוטו מאוד דל אשמח לעזרה

 

יש לי מאזדה 3 2007

ואני רוצה להתקין מגבר חזק ורמקולים שיתאימו לו יש לי סאב שהיה עובד על פיוניר 600 100X4 אז חשבתי על

jbl 1004 gto שנראה לי כמו אופציה טובה כי יש לו את אותם נתונים כמו הפיוניר שהיה לי והייתי מאוד מבסוט ממנו וככה אני גם יודע שהסאב שיש לי יעבוד איתו טוב

בקשר לרמקולים אין לי מושג מה אני צריך לבחור כדאי להתאים אותו למגבר חשבתי על תקציב של 3 אלף בשביל המגבר והרמקולים והמגבר עולה 1500 ככה שנשאר 1500 לקוממפוננט

עוד דבר שלא הבנתי זה האם הקומפוננט זה טויטרים 2 רמקולים לקדימה ו2 למאחורה או רק 2 למקדימה וטויטרים?ובמקרה הזה אני צריך לקנות עוד זוג קומפוננט למאחורה או רק זוג רמקולים פשוטים?חשוב לי מאוד שהרמקולים ינצלו את כל הכוח של המגבר!

 

תודה מראש על העזרה!

פורסם

פרטי המגבר:

מפרט טכני :

- מגבר 4 ערוצים באיכות סאונד גבוהה מאוד

- הספק:100X4 וואט RMS ב 4 אום

- הספק:150X2 וואט RMS ב 2 אום

- הספק: 600 וואט

- יחס אות לרעש: 104dB

- טווח תדרים: 10Hz - 100kHz (-3dB)

- מידות: (L x W x H) 18-9/16" x 10-3/8" x 2-1/8"

פורסם

קומפוננט בא לך זוג רמקולים זוג טוויטרים וזוג קרוסים(אלא אם כן בא לך 3 way בניות ובלאגנים)..אם תריץ פה חיפוש יש לך פה מגוון המלצות כמו

hertz hi energy

morel doteck

morek hibrid

focal v2

אבל כל אחד פה יגיד לך שבשביל לבחור קומפוננט רק אתה צריך לשמוע כי כל אחד והצלילים שהוא אוהב

 

אותו דבר עם המגבר יש לך כל מיני כגון

jbl 74.4

jbl1004

mac audio z4200

rockford t4004

 

ואם אתה פתוח בעניין יד 2 אז נכנס לך פה עוד אפשרויות..

×
×
  • תוכן חדש...