Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הדבקת דיפוני דלת, פז'ו 306.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברור לי שהבעייה אינה באוטו, אלא אצלי. פשוט משגע אותי שיש דברים מדלדלים, מתקלפים, שבורים, עקומים וכיו"ב באוטו, והפז'ו, מה לעשות - כדרכן של צרפתיות - מתעקשת לקרקש ולקשקש כל הזמן.

 

בקיצור - ריפודי הדלתות (קרי הבדים )- מחלה של 306 - נפרדו מדיפוני הדלתות עצמם, והם נראים כרגע כמו וילונות - אחרי שאני מכבס אותם (לא שאני מכבס וילונות, אבל ברמה התיאורטית, לו הייתי מכבס, הם היו יוצאים מקומטים ומסמורטטים).

 

ולשאלת ראש הממשלה:

נניח לרגע, באופן היפותטי, שאני חפץ לשים את נפשי בכפי, לקלף את הבדים הללו ולהדביקם, אחר כבוד, חזרה למקומם.

באיזה דבק כדאי להשתמש? חשבתי על דבק מגע (מה שעשוי גם לת הרגשה נעימה למדי לנוסעים ברכב, לפחות לכמה ימים :loco:), אבל נראה לי שבגל החום הראשון הדבק לא יחזיק, מה גם שלא מומלץ לנהוג תחת השפעת חומרים ממיסים (את המוח).

 

מישהו מכיר דבק ספציפי לעבודות כאלה (כלומר, שיעמוד בחום של לפחות 60 מעלות, לאורך זמן, וגם שלא יעשה לי מבד הריפוד חתיכת קרש) ?

 

אשמח להמלצות.

 

תודה.

 

***עריכה********

 

את השרשור הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=47005

ראיתי, אבל אז הפורום היה בחיתוליו, יכול להיות שהוא השכיל מאז (וכפי שאמרתי, נראה לי שדבק מגע לא יעמוד בחום).

פורסם

הבעיה לא אצלך. זאת לא בעיה בעצם.

 

אין שום סיבה שדברים יקרקשו.

 

בכל מקרה אני הייתי חושב על הכיוון של רפד רכב. יכול להיות ששווה להפריד את הבדים ולשלוח אותם לזבל - לשים משהו קצת יותר יפה מהריפוד המקורי.

 

מבחינת דבקים - תנסה את הדבקים הרציניים יותר של UHU. הם עמידים מאוד.

פורסם

אכן רוב רכבי פיג'ו סובלים מבעיות דיפון הדלתות. אין זה אומר שגם סובלות מרעשים !

בעניין הדיפון גש לרפד והוא יבצע דיפון עם בד יפה שאתה תבחר וכלות הכל תהיה מרוצה...

עלות הדיפון 500 ש"ח

מיצובישי אאוטלנדר פרימיום שנת 2017 - היהלום היפני 

יונדאי אלנטרה I35 שנת 2012

פורסם

לא רוצה בד יפה !

רוצה את הריפוד המקורי שלי, ג'ינס !

איזה דבק טוב לי להדביק חזרה? (אגב, ריפוד רכב זה לא תורה מסיני, אולי אעלה כמה תמונות שתראה).

 

ולך, ד"ר סובארו - כנראה לא היו מכוניות צרפתיות. גש ללובינסקי או לקרסו ובדוק. זה חלק מהמפרט הטכני :-D.

פורסם

אני נוסע בסיטרואן קסארה. אין יותר צרפתי מזה, אולי רנו 4 יותר צרפתית 8).

 

אצלי אין שום דבר מקרקש או רועד או שבור.

זה לא אומר שלא קיבלתי את זה ככה...

 

מה הסוד? מאבק עיקש בקרקשת.

כל דבר שעשה רעש שאינו אמור להיות חלק מהאוטו, אובחן בצורה מדוקדקת.

 

הגעתי עד לרמה שאבחנתי רעש מידית החלון (עוד כשהחלונות היו ידניים אצלי) - רעש שהיה מופיע רק כשהמוזיקה גרמה לרטט.

שניה אחרי שגיליתי את החופש בידית קניתי אחת אחרת (מחלון אחורי) מפירוק. הרעש פסק.

 

באדיקות כזו עברתי על כל רשרוש במכונית - וכיום אני נוהג בקסארה דיזל ללא כל קרקוש - וזה עוד דיזל מטרטר!!!

 

אז לא להטיף לי מוסר על הצרפתיות המקרקשות :twisted: הכל עניין של רצון והתמדה.

פורסם
אני נוסע בסיטרואן קסארה. אין יותר צרפתי מזה, אולי רנו 4 יותר צרפתית 8).

 

אצלי אין שום דבר מקרקש או רועד או שבור.

זה לא אומר שלא קיבלתי את זה ככה...

 

מה הסוד? מאבק עיקש בקרקשת.

כל דבר שעשה רעש שאינו אמור להיות חלק מהאוטו, אובחן בצורה מדוקדקת.

 

הגעתי עד לרמה שאבחנתי רעש מידית החלון (עוד כשהחלונות היו ידניים אצלי) - רעש שהיה מופיע רק כשהמוזיקה גרמה לרטט.

שניה אחרי שגיליתי את החופש בידית קניתי אחת אחרת (מחלון אחורי) מפירוק. הרעש פסק.

 

באדיקות כזו עברתי על כל רשרוש במכונית - וכיום אני נוהג בקסארה דיזל ללא כל קרקוש - וזה עוד דיזל מטרטר!!!

 

אז לא להטיף לי מוסר על הצרפתיות המקרקשות :twisted: הכל עניין של רצון והתמדה.

 

 

 

מה אתה רציני.

 

איזה תגובה לא קשורה....אתה לא חייב להעלב, להעלב זה מבחירה.

בטור אחד שמכיר מקרוב את הפז'ו, ועכשיו גם את ה 407 החדשה.

שאחרי שנתיים גם המפתח של האוטו כבר לא ממש ניראה כמו מפתח, הוא כבר מיזמן לא ניכנס ויוצא מהשלט שלו.

וזאת רק ההתחלה.

 

ואם תכיניס את האוטו למוסך פעם בשבוע לבדיקה כללית, ותתמיד.

וגם אז תקרה לזה אמינות, אז כל הכבוד. אתה מתמיד באמונה שלך לצרפתיות:-)

פורסם

הפתרון המיידי הנוח הקל והחזק לבעיה הנ"ל פשוט ביותר

תרסיס דבק כמו של רפדים

ניתן למצוא בהום סנטר או באייס +- 90 ש"ח

 

ללא ריח,חזק מאוד,עמיד בטמפרטורות הרכב בשמש.

פורסם
אני נוסע בסיטרואן קסארה. אין יותר צרפתי מזה, אולי רנו 4 יותר צרפתית 8).

 

אתה חולמת, קסארה רחוקה שנות אור מהסיטרואן של פעם, שהיו מתפרקות רק בכח המחשבה.

 

אצלי אין שום דבר מקרקש או רועד או שבור.

זה לא אומר שלא קיבלתי את זה ככה...

 

מה הסוד? מאבק עיקש בקרקשת.

כל דבר שעשה רעש שאינו אמור להיות חלק מהאוטו, אובחן בצורה מדוקדקת.

 

הגעתי עד לרמה שאבחנתי רעש מידית החלון (עוד כשהחלונות היו ידניים אצלי) - רעש שהיה מופיע רק כשהמוזיקה גרמה לרטט.

שניה אחרי שגיליתי את החופש בידית קניתי אחת אחרת (מחלון אחורי) מפירוק. הרעש פסק.

 

באדיקות כזו עברתי על כל רשרוש במכונית - וכיום אני נוהג בקסארה דיזל ללא כל קרקוש - וזה עוד דיזל מטרטר!!!

 

אז לא להטיף לי מוסר על הצרפתיות המקרקשות :twisted: הכל עניין של רצון והתמדה.

 

מציע לתיגש לרופא ותבקש בדיקת שמיעה. אין לך מה להיבהל, השמיעה דועכת אצל כולם עם השנים, אצל בעלי צרפתיות במיוחד :twisted:.

 

 

לגבי תרסיס הדבק - חן חן לכם - נראה שזה בדיוק הדבר שחיפשתי :-D.

פורסם

בסופו של דבר רפד יעשה את העבודה טוב יותר ועמיד יותר לאורך שנים.

גם אני ניסיתי לבד ברכב שלי ונשברתי. הוצאתי מאוד בודדות של שקלים וקיבלתי עבודה איכותית.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=222574

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אני לא מכיר סיטרואן של פעם. אני מכיר את הקסארה שלי, זה הכל.

 

לא יודע לגבי "צרפתיות" או "אמונה" או WHATEVER.

 

אני מבסוט בסה"כ מרכב די ישן עם המון ק"מ שמתנהג נהדר ולא עושה צרות מיותרות.

 

אה, והוא גם עלה גרושים...

פורסם
אני נוסע בסיטרואן קסארה. אין יותר צרפתי מזה, אולי רנו 4 יותר צרפתית 8).

 

אצלי אין שום דבר מקרקש או רועד או שבור.

זה לא אומר שלא קיבלתי את זה ככה...

 

מה הסוד? מאבק עיקש בקרקשת.

כל דבר שעשה רעש שאינו אמור להיות חלק מהאוטו, אובחן בצורה מדוקדקת.

 

הגעתי עד לרמה שאבחנתי רעש מידית החלון (עוד כשהחלונות היו ידניים אצלי) - רעש שהיה מופיע רק כשהמוזיקה גרמה לרטט.

שניה אחרי שגיליתי את החופש בידית קניתי אחת אחרת (מחלון אחורי) מפירוק. הרעש פסק.

 

באדיקות כזו עברתי על כל רשרוש במכונית - וכיום אני נוהג בקסארה דיזל ללא כל קרקוש - וזה עוד דיזל מטרטר!!!

 

אז לא להטיף לי מוסר על הצרפתיות המקרקשות :twisted: הכל עניין של רצון והתמדה.

 

מסכים מאוד .

השיטה הצרפתית והאיטלקית , אחזקה שוטפת עם יד על הדופק :idea:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=171904&highlight=%D7%A4%D7%99%D7%90%D7%98

והחשוב מכול - כאשר מחזירים את החלקים , שפורפרת סיליקון שקוף קטנה ( כמו קרם ידיים ) ושפורפרת דבק מגע .

כל פלסטיק בחיבור נמרח בשכבה קטנה של סיליקון , אז מוכנס הבורג כאשר בקצהו טיפה של דבק מגע .

מחזקים , מנגבים שאריות ונותנים זמן ליבוש , החלקים מקובעים אין רישרושים והם לא משתחררים .

 

שמר -שאני מקנה בך :grin: יש לך זמן לפרוייקטים ( הזכרתה לי נשכחות , עם השרשור על ה BX )

 

רצוי לפרק את הדופן ,ולבצע את ההדבקה מחוץ לרכב,אחרי ההדבקה עבור עם מגב קטן של חלונות , או קרטון על הבד

מהאמצע כלפי חוץ , להדק ולהוציא כיסי אויר , אם אין קנט פלסטיק התופס את הבד בקצוות .

קח מקלות עץ קטנים ושטוחים בגודל הדלת , והנח אותם לאורך הקצוות להידוק , הנח עלייהם משקולת אבל לא בלחץ מוגזם .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

נדמה לי שאני אחד האנשים היותר סובלים בפורום מצרפתיות, ראה מצ"ב:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=970

 

יש כדורים כחולים קטנים שלוקחים פעמיים ביום וההתמכרות לצרפתיות עוברת... לא חייבים לסבול

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

בשטוטגרט עומלים לא מעט פועלים בכדי להקנות לריפוד הדלת ב S CLASS, תחושה ומראה של קפלים. אתם מקבלים את זה בחינם במכוניות זולות לאין ערוך ומיד רצים לשאול איך להדביק חזרה. מה קורה כאן ?

×
×
  • תוכן חדש...