Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל תודה לכל התורם את עזרתו לנושא .

קניתי לא מזמן מכשיר של ALPINE את ה-IDA-X100 , והוא באמת משהו מיוחד חיברי את האיפוד ובאמת לא ממש חשבתי

על הרדיו וזה עדיין לא יהרוג אותי אם לא יהיה , אבל תמיד טוב שאפשר לשמוע דיווחי תנועה ולפעמים קצת חדשות ,

בקיצור (וזה היה ארוך) אני צריך לדעת אם אפשר לכייל את המכשיר או שיש איזה לחיצה מסויימת שתגרום לבחור תדרים

אירופיים ולא אמרקאים . (המכשיר אמרקאי).

ושוב תודה לכולם.

פורסם

בעיקרון תריץ חיפוש בפורום טחנו את הנושא הזה.

לפי מה שזכור לי לא לכל מכשיר ניתן לעשות כיול תדרים לשיטה האירופאית ע"י לחיצת כפתורים מסויימת או במעבדה.

אם אני לא טועה בדר"כ זה עולה בין 200 ל-450 שקל במעבדה וניראה לי שיש מעבדה ברדיו מילאנו שמתעסקת עם דברים כאלו.

תריץ חיפוש בפורום רוב הסיכויים שתימצא משהו.

בהצלחה.

פורסם

אני מכיר את הדגם שאתה מדבר עליו.

תנסה לבדוק בחוברת הפעלה של המכשיר אולי יש שם מידע לגבי זה,אתה יכול לנסות ליצור קשר עם היבואן/מפיץ של אלפיין בארץ ולנסות לברר מולם.

כמו כן עם זכור לי נכון ברדיו מילאנו יש מעבדה שמתעסקת בכיול תדרים,נסה ליצור איתם קשר ולברר.

כך בחשבון שיכול להיות שזה יהיה פעולה פשוטה או פעולה מאוד מורכבת ויקרה עד בלתי אפשרית.

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...