Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה - אין לי מושג איך לתאר את זה......


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אחחח השרייד, השרייד :oops::(:mad::x:cry:

 

 

 

זה ישן, ישן תחת. ומשתמש - מה גורם לך לחשוב שזה פוטושופ?

 

 

 

ראלימן

 

תמונה פנורמית, מכיר את זה מפוטושופ. אני יכול לעשות כאלה מכמה צילומים.

פורסם
אחחח השרייד, השרייד :oops::(:mad::x:cry:

 

 

 

זה ישן, ישן תחת. ומשתמש - מה גורם לך לחשוב שזה פוטושופ?

 

 

 

ראלימן

 

תמונה פנורמית, מכיר את זה מפוטושופ. אני יכול לעשות כאלה מכמה צילומים.

 

יכול להיות, אבל אתה יודע.. הפנורמי זה מעולם הצילום. יש מצלמות (ועדשות) שמצלמות ככה

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם

נראה כיאלו צולמו מס' תמונות ולאחר מכן הן חוברו במחשב ע"י תוכנה.

העניין מוכר מאוד בהמצלמות (יש את זה בCanon A200, G1,G2 מניסיון, אני מניח שלכל שאשר המצלמות גם).

פורסם
נראה כיאלו צולמו מס' תמונות ולאחר מכן הן חוברו במחשב ע"י תוכנה.

העניין מוכר מאוד בהמצלמות (יש את זה בCanon A200, G1,G2 מניסיון, אני מניח שלכל שאשר המצלמות גם).

 

היה דיווח בעיתונות על המקרה, לדעתי גם עם תמונות. התמונה (לצערנו) אמיתי לגמרי. המסה של האוטובוס מספיקה בשביל ליצור דבר כזה.

 

גיא.

×
×
  • תוכן חדש...