Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

B3 סדאן -ה"הפתעה" של סובארו...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין I30 סדאן

 

זה הדור החדש ליונדאי אלנטרה, שנמכר רק עם תקינה אמריקאית ובמזרח הרחוק ולכן הרכב לא מיובא.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כמו שכתבתי, הרכב שראיתי היה עם תוויות ELANTRA ולא I30.

 

אבל חוץ מגריל שונה, הרכב נראה בדיוק כמו I30.

 

 

לדעתי כן מדובר באותו רכב, ותקינה זה עיניין של זמן.

 

 

פורסם
כמו שכתבתי, הרכב שראיתי היה עם תוויות ELANTRA ולא I30.

אבל חוץ מגריל שונה, הרכב נראה בדיוק כמו I30.

לדעתי כן מדובר באותו רכב, ותקינה זה עיניין של זמן.

אתה מתעקש סתם. זו אלנטרה, לא i30. מעבר לכך שאני לא מבין איפה אתה רואה דמיון בין השתיים, האלנטרה היא פשוט מכונית שונה. בסיס הגלגלים של האלנטרה קצר יותר, מפשקי הגלגלים צרים יותר, המנועים שונים... בקיצור - זה לא אותו אוטו, נקודה.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
למה אכזבו? מה שמנע מגרסת ההאצ'בק להמכר טוב זו העובדה שהיא האצ'בק! הישראלי הטיפוסי אוהב את השילוב המנצח "אוטומט + תא מטען", וזה בדיוק מה שיעלה את רף המכירות של הדגם. היתרון הנוסף של סובארו הוא שכל הדגמים של הסדאן נמכרים גם עם תיבה ידנית, וזו אופציה שחסרה להרבה משפחתיות.

במקרה של הB3 תא מטען הוא לא ענין של טעם, הוא פשוט הכרח למי שצריך יותר מעוד תא כפפות מאחור.

פורסם

הבעיה בB3 סדאן הנוראית הזאת היא שבדומה לרנו קליאו קלאסיק למשל היא פשוט האצ'בק שהוסיפו לו בג'אז' היא לא נועדה להיות סדאן מלכתחילה , והתוצאה מכוערת מאוד מה גם שגם הB3 האצ'בק מכוערת במיוחד ...

 

עוד בעיה של היצרנית היפנית שאין היא משתמשת בשיטת האבולוציה כמו היצרנים האירופיים למשל , היא אינה מתבססת על עיצוב קודם ורק משפרת אותו (ראו דוגמת ב מ וו וולקסווגן אודי וכו)אלא כל פעם מנסה לעשות משהו אחר כמו ילד קטן בגן .

האימפרזה מהדור הקודם לB3 הייתה היפה ביותר לדעתי.

פורסם

אני לא איש של סובארו ולא של יפניות בכלל, אבל הצצתי עכשיו בכמה תמונות של הB3. הפנים לא נראה כזה רע אבל הקונסולה המרכזית נראית באמת זולה, יציקה אחת של פלסטיק, וגם המושבים פשוטים נורא. לעומת הB4 בדגמים מאובזרים שמאוד הרשימה אותי, זו נראית ככה וככה. (אני בכלל אוהב צרות איטלקיות אז קחו את דעותיי בערבון מוגבל)... שמתי לב שזו גם אחת הסובארו הראשונות שיש לה מסגרת לדלתות ולא רק חלון.

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...

פורסם

החטוטרת שהודבקה ל- B3 (וכך היא נמכרת בארה"ב מיומה הראשון), פותרת רק בעיה אחת מהשלוש שמעיבות על גרסת הלחם והחמאה של הדגם (קרי- 1.5 ליטר אוטומטית), את סוגיית תא המטען המגוחך של גרסת ההאצ'בק.

שתי הבעיות הנוספות והאקוטיות יותר שהן היעדר בקרת יציבות ומנוע מנומנם עד גריאטרי נותרו בעינן.

40 הק"ג הנוספים של תא המטעון רחוקים מלשפר את הסיפור, עוד משקל ועל החלק האחורי בפרט? זה פשוט לא זה

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם
מהשנתונים האחרונים של מכוניות המשפחתוליסינג, הלאנסר החדשה משאירה מאחור את כולם מבחינת עיצוב, זאת דעתי בעל אופן.

http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2007/09/2008mitsubishilancervrx.jpg

 

בעצם כל השאר פשוט נראים (וגם על הנייר) כמו חמור עם עגלה.

ממצרים יצאנו לממ"ס הגענו!

פורסם

40 הק"ג הנוספים של תא המטעון רחוקים מלשפר את הסיפור, עוד משקל ועל החלק האחורי בפרט? זה פשוט לא זה

מאיפה אתה ממציא את הנתונים שלך? הB3 סדאן שוקלת בדיוק כמו גרסת האצ'בק, תבדוק בנטקאר ותראה שהרכב לא כבד יותר.

לגבי שאר הבעיות, לא בעיות שמנוע ה 2000 סמ"ק לא פותר (בקרת יציבות, מנוע חזק).

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

עם כל הכבוד, אני לא בודק בנטקאר, אני בודק באתר היבואן והיצרן. מכל מקום הצדק עמך, אני התייחסתי לסדאן האמריקנית בלי לקחת בחשבון את ההבדלים האחרים (מנוע גדול יותר וכו').

 

אבל למרות שמנוע ה- 2 ליטרים פותר את הדברים בנוגע לקצב התנועה ובגרסאות המאובזרות גם עם בקרת יציבות, כמו שאמרתי אני מסתכל על גרסאות הלחם והחמאה.

יותר מזה אני אוכל להגיד רק אחרי נהיגה בדגם.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

היום ישבתי והתרשמתי מדגם הליסינג של ה B3 סדאן.

 

קודם כל כשמסתכלים מהצג, העיצוב לא כזה נוראי, מזכיר קצת את ה יונדאי אקסנט (מהדבלבד, בצללית). הבגאז' אכן גדול ועמוק.

ברגע שראיתי את הבגאז' של ההאצ'בק לעומת זאת הייתי בשוק, לא הבנתי לאן בדיוק נעלם כל המקום, בפז'ו 206 שלי נראה לי יש יותר מקום.

 

מבחינת תא הנוסעים, הכסא מרגיש מאוד רך ופשוט, אין שום תמיכה צדדית. הקונסולה פורקה מכל האביזרים, כמו כן גם ההגה.

נראה די פשוט כל הסיפור בפנים.

 

לא נהגתי, אז אני לא התרשמתי מבחינה דינמית. נתונים יבשים: 107כ"ס על 1265 קילו (אותו דבר כמו ההאצ'בק)

 

ישבתי גם בשאר הרכבים באותה קטגוריה, ה I30 לוקח בגדול (לא היה שם את הפוקוס, אבל היה מאזדה 3, B3, טויוטה )

 

יואב

יואב :arrow:


×
×
  • תוכן חדש...