Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מקרה הזוי שראיתי היום בכביש.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.:-)

 

הייתי חייב לשתף אותכם במקרה שראיתי אתמול ברחובות בת-ים,במהלך שיטוט בעיר.

הלכתי ברחוב בלפור בעיר פתאום אני רואה פיאט טמפרה סטיישן צבע ירוק עם בחור צעיר נוהג וכול צומת בולם באמצעות ההאנדברקס :| אחר כך ברחוב השני, הוא עשה אותו דבר וחרק בצורה כזאת שכול אחד שהלך ברחוב נצער ונבהל :?

לצערנו,זו לא הפעם הראשונה שאני נתקל באותו בחור עושה את השטויות האלו מקוווה שהוא קורא בפורום הזה ושהוא יבין אולי שהכביש לא משחק :evil: מזעזע לאיזה אנשים יש רישיון בארץ הזאת :idea:

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

יכול להיות כשלו הבלמים שלו ,והוא נעלץ לבלום עם הבלם יש,חשבת על זה?

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

פורסם
יכול להיות כשלו הבלמים שלו ,והוא נעלץ לבלום עם הבלם יש,חשבת על זה?

 

 

 

כמו שאמר זה מעלי,אם הברקסים שלו היו לא בסדר הוא היה צריך לזרוק את הרכב בחניה ולא לסכן אנשים.

וזה לא במקרה שלו,הוא עושה את זה באופן קבוע (לפחות פעמיים ראיתי אותו) :? אין לו שום בעיה להרים אנדברקס ולעשות דאווינים בכביש.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

כמו שזה נשמע אז אין לבחור מספיק שכל להבין ששימוש בבלם היד כדי לבלום תוך כדי נסיעה

יגרום בסופו של דבר להשבתת בלם היד

נהג ותיק

פורסם

אמרת בת-ים אמרת הכל:-).

 

כל מה שאפשר לעשות זה לשלוח מכתב תלונה למחלקת התנועה במרחב איילון, ואם העדות תהיה מספיק מפורטת הם יוציאו לו דו"ח.

כמובן שאם הוא יגיע לבימ"ש אתה תצטרך לבוא להעיד.

פורסם

עוד כמה שבועות ,תופיעה המודעה הבאה בפורום הזה:

 

נסעתי ברחובות בת ים להנאתי ,ופתאום עצרה אותי ניידת , לא ידעתי מה המתנדב שלא יודע מהחיים ש'לו רצה ממני, אח הוא ביקש רשיונות ואח"כ נתן לי דו"ח על נהיגה בקלות ראש.

אז מה אם עשיתי חארקות עם ההנדברקס זה לא שאני לא שולט באוטו, זה לא שהוא ראה.

 

המתנדב היה (קללה כלשהי האסורה בפורום זה) ולא היה מוכן לותר

באימא שלי (זה חשוב ע"מ שיהיה אוטנטי) לא עשיתי כלום.

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

עם כותרת כזו, חשבתי שמי-ני-מום ראית תרנגולת אונסת פר בתוך שברולט אמפאלה כשברקע מתנגן שיר כלשהוא של יהורם גאון.

אז ראית אידיוט עושה שטויות. זה רק אומר שיצאת היום מהבית...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

+ 1 לזה שמעלי.

אם על כל מקרה שאני ראיתי בכבישים היתי פותח שירשור השרת היה קורס כבר מרוב עומס.

ודרך אגב הכוכבים הכי גדולים בכביש הם דאווקה אנשים "די" מבוגרים.

פורסם

אתם לא מבינים,זה לא שאני לא רואה מטורפים בכבישים כול יום כמעט.:-) אלא שיא שכזה לא ראיתי הרבה זמן.

בכול זאת,באמצע היום שקופצים ילדים באזור מגורים צפוף הוא מרים אנדברקס ועושה חרקות ונוסע כמו מטורף במהירות מטורפת.:evil:

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

×
×
  • תוכן חדש...