Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב,מובן העיניין,

תודה לכל העוזרים

בסה"כ רציתי המלצה על רכיבים וקיבלתי פה כמה המלצות בחום

קצת עזרה בשביל ליעץ לחבר-זה הכל.

תודה לכולם

106Rallye S2 :onfire:

פורסם

לא מסכים.

 

רציני ועוד איך. מדוע? משום שיש אנשים שלא כל כך/בכלל לא מבינים. הם רוצים לשמוע הכי טוב ויש להם תקציב של 10/20/30. אז החברים כאן מעלים רעיונות, מביאים הצעות, מחווים חוו"ד מנסיונם שלהם או של אחרים וזה 'פותח' את הראש או העיניים, נותן כוון, זה כמו פנס בחושך. אח"כ אתה צובר נסיון ומתחיל להעביר אותו הלאה. בחיפושיי הרבים בפורום הזה, אני נהנה לא פעם לראות שאלות - כאילו מביכות - של חברים ותיקים ובעלי נסיון.. כולם התחילו באיזה שלב, וחלקם הגיעו רחוק מאד.

 

לאחרונה נשאלה כאן שאלה קצת דומה של תקציב יותר מכפול מהנ"ל, ולאחר זמן מה החלום התגשם..:wink:

 

לא כולם קשקשנים, לפעמים באמת רוצים עזרה אמיתית ומקבלים.

 

לגופו של עניין, וודאי שהטוב ביותר הוא, לחוות באופן בלתי אמצעי את הסאונד השונה, במערכות שונות, -במפגשים - ולהתחיל מזה. אח"כ תחשוב ותתייעץ עם מה להגביר את אותו סט/סאב שבחרת.

 

בהצלחה!

×
×
  • תוכן חדש...