Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ירדתי לרכב ופתאום אני שם לב שהפנס האחורי שלי שבור,להערכתי זהו אחד מה"אלטיזחנים" או המוכרי ירקות עם עגלה נגררת דאגו לכך עם רוורס לא מוצלח,לצערי מלבד הפנס הם גם הצליחו לתפוס קמצוץ מהמטען האחורי.

 

תמונת מצב כאן.

 

 

מדובר ברכב מסוג פוקוס 2006.

 

*מה עלות החלפת הפנס ?

*לאיכן אני צריך לפנות כדי להשיג אחד כזה בכמה שיותר זול.

פורסם

תעשה טובה, תקטין קצת תמונה. אתה יכול לעשות את זה בעזרת תוכנת צייר של חלונות למשל.

 

ללא ספק נזק מעצבן. אני בזמנו הזמנתי פנס לאלפא 164 דרך אינטרנט: http://www.2car.co.il.

הנה קטלוג פנסים אחוריים עבורך מאתר: http://www.2car.co.il/catalog.php?supp=FO&cars=FB&part=CA.

 

בעיקרון אני מרוצה, מלבד העובדה שלמחירים רשומים באתר אין כל קשר למציאות (לפחות כך היה במקרה שלי), מלאי לא עדכני ולוקח לפעמים הרבה זמן (אם רוצים להחזיר מוצר לא נכון שהם שלחו).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לפי התמונות זה פורד פוקוס דגם חדש.

 

פנס אחורי ימ' עולה מקורי בסביבות 200 ש"ח ובקשר למכסה מטען ניתן לעשות פוליש אם הפגיעה לא עמוקה.

פורסם
לפי התמונות זה פורד פוקוס דגם חדש.

 

פנס אחורי ימ' עולה מקורי בסביבות 200 ש"ח ובקשר למכסה מטען ניתן לעשות פוליש אם הפגיעה לא עמוקה.

 

ציינתי שזו פורד פוקוס 2006.

הפגיעה במכסה מנוע די עמוקה והצבע ירד.

 

אייכן ניתן להשיג פנס מקורי כזה ? מלבד האפשרות שניתנה לי (דרך האינטרנט)

 

בקשר לפירוקיות,יעלה יותר זול ?

פורסם
אם אתה רוצה חדש מקורי אז כנס למוסך כפיר, מורשה מאזדה/פורד. כתובתו, רח' העבודה 10 , באזה"ת, אשדוד.

 

כן אני יודע איפה הוא ממוקם תודה.

 

יש לך המלצות לגבי פירוקיות ? כתובות ? אני יעשה סיבוב נראה אולי יש להם משהו.

×
×
  • תוכן חדש...