Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

בעוד כשבוע אנחנו מקבלים שבורלט מאליבו 2008.

לקנות תוספת בחברה של די וי די עולה 5000 שקל וזה הרבה מאוד כסף.

רציתי לשאול אם מישהו מכיר מקום שאפשר לקנות בו מערכת שתכלול די וי די ו GPS לאוטו ביחד עם מסך כמובן, וכמה זה יעלה?

ועל מה אתם ממליצים? והאם יש דגמים מסוימים שמתאימים ספציפית למאליבו ומחליפים את המערכת המקורית שלה בעצם וככה גם שומעים מוסיקה גם די וי די והכל מאותה המערכת....

 

יש לחבר שלי מערכת כזאת בגולף עלתה לו 8000 אבל היא כוללת מסך נגיעה פלאפון 3 מסכים וכו'.

כמה יעלה לי ומאיפה אפשר להשיג ואם אפשר דוגמאות.

תודה רבה !!!

פורסם

לפי מה שידוע לי יש מכשיר כזה שנקרא ערכת לימוזין זה מין קופסא שמתחברת לדיוידי ודרך המסך של הדיוידי אתה שולט כמובן שהמסך צריך להיות מגע והערכה כולל הכול לא תעלה לך פחות מ5 תיהיה בטוח אולי עם תוריד את המסכים בראש ואני גם בספק

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

לא הצלחתי להבין אם מקבלים HU שהוא DVD אם כן סביר להניח שהוא דאבל DIN כניראה פנסוניק יחד עם ערכת ניווט זה מחיר טוב לפי דעתי שווה לך לקנות בחברה. תפרט מה בדיוק מקבלים כולל דגמים כדי שנוכל לתת לך אינדיקציה נכונה.

פורסם
לא הצלחתי להבין אם מקבלים HU שהוא DVD אם כן סביר להניח שהוא דאבל DIN כניראה פנסוניק יחד עם ערכת ניווט זה מחיר טוב לפי דעתי שווה לך לקנות בחברה. תפרט מה בדיוק מקבלים כולל דגמים כדי שנוכל לתת לך אינדיקציה נכונה.

אוקיי קיבלנו את הרכב, הלכתי לכמה מקומות בבאר שבע שמתעסקים עם הדברים האלה וDVD + GPS שמחליף את המערכת המקורית של הרכב, לא עולה פחות מ 5000 שקל ככה שכנראה אני קונה מחבר שלי ערכה שהייתה אצלו בשימוש חודשיים ובהרבה יותר זול.

תודה בכל מקרה!!

×
×
  • תוכן חדש...