Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

או שאני לא יודע לקרוא, או שכתבי "הגה" לא ברורים


bar72
שימו לב! השרשור הזה בן 5643 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

באתר הזה למשל, רשום שהתאוצה למאה היא 8.9 שניות (עם תיבה אוטומטית), וניתן לראות זאת גם במפרט הקצרצר בהמשך העמוד.

 

http://www.sgcarmart.com/news/review.php?AID=47

 

 

machinehead, היכן שב-CARFOLIO רשום "5M" זו טעות. דגמי ה-THP (טורבו) קיימים ב-3 סוגים: 150 כ"ס (ידנית), 175 כ"ס (ידנית - 6 הילוכים), ו-140 כ"ס (אוטומטית).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אל תשכח שבמנועי טורבו יש הבדל (שיכול להיות משמעותי בהחלט) בין טמפרטורות שונות.

מנוע מוגדש יתן הספק טוב יותר כאשר הוא עובד בסביבה בה ב16 מעלות צלזיוס,

מאשר מנוע זהה שיעבוד ברכב שנוסע במקום בו הטמפרטורה 33 מעלות צלזיוס.

 

נכון.

כמו הבדלי גובה גם.

אבל כאן דובר על נתון יבש, לא אלה שבפועל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה אגב עוד כתבה טריה על שני הרכבים הנ"ל:

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4701/1316171

 

ולגבי השאלה של רוני על האצות הביניים הנה ציטוט קטן מהכתבה:

"ציפינו כי במבחני ההאצות (מעמידה ל-100 קמ"ש ומבחן האצת ביניים המדמה עקיפה) ידה של הגולף תהיה עליונה ללא עוררין. אולם, למרות הכל ולמרות הנתונים השונים של היצרנים, שתי המכוניות נותרו אף אל אף בכל סוגי ההאצות."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה יופי!

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4701/1316171/453132/5/@@/media

 

"מסוג הדברים המרחיבים דעתו של אדם" (מוקדש לרזי)

 

אגב, יש זוויות שה-308 פשוט מכוערת!!!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, נראה אותך נוסע עם כזה גג בחודשי הקיץ (שהם רוב השנה) ...

ואגב, אני מציע שנמתין מעט לראות את איכות החומרים של ה- 308. כבר ציינתי שלחבר עם 307 דנדשה נקרעו המושבים אחרי כמה אלפי ק"מ, והלך הגיר (אותו גיר, כידוע). בפורום השכן מתוארות גם חוויות עמוסות חלודה (ואני מניח שבזה גם לובינסקי אשמים).

על כל פנים, שיהיה בהצלחה ל- 308 (אבל אני לא צופה לה כזו). הדגם האחרון שאהבתי מסדרת ה- 300 היה ה- 306 1.8 (מבלי להתייחס לספורטיביות). כאמור, אני אמתין ל- 309 :-)

 

אגב, עולה בדעתי גם שה- TSI שקיבלתם כבר די שחוטה (לפחות לפי תמונת המנוע שנראה שאינ וחדש במיוחד), ואם זו אותה אחת שמועמסות עליה נסיעות מבחן כבר מעל לשנה, אזי אולי זה השפיע כבר... (אבל כאמור אין לי מושג אם זה אכן הרכב שקיבלתם, למעט שהצבע נראה זהה).

 

עריכה: לפי מספר הרישוי של הרכב, הוא נושא בעול כבר מעל לשנה...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בר, הגולף אומנם נראית איכותית , אבל אני באופן אישי מכיר מקרים לא מעטים של אנשים אשר חלקי הפלסטיק החלו להתקלף, נראה מכוער מאוד ביחוד שגם ההגה מצטרף לחגיגה.

לגבי איכות הפנים של ה 307 , אני מכיר 2 רכבים באופן אישי יום יומי, איכות בהחלט גבוהה ללא כל בעיה, לא קריעה ולא נעלים.

 

ה 307 הייתה הצלחה באירופה, ומכרה הרבה הרבה יותר מ ה 306, כנראה שפיזו יודעים מה הם עושים.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

the one כתב:

קרמבו - חצי מכונית לטובת ה-308 אה? :wink:

 

בדיוק כך, אצלנו הפער היה חצי מכונית נקודה. אם אתה נוטה משום מה לקבל את המסקנות במבחן אחר כתורה מסיני ובאמצעותן לערער על שלנו, אין לי אפילו כוונה להסביר לך. כי זה בעיקר אומר שאמות המידה שלך, ונקודת המוצא שלך כנראה נשענות על אימפולס ורגש הרבה יותר מהיגיון, וכן שלמבחן ב"הגה" הגעת עם מטען אישי לא רק נגד הפיז'ו.

 

אגב, האם העובדה שגם ב"וואלה" לא הוכיחה הגולף עליונות לא מקוממת אותך?

חומר למחשבה.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, נראה אותך נוסע עם כזה גג בחודשי הקיץ (שהם רוב השנה) ...

ואגב, אני מציע שנמתין מעט לראות את איכות החומרים של ה- 308. כבר ציינתי שלחבר עם 307 דנדשה נקרעו המושבים אחרי כמה אלפי ק"מ, והלך הגיר (אותו גיר, כידוע). בפורום השכן מתוארות גם חוויות עמוסות חלודה (ואני מניח שבזה גם לובינסקי אשמים).

על כל פנים, שיהיה בהצלחה ל- 308 (אבל אני לא צופה לה כזו). הדגם האחרון שאהבתי מסדרת ה- 300 היה ה- 306 1.8 (מבלי להתייחס לספורטיביות). כאמור, אני אמתין ל- 309 :-)

 

אגב, עולה בדעתי גם שה- TSI שקיבלתם כבר די שחוטה (לפחות לפי תמונת המנוע שנראה שאינ וחדש במיוחד), ואם זו אותה אחת שמועמסות עליה נסיעות מבחן כבר מעל לשנה, אזי אולי זה השפיע כבר... (אבל כאמור אין לי מושג אם זה אכן הרכב שקיבלתם, למעט שהצבע נראה זהה).

 

עריכה: לפי מספר הרישוי של הרכב, הוא נושא בעול כבר מעל לשנה...

אם את ההנאה מהאוטו שלך אתה יכול להשיג רק ע"י קטילת המתחרות וכך זה נראה, אז אולי הגולף באמת לא משהו. הצורך הזה לעמוד על הרגליים האחוריות בכדי להגן על האוטו, לא מתאים לגיל המכובד בו אתה מתגאה. באמת מיותר קצת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רועי, אתה מפספס ובגדול. אין לי בעיה עם מתחרות טובות יותר, וכבר כתבתי שאני מאוד אוהב את רכבי PSA. לגבי כל הרכבים שהיו לי, היו טובים יותר (309, רובר 25), והיו טובים פחות (לנטיס 1.8 ידנית F, למשל). אגב, בשל גג כזה נפסלו הרומסטר והאסטרה (שהיתה דווקא לא רעה בכלל ואפילו זולה יותר משמעותית).

 

יש לי כן בעיה, עם חוסר התגובה שלך (ושל אחרים) לטיעונים כמו: איך יכול להיות שבגיר בו ההילוכים הראשון והשני כבר משולבים מראש (!), הבוחן מתלונן על קושי בשילוב בעת האצה? (תופעה שלכשעצמי מעולם לא נתקלתי בה).

 

בבריטניה השוו בין הדגמים (ידניים) והתוצאות היו "מעט" שונות, גם בנושאים אובייקטיביים שאינם קשורים לסוג הגיר. אולי כי הדגמים מעט שונים, אולי כי כאן יש אהבה רבה ל- PSA (גם מצידי, אני מודה), שהיא גם סוג של יחסי סאדו-מאזו מצד היבואן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

BAR72 הנכבד:

לא כתבתי שלגולף יש קושי בשילוב, אלא שהיציאה מהמקום הייתה איטית יותר. וזה לא משנה גם אם השלישי, הרביעי וכל שאר ההילוכים היו משולבים.

לא נהגת ב- 308, לא נהגת ב- 308 מול הגולף, לא עימתת את התאוצות של 308 וגולף ואני כן.

פה נגמר כל הסיפור, אתה רוצה להמשיך לעשות השוואות "על הנייר", אז תמשיך. אבל ידעו החברים שאתה עושה זאת על סמך דמיונך הפרוע.

אגב, מבחנים מחו"ל מכובדים ככל שיהיו לעיתים קרובות פשוט לא רלוונטיים למה שהולך אצלנו.

ונקודה שלישית האם התוצאות הדומות במבחן של "וואלה" עדיין מותירות אותך בעמדה שלך בנוגע לעליונות של ה- TSI?

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוזר, הייתי בטוח שההגה בדגם הזה מצופה עור.

 

לא התיחסתי לTSI אלא לגולף ברמות הגימור הפשוטות יותר ללא ציפוי עור, ההגה מתקלף ועלות ההחלפה אסטרונומית עקה הימצאות כרית אויר בטבור ההגה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5643 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...