Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז מצאתי שני מגברים שמתאימים לי,המגברים הולכים להגביר סט קידמי (בינתיים שמור בסוד :roll:),

 

המגברים הם:

 

sundown audio sax100.4

VS.

Helix HXA500

 

הסאונדאון אודיו חדש,וההליקס משומש.

 

מבקש את עזרתכם בהחלטה :),תודה.

פורסם

הליקס היא אחת החברות האיכותיות..

אני לא מכיר את סאונדאון.

אז אני הייתי הולך לכיוון ההליקס אבל זה רק בגלל שאני מכיר את החברה ולפני עשית מחקר על המגבר השני.

פורסם

לא אין ניסיון איתם. אבל כל מי שיש לו מגברים של סאנדאון מרוצה עד השמיים

מגבר חזק ואיכותי (מעל 100רמס ומיוצר בעבודת יד)

מה עוד שהוא חדש מהחנות.

חוץ מזה ההילקס 5 ערוצים זה מגבר חלש לעומת הסאנדון

פורסם

שמעתי דברים טובים על סאנדאון, וכן הוא מוציא דיי הרבה אבל זה לא תמיד מה שצריך,אלא האיכות שהוא מוציא את זה.

הליקס חלש אבל מגבר ברמה גבוהה מאוד.

ההבדל במחיר ביניהם (כחדשים) הוא ענק, וההתלבטות שלי היא רק בין חדש למשומש.

 

תודה לעונים.

פורסם

מבחינת איכות, לא יודע אם אתה מכיר או לא.

 

הסאנדאון מורכב ביציאות מ לא פחות מ 12 טרסנסיטורים של חברה הנקראת SANKEN.

 

ממליץ לך לבדוק עליה, ועל עוד איזה חברה משתמשת ברכיבים כאלו ביציאות אודיו [ג'נס... לא, לא ג'נסן:)]

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

כרום, שם, הנדסה, מן הסתם אני לא אשווה את האיכות של הג'נסיס אל מול הסאנדאון, זה די ברור שהג'נסיס יהיו ברמה משלהם.

 

אבל זה רק מראה שאפשר להגיע לתוצאות טובות , עם קצת פחות השקעה.

 

צריך רק לדעת במה להשקיע את הכסף.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

יש לכם עוד הצעות למגבר 2\4 ערוצים להגברת סט קומפוננט 4-אקטיבית 2-פסיבית(125RMS+) עד 2000 ש"ח(תמיד עדיף פחות כמובן)

 

תודה.

פורסם
יש לכם עוד הצעות למגבר 2\4 ערוצים להגברת סט קומפוננט 4-אקטיבית 2-פסיבית(125RMS+) עד 2000 ש"ח(תמיד עדיף פחות כמובן)

 

תודה.

 

אמרו לי שהוא טוב JL AUDIO A6450

 

http://www.pricegrabber.com/user_sales_getprod.php?masterid=39569292&lot_id=8124685

 

 

וגם על זה המליצו לי.

 

http://punch-s.com/aecommerce/c2269/8057.php

 

כמובן להביא מחול כי בארץ יותר מ2000 שח.אני לבד חושב להביא אחד מהם.

פורסם

בקשר לJL הדגמים החדשים הרבה פחות טובים מהישנים.

הם חלשים מאוד. אני אישית הייתי הולך על הסנדאונן, כבר כמה אנשים ממש מרוצים, כנראה שיש משהו במגבר הזה שעושה טוב לאנשים.

×
×
  • תוכן חדש...