Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי דוח על חגורת בטיחות בגלל שחבר שהיה מאחורי לא היה חגור.

עכשיו יש לי כמה שאלות:

1. למה אני מקבל את הדוח ולא מי שישב בלי חגורה ? כי אני ישבתי עם חגורה, אני חושב שיצא חוק לפני כמה זמן שכל אחד אחראי על עצמו לחגור חגורה ומי שלא חוגר מקבל קנס.

2. אני חושב שיש חוק שאומר שבתוך העיר לא צריך להשים חגורה מאחורה האם זה נכון?

3. כמה צריך להיות קנס על חגורת בטיחות ( שאני יראה שלא עבדו עלי ), והאם זה עם נקודות ואם כן עם כמה?

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1) שיקול של השוטר לבחור למי הוא רוצה לתת את הדוח

2) אין חוק האומר שאין צורך לשים חגורה בעיר. נכנסתה לאוטו, חגורה תמיד עליך גם מאחור.

3) אי חגירת חגורה נוסע הינו 250 שקל ו2 נק' לפי מה שאני זוכר

פורסם

TOMY - לשוטר אין בחירה. הוא אמור לתת דו"ח גם לנהג וגם לנוסע שאינו חגור.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
1. למה אני מקבל את הדוח ולא מי שישב בלי חגורה ? כי אתה אחראי על כל מה שקורה ברכב, ואם חבר לא שם חגורה, תעצור את ריכבך עד שישים חגורה. כי אני ישבתי עם חגורה, אני חושב שיצא חוק לפני כמה זמן שכל אחד אחראי על עצמו לחגור חגורה ומי שלא חוגר מקבל קנס לא.

2. אני חושב שיש חוק שאומר שבתוך העיר לא צריך להשים חגורה מאחורה האם זה נכון? לא

 

לפי השאלות שלך, אני מתחיל להיות מוטרד איך קיבלת רישיון ואם קיבלת איך כל כך מהר שכחת מה החוקים.

רוץ מהר תרשם ביוזמתך לקורס ריענון, כי יכול להיות שגם שכחת שבאדום לא נוסעים ושבקו לבן לא עוקפים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
TOMY - לשוטר אין בחירה. הוא אמור לתת דו"ח גם לנהג וגם לנוסע שאינו חגור.

 

ה"אמור" הזה לא בהכרח מה שקורה בפועל ולשוטר יש שיקול דעת בהרבה מאוד דברים.

כגון: שהוא יכול לתת דוח רק לנסוע או רק לנהג, או אם הוא רואה לנכון גם בכלל לא לתת דוח.

נדיר מאוד ששוטר נותן שתי דוחות גם לנהג וגם לנוסע.

פורסם

שאני יראה שלא עבדו עלי

זה שוטר שהוא גם חבר שלך שמסתלבט עליך בד"כ ?

אם כן - יכול להיות שהוא עבד עליך גם הפעם.

אם לא - אז לא. הוא לא עבד עליך.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

לנהגי מוניות מותר לא לשים חגורה בתוך העיר , אז תסתכל על הגג אולי יש כובע צהוב.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
קיבלתי דוח על חגורת בטיחות בגלל שחבר שהיה מאחורי לא היה חגור.

עכשיו יש לי כמה שאלות:

1. למה אני מקבל את הדוח ולא מי שישב בלי חגורה ? כי אני ישבתי עם חגורה, אני חושב שיצא חוק לפני כמה זמן שכל אחד אחראי על עצמו לחגור חגורה ומי שלא חוגר מקבל קנס.

2. אני חושב שיש חוק שאומר שבתוך העיר לא צריך להשים חגורה מאחורה האם זה נכון?

3. כמה צריך להיות קנס על חגורת בטיחות ( שאני יראה שלא עבדו עלי ), והאם זה עם נקודות ואם כן עם כמה?

 

קיבלת תשובות לכל שאלותיך.

לאור מה שאתה כותב, אני מפחד מאוד, שאתה כלל לא מכיר את חוקי התעבורה.

אני לא משוכנע שמקומך בכביש.

פורסם

1. אתה צודק. כל אחד אחראי לעצמו, ואתה אחראי שמי שיושב מאחורה יהיה חָגוּר. אבל גם השוטר אחרי לעצמו - ישנם שוטרים שירשמו 5 דוחות ל-5 אנשים שלא חגרו חגורה באותו רכב, וישנם שוטרים שייחפשו לדפוק כמה שפחות, ויירשמו דוח רק אחד (רק לנהג או לנוסע שזכאי לאזהרה) כדי לא לגרום נזק יותר מדי, ותתפלא, הרוב כאלה.

 

3. קנסות על חגורת בטיחות:

לנהג:

נהג ללא חגורת בטיחות - 250 ש"ח קנס ו-6 נקודות.

נהג המאפשר לנוסע שיושב מקדימה לנסוע ללא חגורת בטיחות - 250 ש"ח קנס ו-2 נקודות.

נהג המאפשר לנוסע שיושב מאחורה לנסוע ללא חגורת בטיחות - 100 ש"ח קנס ו-2 נקודות.

 

לנוסע:

נוסע מקדימה ללא חגורת בטיחות - 250 ש"ח קנס ו-2 נקודות.

נוסע מאחורה ללא חגורת בטיחות - 100 ש"ח קנס ו-2 נקודות.

Xbox12341

פורסם

השאלה הגדולה היא איך שוטר רואה שהנוסע ללא חגורת בטיחות מאחור?

 

זה דוח שלא יחזיק בבית משפט לדעתי אם השוטר נסע אחריך ועצר אותך בשביל זה אין לדו"ח הזה שיניים

 

אם השוטר עצר אותך בצד כשהוא עומד בכביש כמו מחסום א בדיקה שגרתית וראה את הרכב נסיעה ואת הנוסע מאחור לא חגור זה כבר משהו אחר

 

בקיצור תגיד לחבר שלך שישלם את הדו"ח זה נראה לי הכי הגיוני

פורסם
השאלה הגדולה היא איך שוטר רואה שהנוסע ללא חגורת בטיחות מאחור?

 

זה דוח שלא יחזיק בבית משפט לדעתי אם השוטר נסע אחריך ועצר אותך בשביל זה אין לדו"ח הזה שיניים

 

אם השוטר עצר אותך בצד כשהוא עומד בכביש כמו מחסום א בדיקה שגרתית וראה את הרכב נסיעה ואת הנוסע מאחור לא חגור זה כבר משהו אחר

 

בקיצור תגיד לחבר שלך שישלם את הדו"ח זה נראה לי הכי הגיוני

 

 

 

יקירי

מהיכן הבאת את מה שכתבת (שוטר רואה או לא ...) ?

 

ולגבי החבר אז זה תלוי אם החבר הוא באמת חבר או "חבר" אבל עדיין חובתו של הנהג לדאוג שכולם יחגרו לפני שזזים .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

cobraf, שוטר לא צריך להיות בתוך רכב של אדם כדי להבחין שאחד הנוסעים לא חגור בחגורת בטיחות. רוב דוחות חגורת הבטיחות נרשמים כאשר השוטר נוסע בניידת סמויה או גלויה לצד הרכב, כאשר הוא מבחין בכל היושבים ברכב בתנועה, ויכול לראות אם הם חגורים בחגורה. הדבר נכון בעיקר לגבי חגורה אלכסונית, שהרי חגורת מותניים לא ניתן להבחין בה מבחוץ. וכמו שאמרת, אותו כנ"ל לגבי מחסום שגרתי.

Xbox12341


×
×
  • תוכן חדש...