Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכבי מנהלים גיר רגיל-סקר!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חלק מהיבוענים בישראל מוכרים רכבים ידניים. לדוגמה יצא לי לנהוג ב B4 מנוע 3.0 ידנית(חבל על הזמן!:shock:) .

כמו כן, העולם לא עובר לאוטומט, ישראל עברה לאוטומט כי "מר ישראל" רוצה לאכול, לגרד את התחת ולדבר בטלפון אם רגל אחת מחוץ לחלון תוך כדי הנהיגה.. לא מזמן חזרתי מאירופה אחרי חצי שנה שם וגם שם יש פקקים לא פחות קטנים מפקקים בארץ ועדיין 90% של רכבים הם ידניים. למה? כי: רכב ידני צורך פחות דלק, גיר ידני אמין יותר וזול יותר לתקן, יש יותר שליטה על הרכב ואפשר להנות מנהיגה :twisted: . ולאוטומט היתרון(לחלקנו זה חיסרון) היחיד זה שלא צריך להעביר הילוכים...

 

נ.ב. היום ממש לא קשה למכור רכב ידני, כל יום יש יותר ויותר אנשים שרוצים ידני(מעניין למה? :lol:)...

100%, אני איתך

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פקקים, באככככס.

עליות, באככככככככס.

פקקים בעליות? זה כבר הגבול.

רק אוטומטי.

 

אם הייתי עשיר מספיק כדי לרכוש יותר ממכונית אחת הייתי רוכש אחת ספורטיבית עם גיר רגיל, כן. אני לא מאמין במכונית ספורט עם הילוכים אוטומטיים.

אבל ליום יום?!?!

קלאץ'-הילוך-גז-לשחרר קצת את הקלאץ'-יותר גז-לעצור קרוב לרכב לפניך(בפקק).

קלאץ'-הילוך-גז-לשחרר קצת את הקלאץ'-יותר גז-לעצור קרוב לרכב לפניך(בפקק).

קלאץ'-הילוך-גז-לשחרר קצת את הקלאץ'-יותר גז-לעצור קרוב לרכב לפניך(בפקק).

קלאץ'-הילוך-גז-לשחרר קצת את הקלאץ'-יותר גז-הרבה יותר גז-עדיין לא סוחב בעלייה-לעצור קרוב לרכב לפניך(בפקק).

קלאץ'-הילוך-גז-לשחרר קצת את הקלאץ'-יותר גז-הרבה יותר גז-עדיין לא סוחב בעלייה-לעצור קרוב לרכב לפניך(בפקק).

קלאץ'-הילוך-גז-לשחרר קצת את הקלאץ'-יותר גז-הרבה יותר גז-עדיין לא סוחב בעלייה-לעצור קרוב לרכב לפניך(בפקק).

לא יותר קל גז-ברקס-גז-ברקס? או אפילו ללא גז במישור? לא יותר מרגיע? לא יותר סבבה מאשר להרגיש כמו מכשפה שמערבבת בקלחת ישבני סלמנדרה ועיני טריטון ללא הועיל?

היה לנו קנגו במשפחה. אני לא ממש מתגעגע. ועוד בדיזל זה יותר קל לעשות זינוקים בעלייה....

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברווז אני מסכים איתך בהכל חוץ מהקטע שבדיזל יותר קשה לעשות זינוקים. בדיזל הרבה יותר קל בגלל המומנט הרב (אתה רק משחרר קלאץ' ובלי לתת גז אפילו האוטו מתקדם לבד.)

בכל מקרה, מכונית מנהלים - רק אוטומט.

פורסם
עד היום ב.מ.וו מציעים גם גיר רגיל וגם אוטומט כמעט לכל הדגמים שלהם

 

ולאיזה לא ?

נכון ל M5 ול M6.....

זה אומר משהו לדעתי.

אישית אני חושב שה DSG לסוגיו הוא הוא הדבר הכי מדהים שקרה לגירים בשנים האחרונות.

(וכן, אני יודע שה BMW זה קלאץ יחיד)

אני מת לשים יד על פורשה 911 חדשה עם הגיר הזה לסיבוב (לחלום מותר לא ?)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

לא יותר קל גז-ברקס-גז-ברקס? או אפילו ללא גז במישור? לא יותר מרגיע? לא יותר סבבה מאשר להרגיש כמו מכשפה שמערבבת

ולצאת מרמזור בראשון, עם כמה שיותר כוח, למשוך קצת את הסל"ד, להכניס מהר לשני, 30,40,45,50 בום לשלישי, להרגיש יותר את החיבור, ליהיות עירני ומודע לכך שיש דבר כזה שנקרא סל"ד ולשים אליו טיפה לב, החלפה מהירה לרביעי, אח"כ חמישי ולשייט בכיף.

מה רע?

גם חסכת דלק, גם הורדת קלוריה.

 

שתה פפסי MAX עם מצפון שקט.

GS300.

פורסם
ברווז אני מסכים איתך בהכל חוץ מהקטע שבדיזל יותר קשה לעשות זינוקים. בדיזל הרבה יותר קל בגלל המומנט הרב (אתה רק משחרר קלאץ' ובלי לתת גז אפילו האוטו מתקדם לבד.)

בכל מקרה, מכונית מנהלים - רק אוטומט.

זה בדיוק מה שהוא אמר שזה יותר קל (עיין ערך ברווז ותראה)

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם
ולצאת מרמזור בראשון, עם כמה שיותר כוח, למשוך קצת את הסל"ד, להכניס מהר לשני, 30,40,45,50 בום לשלישי, להרגיש יותר את החיבור, ליהיות עירני ומודע לכך שיש דבר כזה שנקרא סל"ד ולשים אליו טיפה לב, החלפה מהירה לרביעי, אח"כ חמישי ולשייט בכיף.

מה רע?

גם חסכת דלק, גם הורדת קלוריה.

 

שתה פפסי MAX עם מצפון שקט.

למרות גילו הצעיר , מדבר דברי חכמה.

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.


×
×
  • תוכן חדש...