Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה מצער לראות את הדברים כך אבל לאור בלגאן מחירי החבית בעולם זה היה צפוי שהממשלה שלנו תלך עם צ'ק שמן לבנק כתוצאה מעליות המחירים, בסופו של דבר הממשלה רק מרוויחה מכל הסיפור הזה... כשעוד מעט ניתן יהיה להשאיר את האוטו "לתדלוק" בשקע של 220 וולט בלילה הממשלה תצטרך לראות את הברז נסגר אבל הם כבר יימצאו פתרון 'יצירתי' לישראלי הממוצע...

ממצרים יצאנו לממ"ס הגענו!

פורסם
זה מצער לראות את הדברים כך אבל לאור בלגאן מחירי החבית בעולם זה היה צפוי שהממשלה שלנו תלך עם צ'ק שמן לבנק כתוצאה מעליות המחירים, בסופו של דבר הממשלה רק מרוויחה מכל הסיפור הזה... כשעוד מעט ניתן יהיה להשאיר את האוטו "לתדלוק" בשקע של 220 וולט בלילה הממשלה תצטרך לראות את הברז נסגר אבל הם כבר יימצאו פתרון 'יצירתי' לישראלי הממוצע...

 

ברגע שהמכוניות יהפכו לחשמליות, המדינה תיכנס ל"מצוקה כספית", ואוטומטית המיסים על החשמל יעלו, והחשמל יעלה הון. כך שזה לא מה שייגרום לנו ליסוע בזול במכונית הפרטית.

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

ימציאו שקע ייועדי לטעינת מכוניות חשמליות, לו יהיה מונה משלו ותעריפים כפולים. מע"מ גם.



 

אני מחכה ליום שעל נשימת אוויר נשלם גם בלו ומע"מ.

פורסם

אני רואה שיאירוס כבר חשב על הפתרון היצירתי, כן זה ברור מאליו שזה מה שיקרה לכן הוספתי את זה עוד בהודעה הראשונה... :wink:

באמת רק נשאר לחכות ליום שבו נשלם על האוויר.

ממצרים יצאנו לממ"ס הגענו!

פורסם

ימציאו שקע ייועדי לטעינת מכוניות חשמליות, לו יהיה מונה משלו ותעריפים כפולים. מע"מ גם.



 

 

ואז תוכל לקנות בשוק הכרמל מתאם משקע רגיל לשקע מכונית ;)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הממשלה היא לא ארגון רווחי.

זאת אומרת שמטרתו היא לא להרוויח כסף, אלא לדאוג לאזרחים שלה, אם זה אומר לעלות מיסים, אז מעלים.

גי גי גי גי גי גי גיטרה!

פורסם
, בסופו של דבר הממשלה רק מרוויחה מכל הסיפור הזה... כשעוד מעט ניתן יהיה להשאיר את האוטו "לתדלוק" בשקע של 220 וולט בלילה הממשלה תצטרך לראות את הברז נסגר אבל הם כבר יימצאו פתרון 'יצירתי' לישראלי הממוצע...

 

יפה,זה בדיוק מה שאני חושב!

כל הישראלים החכמולוגים חושבים שברגע שיהיה פה אנרגיה חלופית אז לא יפגעו להם בכיס , והם טועים..

אנשים פה לא מבינים שגם אם יהיה לנו פה מכוניות על אנרגיה גרעינית אז עדין יעשקו פה את האזרחים על ימין ועל שמאל.כי זה הרושם שאנחנו נותנים לממשלה, שאפשר לדפוק אותנו.

 

רק אם האזרחים "יחנכו" פה את השלטון שמעכשיו לא פוגעים יותר באזרחים ואין מסים ועליות מחירים מטורפים אז אולי יפסיקו לשגע אותנו והשלטון יתחיל לייעל את עצמו סוף סוף.

 

יוגב

פורסם
הממשלה היא לא ארגון רווחי.

זאת אומרת שמטרתו היא לא להרוויח כסף, אלא לדאוג לאזרחים שלה, אם זה אומר לעלות מיסים, אז מעלים.

 

אהא, תמשיך להאמין לזה :roll: אתה לא שומע כל יום סיפורי שחיתויות ורדיפת בצע מבכירי השילטון?

פורסם

איך אפשר לצפות מהמדינה לקדם מקורות אנרגיה חלופיים לרכב כאשר מה שכבר מובן מאליו באירופה לא קורה כאן?

אני מדברת על ייבוא רכבי דיזל וקידום הפצתם בארץ.

אמנם מחיר ליטר סולר אינו זול ועולה בהרבה על מחיר ליטר בנזין, אך ברוב תחנות הדלק יש היום הנחות על הסולר שמשוות את מחירו למחיר הבנזין.

בטווח הארוך השימוש במנועי הדיזל יחסוך לנו הרבה כסף ויקטין את הזיהום הנובע מהשימוש היומיומי ברכבים הפרטיים.

מנועי הדיזל חסכוניים בהרבה ממנועי הבנזין והם משחררים כמות קטנה יותר של פחמן דו חמצני.

עם זאת, כמות רכבי הדיזל שמגיעים לארץ ומופצים בה קטנה בהרבה מרכבי הבנזין והממשלה אינה עושה את שנדרש כדי לקדם את מנועי הדיזל על פני מנועי הבנזין.

במציאות כזו דרישה לקידום מקורות אנרגיה חלופיים לשימוש ברכבים פרטיים היא בגדר חלום רחוק, כאשר שלב הביניים הלגיטימי וההגיוני לא מתקיים פה.

"חבר, אתה נוחר"

ביני אוטוביאנקי A112 ג'וניור 84'

פורסם

שטוטית,



 

אני מסכים ב-100% לגבי קידום דיזלים בארץ, ואני במצב של תהייה מתמשכת לגבי הקלות בה קונים אנשים ובתקשורת מנציחים את כל המיתוסים על דיזל, ולגבי המושג ה"ירוק" בממשלה שמשום מה (יותר חסכוני=פחות תדלוקים=פחות מסים) ממשיך להתעלם מ- ולהעניש (העלאת הבלו, מסוי "ירוק," אגרת רישוי, חוסר פיקוח על סולר) דיזל.

 

הבעיה היא שבעולם כולו (במיוחד הודו, סין, ואירופה, ומאוחר יותור השנה גם בארה"ב) יש דרישה מוגברת לדיזלים, מה שמייקר את הסולר עוד יותר מהבנזין ומה שגורם לסלידה מצד הצרכנים שרואים את המחירים המופרזים של הסולר בתחנות.

פורסם

אני לא יודעת מה קורה בכל התחנות בארץ, אבל רק לצורך הדוגמא ליד מקום מגורי יש תחנת דלק ובפעם האחרונה שהייתי בה ליטר בנזין עלה בה 6.50 וליטר סולר (לאחר הנחה של 3 ש"ח) עלה 6.85.

לא הפרש גדול ובסה"כ די משתלם.

"חבר, אתה נוחר"

ביני אוטוביאנקי A112 ג'וניור 84'

פורסם
הממשלה היא לא ארגון רווחי

בארץ זה כן :evil:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אני לא יודעת מה קורה בכל התחנות בארץ, אבל רק לצורך הדוגמא ליד מקום מגורי יש תחנת דלק ובפעם האחרונה שהייתי בה ליטר בנזין עלה בה 6.50 וליטר סולר (לאחר הנחה של 3 ש"ח) עלה 6.85.

לא הפרש גדול ובסה"כ די משתלם.

 

מאיפה לך לדעת שזה לא מהול? יש תחנה גם בטבריה שנותנים הנחה של 3.15 לליטר סולר

 

סעי גם למאג'ד אל כרום ושם בכלל ליטר סולר ב5שקל או משהו

 

וכו' וכו'.

 

זול=יקר :roll:

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...