Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורם!

 

יש ברשותי סופר לנסר אוטומוטית אם קולר שעברה 100K.

 

שמתי לב לבעיה כזאת:

 

בעליות בעת לחיצה על הדושה עד הסוף לפעמים האוטו מתחיל לסוע ממש טוב

 

ולפעמים הוא בקושי זז.

 

ממה זה יכול לנבוע?

פורסם

שהאוטו נוסע ממש טוב הוא מעלה טורים ומוריד הילוך דהיינו קיק?

ובפעמים שהוא לא נוסע טוב הוא נשאר באותו מצב ולא מעלה טורים?

אם כן יש צורך לבדוק את הכבל קיק יש סיכוי שהוא לא מתוח!

 

בהצלחה.

פורסם

תראה זה לפעמים קורה בגירים אוטומטיים שהגיר לא מוריד הילוך ולא נותן קיק,

ככה שיכול להיות שהמצב הוא תקין.

פורסם

אני לא כזה מבים במכוניות אני ינסה להסביר את זה קצת אחרת.

 

לפעמים כשאני לוחץ על הדוושה עד הסוף אז ממש שומעים את המנוע עובד והאוטו נוסע מהר

 

ופעמים אחרות אני לוחץ על הדוושה עד הסוף והמנוע לא ממש עובד והואו הרבה יותר איטי

 

לרוב זה קורה בעליות?

 

אני פשוט משתגע לפעמים האוטו לא סוחב בכלל העליות.

פורסם

מאחר ואתה לא מבין ברכב לדבריך אתה לא יכול להעריך אם המצב תקין או לא. גש למוסך שמכיר את הרכב הנ"ל שיעשה סיבוב ויבדוק. לא ניתן על סמך התיאור שלך להתרשם שיש בעיה.

אם הרכב לא מאיץ טוב בעליה זה לכאורה נשמע תקין.

 

מתן קיק זה כשפעם היו נותנים לילדים שמן קיק, מציע לך לטעום בהזדמנות.

פורסם

קשה מאוד ליתן ייעוץ ואו אף נסיון אבחון, כאשר התקלה אינה מתוארת כראוי.

 

לצורך כך, יתכן ויש בעיה שלמשל הילוך אינו משתלב להילוך נמוך יותר ,לחילופין, מחליק.

 

מאידך, יתכן בעיה של זיוף מנוע, תפקוד לקוי, לכך יתכנו סיבות רבות.

 

כדאי לגשת למוסך /למאבחן, ראוי,מקצועי, שניתן לסמוך עליו, ושהמחירים סבירים והוגנים.

 

יש לא מעט חברי פורום , בעלי מוסכים, מקצועיים, ואמינים, תוכל (לשקול דעתך) להעזר בהם במחיר סביר ביחס לתקלה.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...