Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם יש לי מגבר של מאק אודיו Z4200 מה שקורה זה שהמגבר נשרף לי בפעם הראשונה מחיבור סאב שני סלילים של 4 אוהם בגישור.

לאחר מכן הוא נשרף עוד הפעם עד שהבנתי שזאת הבעיה.

יש לציין שבלי סאב עליו המגבר עבד מצויין.

 

היום המגבר חזר עוד הפעם מתיקון חיברתי עליו את הסאב החדש שלי JBL 1202D שהוא שני סלילים של 2 אוהם התנגדות סופית 4 אוהם

והמגבר פשוט אחרי 6 דקות עבודה נשרף עוד הפעם והעלה עשן.

 

מה יכולה להיות הבעיה האם זה יכול להיות בהתקנה?

כי אני הולך להביא מגבר חדש לגמרי ואני מפחד שגם הוא ישרף

פורסם

הוא רשם 2 סלילים של 2 אוהם והתנגדות סופית של 4 אוהם. בחיבור בגישור

 

אז זה אומר שהוא חיבר אותם בטור ויצא 4 אוהם וזה מחובר למגבר בגישור

 

לא רואה איפה הבעיה פה.

 

אלא אם כן הוא חיבר אותם במקביל ויצר התנגדות של 1 אוהם

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

החיבור שחיברתי לסאב הראשון של השני סלילים של 4 אוהם קיבלתי התנגדות סופית של 2 אוהם נכון וזה מה ששרף לי את המגבר בפעם הראשונה והשניה.

 

בפעם השלישית הבאתי את הסאב של JBL שני סלילים של 2 אוהם והוא מחובר באופן הזה.

 

ומשם לחיבורים + ו - שבתיבה ואאז בגישור למגבר אז זה יוצר התנגדות סופית של 4 אוהם.

02052008.jpg

פורסם

איך חיבור של שתי סלילים 4 אוהם נתן לך התנגדות סופית של 2 אוהם??:roll:

אתה בטח מתבלבל.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

בהתחלה הוא חיבר במקביל 2 סלילים של 4 אוהם ואכן זה מוביל ל 2 אוהם התנגדות

 

בתמונה, הוא אומר שאלו 2 סלילים של 2 אוהם (וזה נכון ע'פ דגם הסאב) בהחיבור טורי כפי שרואים שם זה מוביל להתנגדות של 4 אוהם.

 

כמו כן המגבר תומך ב 4 ערוצים של 2 ו 4 אוהם וגם בגישור 2 זוגות בערוצים ל 4 אוהם

 

אז מיבחינת המגבר זה בסדר, וזה סאב אחר, ואת החיבורים הוא עשה באופן תקין ובהתחלה זה אפילו עבד.

 

יתכן וישנו חלק לא תקין במגבר שגורם לו להישרף כל פעם.

אם כבר תיקנו אותו , כלומר פתחו אותו, אז תפתח אותו ותיראה מה נשרף, תן תמונה אולי נוכל לפענח את מוצא הבעיה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...