Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע עד כמה התופעה נפוצה בעולם, אך בארץ היא נפוצה ביותר.

 

 

שם לב למה שאמרת, אתה סותר את עצמך.

שאני הייתי בגרוזיה, התופעה היתה הרבה יותר נפוצה מאשר פה.

וכמובן שאיכות המכוניות לא משהו, אז יצא לי לראות הרבה "לאדות" בלי סמלים

גי גי גי גי גי גי גיטרה!

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני בן 16 ואני יכול להגיד לכם שבעבר היה לי מין אוסף קטן של 24 סמלים אני ממש מצטער שעשיתי את זה כי זה היה בגיל 14 ולא ממש חשבתי אז...

סתם ככה בשביל הסקרנות - מה זה "היה"? מה עשית איתם בסוף? החזרת לאנשים שחסר להם? זרקת?

פורסם

גועל נפש הקטע של גניבת הסמלים.

 

בחיים לא הייתי חושב לגעת ברכוש של בן אדם אחר, גם לא כשהייתי בן 14.

 

פעם אחת שרטתי לשכן את האוטו עם הכידון של האופניים. הלכתי אליו להתנצל וההורים שלי שילמו על התיקון ושיבחו אותי בגלל הכנות והיכולת לקחת אחריות ואשמה על עצמי.

 

באותה תקופה סמל לאוטו היה שווה 15 שקל. לא קל מאוד להשיג סמל לא גנוב?

פורסם
סתם ככה בשביל הסקרנות - מה זה "היה"? מה עשית איתם בסוף? החזרת לאנשים שחסר להם? זרקת?

די בסדר, היה ילד, למד מהטעויות שלו, ועכשיו הוא מצטער.

יש כאלה, ויש כאלה.

בחיים אל לא להשוות את עצמכם איפה שאתם הכי בסדר זה לא חוכמה.

גי גי גי גי גי גי גיטרה!

פורסם

פעם ניסו לגנוב לאבא שלי תסמל מהפיגו שלו.

אני יורד למטה ורואה איזה צוצי'ק יושב עם מברג ומנסה להוציא את הסמל בכמה שיותר זהירות.

עם זה לא היה ילד הייתי תולש לו תאוזן : )

פורסם

אני ממש מצטער שעשיתי את זה דרך אגב סמל היום לטויוטה קורולה עולה 85 שקל!!! (לדוד שלי גנבו)

ותסכימו איתי שהיום הדור ממש שונה מהדור של פעם כי מי שאמר שהוא בן 25 ולא עשה כזה דבר זה לא קשור לחינוך בבית כי הורים שלי לא ידעו.אני זרקתי את כל הסמלים לפח כי דוד שלי כל כך התעצבן שגנבו לו את הסמל שהוא תפס אותי ואמר לי שעם אני לא יזרוק לפח הוא יסגיר אותי למשטרה (דרך אגב גניבה של סמל נחשבת כמו פריצה לבית זה גניבה לכל דבר)וממש פחדתי אז זרקתי.

גניבת סמלים זה לא דבר שמתכננים מראש זה בא בספונטניות אתה הולך ברחוב ועובר ליד מכוניות עם אתה רואה סמל קצת רופף אתה תולש.אפשר לעשות זאת באור יום אנשים לא מבחינים.

דרך אגב אני מאלה שעושים את זה בספונטניות בשביל האוסף אבל יש כאלה שאוספםים אותם בתיכנון מראש ובשביל למכור אותם בכסף אח"כ ואלה הילדים שיתלשו לכם את כל הגריל בששביל הסמל ולא יהיה להם אכפת. ואני עד לכמה תלישות של גריל (זה בדר"כ במכוניות עם גריל מפלסטיק מכוניות ישנות) אני בחיים לא הייתי תולש את הגריל עם לא היה יוצא הסמל הייתי מוותר.

עם הייתי מי היו האנשים הייתי שם להם את זה בתיבת דואר עם מכתב סליחה אבל אני לא יודע מי אלה.

פורסם

מי שחשקה נפשו בסמל, שיהנה! (למרות שאני מאחל הרבה דברים רעים לאותו אדם)

מה שכן חשוב לי זה שאם כבר מורידים, שיורידו בלי נזקים מסביב. רוצה סמל, קח ותיחנק, אבל אל תפגע בכל השאר.

פורסם
אני ממש מצטער שעשיתי את זה דרך אגב סמל היום לטויוטה קורולה עולה 85 שקל!!! (לדוד שלי גנבו)

ותסכימו איתי שהיום הדור ממש שונה מהדור של פעם כי מי שאמר שהוא בן 25 ולא עשה כזה דבר זה לא קשור לחינוך בבית כי הורים שלי לא ידעו.אני זרקתי את כל הסמלים לפח כי דוד שלי כל כך התעצבן שגנבו לו את הסמל שהוא תפס אותי ואמר לי שעם אני לא יזרוק לפח הוא יסגיר אותי למשטרה (דרך אגב גניבה של סמל נחשבת כמו פריצה לבית זה גניבה לכל דבר)וממש פחדתי אז זרקתי.

גניבת סמלים זה לא דבר שמתכננים מראש זה בא בספונטניות אתה הולך ברחוב ועובר ליד מכוניות עם אתה רואה סמל קצת רופף אתה תולש.אפשר לעשות זאת באור יום אנשים לא מבחינים.

דרך אגב אני מאלה שעושים את זה בספונטניות בשביל האוסף אבל יש כאלה שאוספםים אותם בתיכנון מראש ובשביל למכור אותם בכסף אח"כ ואלה הילדים שיתלשו לכם את כל הגריל בששביל הסמל ולא יהיה להם אכפת. ואני עד לכמה תלישות של גריל (זה בדר"כ במכוניות עם גריל מפלסטיק מכוניות ישנות) אני בחיים לא הייתי תולש את הגריל עם לא היה יוצא הסמל הייתי מוותר.

עם הייתי מי היו האנשים הייתי שם להם את זה בתיבת דואר עם מכתב סליחה אבל אני לא יודע מי אלה.

 

לפחות אתה מקרה של בחור שמודה בטעות שלו ומביע על כך חרטה, יש כאלה שהדבר לא רק שלא מעורר

בהם חרטה כל שהיא אלא מהשחטה להשחטה הם מקבלים בטחון לפרוץ דברים גדולים יותר ויותר.

אני מעריך את העניין שאתה מתנצל ולדעתי זה בא ממקום אמיתי כי אף אחד לא ידע מה עשית ואיך נהגת ובכל זאת

באת והתנצלת, אז שאפו.

ברכב שלי זאת ממש אטרקציה לגנבי הסמלים- האותיות S U B A R U שמאחור ממש מושכים את הגנבים

ובשבילם כל אות היא עולם ומלואו.. אני כבר החלפתי את כל האותיות והדבקתי בצורה יפה יותר ועקב החנייה

ש"סללתי" לעצמי אז מפלס הנסיונות שואף לאפס(שלא נפתח פה לשטן טפו טפו טפו :roll:).

 

בקיצור- מי ייתן והסמלים שלנו יישארו במקום שתוכננו להיות בו מיום הטבעתם על גוף הרכב.

פורסם
אני ממש מצטער שעשיתי את זה דרך אגב סמל היום לטויוטה קורולה עולה 85 שקל!!! (לדוד שלי גנבו)

הסימני קריאה כי זה הרבה או קצת לדעתך?

גנבו לסיריון של אמא שלי וזה עולה 300...

בפירוקיה הציעו לי ב100.

פורסם

הסימני קריאה זה בגלל שזה הרבה מאוד כסף לעומת מי שפה שאמר שפעם הם היו עולים 15 שקל.

וחינוך בבית לא ממש קובע הכל כי אתה גם מסתובב עם ילדים אחרים ולומד מהם הרבה דברים שגם עם תרצה או לא תרצה אתה תידע אותם.

אף אחד לא לומד רק מההורים. מה אתה חושב שמי שגונב אז הורים שלו גררו אותו לזה?

דרך אגב אנשים לא ממש מתאמצים להוציא אות אות בסובארו זה אחד הסמלים הכי לא פופולארים.עם כבר ינסו להוציא לך את הסמלים הראשיים.

דרך אגב אני רק רוצה לציין שכשעשיתי את זה לא הייתי משתמש בשום כלי כמו מברג או משהו אחר עם לא היה נתלש במכה אחת או שתיים הייתי מוותר ולא גורם נזק.

דרך אגב אתם יודעים שיש חוק שאומר שעם תפסת גנב בשעת מעשה מותר לך לפוצץ אותו במכות? אני די תומך בחוק הזה כי גניבות כבר נהיו חלק מהשגרה.ובמילא המשטרה לא תופסת אותם ברוב המקרים.

פורסם

אני קניתי סמל מתפרק לרכב. אז כרגע הסמל יושב בעיקר על המדף בבית (אל תדאגו יש גם פקק לסגירת החור על הגריל). אז מלבד בנסיעות שאני מפנק את עצמי עם הסמל מקדימה, אני נוסע בלי...

190 תמיד בלב, אבל כבר לא בחניה.

פורסם

הציעו לי סמל כזה. מה ההגיון בלשים ולהוציא אותו כל פעם? שמתי סמל שצמוד למכסה מנוע וזהו.

פורסם

אם הייתי תופס את הילדים שניסו פעמיים לגנוב לי מאחורה את הסמל (ובפעמיים הצליח להוציא את העיגול מסביב אבל לא את הכוכב) + פעם אחת שבירה של הסמל הקידמי ,הם היו חוטפים כאלה מכות שהם היו רואים את הכוכב שבסמל הרבה שנים מרחף להם מעל הראש .

 

MB190E , היה לי סמל כזה שניתן להוציא אבל הוא פחות איכותי מהסמל המקורי ותוך שנה הוא התפרק (הסמל העומד היה עיגול ריק:)) למרות שכרגע הדבקתי אותו בתור ספייר למקרה הצורך.

פורסם

סמל לרכב ממוצע היום עולה בין 90-150 שקלים. ובלי קשר לא מסתדר לי בראש איך אפשר לעבור ברחוב ולהחליט לתלוש סמל בספונטניות, לא רוצה להשמע יפה נפש\צדיק, אבל זה פשוט לא מסתדר לי...

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)


×
×
  • תוכן חדש...