Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני הולך היום לראות פונטו 2003,

יד שנייה (ראשונה מהשכרה של אלדן)

ק"מ 127000

דגם Young

ידנית 1250 סמ"ק

מחירון 29,400 והמשוקלל 24,850

טיפולים במוסך..

קוסמטיקה טובה מאוד,

שמור ונקי..

 

למה עוד אני צריך לשים לב בנסיעת מבחן או בבדיקה כוללת באוטו??

האם יש בעיות מיוחדות חשובות או כל נושא אחר שאני חייב לשים לו לב בבדיק?

 

בבקשה האירו את דרכי לקנייה בטוחה!

1: גולף 1992 1.6 ידני > 2: רנו 1996 1.4 ידני > 3: קורסה 1996 1.4 אוט', חזקה > 4: שרייד, 93 אוט' זללנית 1:8 > 5: סיריון 2011, משעממת > 6: קורסה 2011, עצלנית, נוחה, לא חסכונית במיוחד, הרבה יותר אוטו!

פורסם

אז?? מה דעתך? כדאי לא כדאי??

מה עם מחשב? קראתי שזה יקר מאוד, אך לא ידעתי אם זה גם לדגם של 2003.. מה גם כאשר ההגה חשמלי?

 

היה לי עדיף לחפש אחד מליסנג??

1: גולף 1992 1.6 ידני > 2: רנו 1996 1.4 ידני > 3: קורסה 1996 1.4 אוט', חזקה > 4: שרייד, 93 אוט' זללנית 1:8 > 5: סיריון 2011, משעממת > 6: קורסה 2011, עצלנית, נוחה, לא חסכונית במיוחד, הרבה יותר אוטו!

פורסם

המון פונטוים הם מהשכרה.

 

קח לבדיקה תפחית מה שצריך ותתקדם .

המון הצלחה.

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם

בכללי רכבים מליסינגים והשכרות למיניהם יותר קרועים ולאנשים לא אכפת מהם.

יש גם רכבי ליסינג שמורים כמו של כמה מחברים הפורום, צריך לבדוק כל רכב.

גם אני חיפשתי את הרכב הנ"ל לפני כמה חודשים והיה הרבה שמורים, תחפש עוד קצת ואפילו כמה פעמים ביום.

פורסם
יד שנייה (ראשונה מהשכרה של אלדן)

 

קח בחשבון שיהיה לך מאוד קשה למכור רכב שהיה בהשכרה - זה מבהיל הרבה מאוד אנשים גם אם בדקת שמכאנית הוא שמור ובסדר גמור. כנ"ל גם לגבי הליסינג.

פורסם

באמת תודה לכם על העזרה..

מצאתי יד ראשונה, פרטית, לבנה, דגם ELX טיפטרוניק, 1250 סמ"ק, 2001, הוא רוצה מחירון..

מדאיג הטיפטרוניק שלה?

1: גולף 1992 1.6 ידני > 2: רנו 1996 1.4 ידני > 3: קורסה 1996 1.4 אוט', חזקה > 4: שרייד, 93 אוט' זללנית 1:8 > 5: סיריון 2011, משעממת > 6: קורסה 2011, עצלנית, נוחה, לא חסכונית במיוחד, הרבה יותר אוטו!

פורסם
באמת תודה לכם על העזרה..

מצאתי יד ראשונה, פרטית, לבנה, דגם ELX טיפטרוניק, 1250 סמ"ק, 2001, הוא רוצה מחירון..

מדאיג הטיפטרוניק שלה?

 

לדעתי מדובר בתת-דגם הכי מוצלח בסדרת הפונטו.

כמה ק"מ יש לרכב?

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

להתרחק מדגם ה YOUNG (רמת גימור S) ויפה שעה אחת קודם.

חפש לך ELX, עם גיר רציף (כמו שמצאת), או ידני. עדיפה.

!AWDSOME

פורסם
לדעתי מדובר בתת-דגם הכי מוצלח בסדרת הפונטו.

כמה ק"מ יש לרכב?

 

121000 ק"מ, תוספות.. גיר רציף.. (מדאיג אותי-?)

1: גולף 1992 1.6 ידני > 2: רנו 1996 1.4 ידני > 3: קורסה 1996 1.4 אוט', חזקה > 4: שרייד, 93 אוט' זללנית 1:8 > 5: סיריון 2011, משעממת > 6: קורסה 2011, עצלנית, נוחה, לא חסכונית במיוחד, הרבה יותר אוטו!

×
×
  • תוכן חדש...