Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

מעניין שכולם מנסים כל הזמן לתת סיבות למה זה ככה ולמה זה ככה . תחליטו כבר מה שאתם רוצים מרוצים מקצועים או מירוצי קקמייקות? מעניין שמ.מ.י כל פעם משנים את התאוריה שלפיה היא הולכת באירוע אחד מחייבים את כולם לבוא בלבוש בטיחותי ובאירוע אחר הכל משתנה ?? תחליטו כבר ? מיקי אתה מממתין לגביע תשלם יותר. אני מקווה שתתחילו להבין כבר מה שקורה פה ואני ממש לא מנסה לפגוע לא בזה או אחר אני מנסה להגיד שהגיע הזמן שנתחיל להתנהג יותר מקצועי ופחות אנשי רחוב.

 

 

בברכה זלמן והמשיכו לנהוג בזהירות

פורסם

זלמן אתה פשוט צודק.

 

מיקי ואני מחליפים ביננו מיילים בימים האחרונים בנושא הזה בדיוק .

 

אנחנו לא צריכים שיגידו לנו מה לעשות בנושא הבטיחות. זה בדמנו.

זה משהו שאנחנו צריכים לעשות מרצון למען עצמנו ולמעשה נמצא מעבר למקצועיות כזו או אחרת. חליפת מרוץ, חסינת-אש היא בשבילנו ולא למשהו אחר וכן, זה גם חלק מהמקצועיות.

 

גביעים ? תקראו לזה אימון או ראלי , תוספת תשלום או לא , לדעתי זה גם חייב להיות, אבל זו דעתי...

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

זלמן היקר,

תשלום כזה או אחר מעולם לא הווה בעיה בשבילי.

ואין לי כל בעיה לשלם יותר בהתהם לנדרש.

את בכינות התשלום אני משאיר לכול מי שלא ארגן ראלי או כל ארוע אחר.

מיקי

×
×
  • תוכן חדש...