Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולכם !

 

הקדמה

האוקטביה שהייתה ברשותינו לא הבינה נכון את כוונת "ביעור החמץ" בפסח והחליטה לעלות באש שבוע לפני החג:shock:.

ניחשתם נכון, טוטאל לוסט... כנראה קצר חשמלי. עלתה באש בעודה נחה בחנייה... מסכנה.

 

עכשיו , כנראה שנפתחה בפנינו הזדמנות ואנחנו מעוניינים להגשים חלום ולעלות לג'יפ.

אנחנו מתכווננים על מוסו 2000-2002.

קראתי תגובות עליו פה בפורום אך עדיין יש לי חורים במידע.

מעולם לא היה ברשותינו רכב שטח ולכן אנחנו מעט חוששים ממעבר שכזה.. האוקטביה ז"ל הייתה טורבו דיזל, חסכונית, הייתה גם אמינה יחסית והתחזוקה לא מי יודע מה גבוהה.

אשמח לשמוע על צריכת הדלק של המוסו - 2800 סמ"ק , עלויות אחזקה, ביטוח ושאר רשמים כדי לסבר את אוזנינו ..

 

תודה

 

* הודעה זו בעלת מקדם שחיקה נמוך .:-)

ISRAEL ISREAL

פורסם
שלום לכולכם !

 

הקדמה

האוקטביה שהייתה ברשותינו לא הבינה נכון את כוונת "ביעור החמץ" בפסח והחליטה לעלות באש שבוע לפני החג:shock:.

ניחשתם נכון, טוטאל לוסט... כנראה קצר חשמלי. עלתה באש בעודה נחה בחנייה... מסכנה.

 

עכשיו , כנראה שנפתחה בפנינו הזדמנות ואנחנו מעוניינים להגשים חלום ולעלות לג'יפ.

אנחנו מתכווננים על מוסו 2000-2002.

קראתי תגובות עליו פה בפורום אך עדיין יש לי חורים במידע.

מעולם לא היה ברשותינו רכב שטח ולכן אנחנו מעט חוששים ממעבר שכזה.. האוקטביה ז"ל הייתה טורבו דיזל, חסכונית, הייתה גם אמינה יחסית והתחזוקה לא מי יודע מה גבוהה.

אשמח לשמוע על צריכת הדלק של המוסו - 2800 סמ"ק , עלויות אחזקה, ביטוח ושאר רשמים כדי לסבר את אוזנינו ..

 

תודה

 

* הודעה זו בעלת מקדם שחיקה נמוך .:-)

 

 

לפי הגישוש שלך לכיוון המוסו אני מבין שהתקציב לא ממש גדול.

לכן אני ממליץ לך לרדת בשנה ולהתקדם לטרופר 99-00.

איכותהחומרים שלה לא הכי טובים ואיכותיים, אבל היא תיתן לכם תמורה הרבה יור טובה לכסף.

שלומי.

פורסם

צדקת, התקציב באמת נמוך.

קראתי באתר שלטרופרים יש בעיית מנוע והיו שנאלצו להחליף מנוע מספר פעמים.. לא רוצה להתקרב לזה..

יש לך משהו שלילי לספר לי על המוסו? אשמח לשמוע

 

האמת היא שאנחנו לא "סגורים" על מוסו מכיוון שהוא לא הכי נפוץ ולא בעל שם מכובד. מה גם שאני לא בטוח שיש מוסכים בקרבתנו שמכירים אותו. פשוט הוא עושה רושם של ג'יפ "למתחילים".

 

תודה

ISRAEL ISREAL

פורסם

התקציב הוא 65000

והדרישות מהרכב אינן גבוהות ואינן מחייבות נהיגה אגרסיבית בשטח.

הכוונה היא לעבור לרכב גדול ומרווח יותר והשאיפה היא ג'יפ...

ISRAEL ISREAL

פורסם

כתבתי לפני מספר חודשים על הרקסטון החדישה יותר.

הרקסטון חולקת מכלולים משותפים כמו גיר ומנוע עם המוסו.

שים לב שעד שנת 98 המנוע ללא טורבו, קרי 99 כ"ס ועצלות נוראית.

רוב המוסו עברו בשנתונים שאתה מחפש די הרבה ק"מ קח זאת בחשבון.

לדעתי המוסו תהיה האמינה/זולה לאחזקה מכל הגיפים הגדולים, אבל היא בוודאי פחות טובה מהטרנו, הטרופר או הפגארו ברוב הקטגוריות.

 

קרא את שכתבתי.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=196525

 

אבי

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

תודה אבי אך הרקסטון חורג מגבולות התקציב

ראיתי מספר ג'יפים (מוסו) שנת 2002 עם קילומטראז' הנמוך מ- 200K.

 

אגב, באיזה מוסך \ רשת מוסכים מטפלים בסאניאנג?

ומנסיונך, החלפים והטיפולים יקרים מפרייבט?

ISRAEL ISREAL

פורסם

רשת המוסכים הינה של דיהטסו.

טיפול רגיל במוסך מורשה עולה 1000-1200 ש"ח. זה כמובן יקר יותר מפריבט ולו רק בגלל נפח המנוע וכמות הנוזלים הנדרשים לו.

בכל מקרה כל רכב שטח יהיה יקר יותר לאחזקה מרכב פרטי.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...