Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ford greatest rally cars !


דובי מילר
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6641 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב

 

לנושא לנצ'יה .

בתמונה יש לנו את הפולביה, הסטרטוס, ה-037 וכמובן שאת הדלתא אינטג' המחסור של ה-S4 מכוון ולמה ?

אם כל הכבוד ל-S4 , לצערנו היא לא ממש הספיקה לטפס לדרגת "האלוהות" , בעיקר בגלל שחסתה בצילה של ה-205 טורבו 16.

 

לגבי הסובארו אימפרזב בגירסאותיה השונות - אלוהית או לא היא, תרצו או לא תרצו, תאהבו או תשנאו הויכוח ימשך לנצח אבל דבר אחד בטוח - היא אייקון אמיתי וגרמה לקופה בחברת פוג'י היפאנית לגדול ולגדול.

תחשבו לרגע , לפני שסובארו, או פרודרייב הכניסו את המפלצת הכחולה לראלי אף אחד בעולם (ובישראל) לא ספר את סובארו כחברה רצינית ובטח לא כאחת שיכולה לייצר מכונית בעלת אוריינטציה ספורטיבית.

סובארו הכניסו את ה-GT הראשונה לראלי והעולם התהפך .

סיינז, מקריי ובארנס עשו חלק ניכר מהקריירה ובעיקר מהנצחונות הזכורים ביותר שלהם ליד ההגה של האימפרזה, שוב בגירסה כזו או אחרת זה ממש לא משנה.

אגדה ? אני בהחלט חושב שצריך לקחת אותה בחשבון .

מה שהכי מעניין הוא שאף אחד לא הזכיר פה את המיצובישי אבו לגירסאותיה השונות . טומי מאקינן זכה עימה ב-4 אליפויות עולם ברציפות . ומה לגבי הסיטרואן קסארה ?

 

המכונית הראשונה שנמצאת ברשימה האגדית היא כמובן הפורד אסקורט ועם זה אף אחד לא יכול להתווכח.

זו מכונית ששינתה לחלוטין את התפיסה לגבי מכונית ראלי וגדולתה בפשטותה. תחשבו על זה. גם כיום, 40 שנה לאחר שהחלה את דרכה תוכלו למצוא אסקורט , בד"כ MK2 , בשבילי עפר כאלו ואחרים בבריטניה או סקנדינביה.

אחרי האסקורט היתה זו האאודי קוואטרו ששינתה את עולם הראלי עם ההנעה הכפולה והמהפכנית אז וכול השאר היסטוריה.

 

 

דובי

לגבי ערב מוטורי וה-DVD , יש לי אותו (ברור מאליו...לא ? ) והוא נלקח בחשבון לפעם הבאה שתהיה אגב ב-15 למאי , אבל יהיה פירסום מסודר.

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

דובי, אני בהחלט מסכים שניתן לומר כי הסובארו היתה הראשונה (בעת החדשה) שהצליחה לתרגם את הניצחונות בראלי למכירות דה פקטו. אין ספק שאותם ניצחונות עשו את שלהם בנוגע גם לדגמים אחרים של סובארו, שבכולם סובארו דאגה להבהיר היטב כי יש בהם גנים של אלופת עולם. אני בהחלט מכיר אנשים (שניים ליתר דיוק) שרכשו סובארו פורסטר מכיוון ש (ואני מצטט):" זה אותו מנוע כמו באימפרזה טורבו" או כאלו שרכשו אאוטבאק מכיוון ש "יש לה 4X4 כמו לאימפרזה"... אפילו שמעתי דיבורים בסגנון של:" אתם יודעים למה איוו יותר יקרה מאימפרזה? מכיוון שבכדי להפוך את הלנסר לאיוו צריך היה לבנות רכב חדש ואילו אצל הסובארו האימפרזה הבסיסית וה gt ממש אחיות..."

אין ספק שסובארו הצליחה לפמפם למוחינו שאפילו ברכב הכי אפור שלה יש משהו משותף אם אותה מפלצת ראלי. על זה מגיע להם שפו.

 

לדעתי- האימפרזה לא היתה ולא תהיה אגדתית, אבל את קמפיין השיווק של סובארו עוד יילמדו בבתי ספר לשיווק.

פורסם

אתם טוענים שהאימפרזה לא אגדה

איך מגדירים אגדה?

למה היא לא אגדה? כי היא לא איטלקית? כי היא חדשה יחסית?

לדעתי היא אגדה בחייה! ואני רוצה סיבה אמיתית למה לדעתכם היא לא.

להזכירכם היא ניצחה לא מעט מירוצים ולקחה לא מעט אליפויות ורק לאחרונה מעט דעכה בגלל רכב לא מאוד מוצלח ונהגים גם כן לא מאוד מוצלחים, לפחות לא כמו האופוזיציה (עם לואב בסביבה מעט מאוד רכבים ונהגים יוכלו להתבלט).

להזכירכם (ודובי אמר קודם אבל אני מרגיש צורך להדגיש) נהגו בה לא מעט אגדות!

אז למה היא לא והשאר כן?

גם אני פריק של ה-GROUP B למיניהן אבל יש גם אגדות מודרניות יותר.

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם
ואם אימפרזה אי פעם תיהיה אגדה, אז זאת רק האימפרזה הזאת:

 

...או האימפרזה הזאת:

 

mcrae20079korsika98rg5.jpg

 

מקריי\ גריסט בראלי אספלט קלאסי (קורסיקה 97', במקרה זה).

 

שימו לב למבט המשתאה של קהל הצופים בצידי הדרך-זה אומר הכל!

 

tnw02ja1654uu8.jpg

 

לטעמי האישי, זאת מכונית הראלי היפה של כל הזמנים. אני אוהב אותה במיוחד ב"גרסת האספלט" שלה (גרסת אספלט=רכב מונמך שממש 'מחבק' את הכביש).

 

אכן דיון מעניין מתפתח פה.

 

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

אמרתי אגדה או לא אמרתי? :twisted:

 

לסלי

"There's one arena of motor sport where everyone's a hero. One where the skill is not in the deftness of steering, nor the late application of brakes. Nor that intuitive feel for a car's limits. This a sport where the real display of talent is just turning up on race day." TOP-GEAR on drag racing.

פורסם

קל יותר להתחבר ולהעריץ מכוניות של גרופB מאשר של ראלי מודרני, לפחות לי.

גרופB זה משהו נוסטלגי, מיתולוגי, עם מכוניות רוויות באופי ובייחוד, מה שחסר למכוניות המודרניות.

אמנם כבודה של האימפרזה במקומה מונח, אבל כרגע לדעתי היא עוד לא ראויה לכינוי אגדה. גם אם היא תהפוך מתישהו לאגדה, זה יהיה רק בלשון דיעבד כמו כל שאר האגדות.

פורסם

subaru_impreza_wrc_2000-1.jpg

 

מאז שהייתי ילד התלהבתי נורא מהאימפרזה, עם סכמת צביעה של כחול וצהוב.

למה אגדה?

*כי היא השתתפה בהרבה תחרויות והייתה מאז לחוד החנית של סובארו.

*אימפרזה חייה וקיימת, וכל עוד היא קיימת זה רק מראה לכם משהו. שאוהבים אותה.

*אפילו אם ייראו אותה ברחוב (שהיא כוללת את סכמת הצביעה היידועה) כמעט כולם ידעו מאיפה היא באה ואיך קוראים לה, לעומת סיטרואן C4 שפחות יידעו מאיפה היא באה וייחשבו שזה עוד ערס שעה חציות/גלגלי מגנזיום/סכמת צביעה שונה וכו'....

 

 

עוד הערה לא ממש קשורה: אימפרזה זה שם עולמי ויידוע כמעט בכל הארץ.

ויש לה שם טוב בקרב הערסים החובבנים.:-D

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

×
×
  • תוכן חדש...